Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1460
morn morn.

Kort spm.

Vært nykter ganske så lenge.

Jeg og dama tar en blås et par ganger i uka, thats it.

Jeg har en halv xanor liggende, og jeg lurte på hva jeg kan forvente meg av å ta en halv en? Toleransen min er vel tilnærmet null.
Ikke noe spesielt.

Har du panikkangst kan den hjelpe på det.

Den kan også gjøre deg litt sløv. Men det har mye med kroppsvekt osv. å gjøre med. Og om du har spist før du tar den.
Sist endret av Tothep; 12. februar 2011 kl. 17:24.
usertitle import
bleh's Avatar
Sjelden jeg gjør dette, men seriøst;
http://freak.no/forum/search.php?searchid=4836380

Er jo så sinnsykt mye info om xanax både på forumet og resten av verdensveven at du heller burde starte der.

www.google.com er en fin start.
Sist endret av bleh; 12. februar 2011 kl. 17:29.
Sitat av caketown Vis innlegg
Jeg har en halv xanor liggende, og jeg lurte på hva jeg kan forvente meg av å ta en halv en? Toleransen min er vel tilnærmet null.
Vis hele sitatet...
Det kommer jo litt an på om det er en halv hvit bar 2mg eller en halv lilla av enten 1mg eller 0,5mg (Upjohn 55 og Upjohn 90). Hvem av disse har du?
Hvit bar 2mg.
1mg xanax vil nok ikke gjøre spess mye med deg. Hvis du er veldig uerfaren med benzoer vil du nok bli litt lett i topplokket. Da jeg fikk en hel 2mgs bar før jeg måtte oppere en ut en tann lo jeg en hel del, glemte til tider hvorfor jeg var i byen og gikk rundt å gliste. En 2mgs bar nå ville ikke gjort den samme susen.