Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2658
Anonym bruker
"Lett Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pga skjelvinger i armene + hender som er medfødt sliter jeg med å rulle joints

Noen som har noen gode tips til andre metoder? Må være enkelt og dra opp i farta og easy..

Bruker å kjøpe ferdig rulla når jeg er i Amsterdam men har forstått at de fleste festivaler ikke aksepterer det
Enkleste er vel en portabel vape (Arizer Solo 2, Mighty, PAX, osv). Tar noen sekunder å gjøre det klart. Slå på og vape i vei når du føler for det.
får jo rullemaskin til cones, passer fint i lomma og blir ganske greit, eller er vape som sagt tidligere ganske greit det å, evt en liten pipe?
Anonym bruker
"Lett Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Salazar Vis innlegg
Enkleste er vel en portabel vape (Arizer Solo 2, Mighty, PAX, osv). Tar noen sekunder å gjøre det klart. Slå på og vape i vei når du føler for det.
Vis hele sitatet...
Tusen takk sitter og ser på en PAX 3 nå ser jo ikke dumt ut
Anonym bruker
"Lett Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Noen som har erfaring med Arizer Solo 2?
Aller enkleste må da være ei enkel pipe? Slipp hasj eller weed nedi, fyr på og trekk.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen som har erfaring med Arizer Solo 2?
Vis hele sitatet...
Ja visst, er den jeg har. Har vært fornøyd med den, men jeg har ikke prøvd de andre, så kan ikke sammenligne. Tar litt tid å bli vant til vape, samtidig teknikk.
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mighty+ anbefales
kommer ann på hva du vil røyke. brunt grønt concentrates?
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vape: DynaVap. Men alle vapes er litt fiklete, så vet ikke om deter idieelt m skjelvende hender.

Pipe er vel greiest å bruke (maispipe, klassiske tobakkspipe, chillum, etter ønset størelse.)

Eller hvis du bare vil lage en større mer solid joint: filter/munnstykke til gjenbruk i keramikk + blunt papes. Så slipper du å fikle med filter og tynt papir som revner eller bøyer av.
Anonym bruker
"Lett Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Sukkerpapir Vis innlegg
kommer ann på hva du vil røyke. brunt grønt concentrates?
Vis hele sitatet...
Tenker grønt
Anonym bruker
"Lett Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mighty+ anbefales
Vis hele sitatet...
Takk, skal sjekke den ut :P Men for en pris ....
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk, skal sjekke den ut :P Men for en pris ....
Vis hele sitatet...
sparer jo inn på grønt å, går jo betraktlig mye mindre når man vaper
Jeg bruker Da Buddha mye mer enn Arizer Solo 2. Den er ikke portabel da, men desktop. Er skikkelig verdt det da. Treffer hardt (men jeg er innrøykt så det treffer ikke så hardt lenger)
Jeg bruker en maispipe jeg kjøpte for 150 kr. Riv det i biter, stapp nedi, fyr på, nyt.
Sist endret av SmokeBuddah17; 18. juni 2022 kl. 21:26.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tenker grønt
Vis hele sitatet...
jeg har en smono 4 vaporizer. funker bra til grønt og kan også putte brunt inni den.
https://magicvaporizers.co.uk/smono-4. batteri varer nokk til å røyke ca 2g grønt
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøp indica, og røyk mindre mengder.
Jeg bruker en liten glassbong under kjøkkenvifta hvis jeg ikke gidder å styre med å rulle eller bevege meg ut. Enklere blir det ikke.

Vape fenger ikke like bra, men er jo hakket bedre for helsa. Har en volcano som bare støver ned, oppskrytt imo.
Foretrekker metall pipa, røyker kun rent uten tobakk, sparer mye på det og enkelt å skjule. Det er relativt enkelt å bruke utendørs eller der det føles rett Vet ikke om du liker piper generelt da, men prøv!
Sist endret av yomomma; 20. juni 2022 kl. 22:29. Grunn: tillegg
Sitat av yomomma Vis innlegg
Foretrekker metall pipa, røyker kun rent uten tobakk, sparer mye på det og enkelt å skjule. Det er relativt enkelt å bruke utendørs eller der det føles rett Vet ikke om du liker piper generelt da, men prøv!
Vis hele sitatet...
Er fan av pipe og bong men liker ikke metall for det kan bli så jævlig varmt hvis man røyker flere trekk på de. Glass er tingen
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Er fan av pipe og bong men liker ikke metall for det kan bli så jævlig varmt hvis man røyker flere trekk på de. Glass er tingen
Vis hele sitatet...
Sant nok, men når jeg alltid har kjøpt noen form for glasspiper, så knuser/sprekker den alltid på et vis. Må være tykt glass i såfall?

Det å vape virker hvertfall slitsomt, så en video på youtube at de enkle tynne vaporizerne var noe dritt å rengjøre ofte.

Tar uansett gjerne mot tips selv, har lest så lite om å vape hasj eller pot uten at det må være ren olje?
Sist endret av yomomma; 22. juni 2022 kl. 02:59. Grunn: tillegggg
Sitat av yomomma Vis innlegg
Sant n
Det å vape virker hvertfall slitsomt, så en video på youtube at de enkle tynne vaporizerne var noe dritt å rengjøre ofte.
Vis hele sitatet...
Slike tynne vaporizers er vanskelige å rengjøre, men man får det man betaler for. De er ganske billige, ikke like gode som de som er 1000+ kr.

Jeg har tidligere i tråden nevnt Arizer Solo 2. Her putter jeg bare glassrøret i en klipspose med blårens og litt salt. Rister litt og venter 20 min. Etter det er røret like fint som den første dagen jeg fikk det. Enkelt og greit.