Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  854 357337
Sitat av Jerna Vis innlegg
Er det sterk ekstrakt? Har du prøvd det før?

Kan være lurt å sette seg ned før du inhalerer
Vis hele sitatet...
Nei, jeg har ikke prøvd før, jeg har gjort en del research på det, men har ikke kjøpt. Jeg tenker på ting dere har lært fra deres egen erfaring.
Det er lurt å sitte har jeg erfart
Du har sikkert lest hvordan det skal inntas?

Vanskelig å komme med gode råd da det er ulikt alt annet og man blir kastet ut en annen plass om dosen er sterk nok og returnerer etter noen få minutter.

Ikke sammenlignbart med sopp og syre annet enn de alle er psykedeliske.

Men mitt råd er å sitte/ligge på gulvet eller sofaen. Klær kommer til å kjennes rart ut etterpå. Det er snodige greier
Sitat av Jerna Vis innlegg
Det er lurt å sitte har jeg erfart
Du har sikkert lest hvordan det skal inntas?

Vanskelig å komme med gode råd da det er ulikt alt annet og man blir kastet ut en annen plass om dosen er sterk nok og returnerer etter noen få minutter.

Ikke sammenlignbart med sopp og syre annet enn de alle er psykedeliske.

Men mitt råd er å sitte/ligge på gulvet eller sofaen. Klær kommer til å kjennes rart ut etterpå. Det er snodige greier
Vis hele sitatet...
Takk for hjelpen! Det er vel bare en måte å få svar på
Anonym bruker
"Overrasket Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av grabb Vis innlegg
Takk for hjelpen! Det er vel bare en måte å få svar på
Vis hele sitatet...
Har prøvd salvia et par ganger.
Hvis jeg var deg ville jeg gitt faen.
Ikke mye å hente fra en salvia trip. Det er bare jævlig rart.
▼ ... over et år senere ... ▼
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En litt annen tilnærming til bruk av planten:
https://psychedelicstoday.com/2021/0...s-a-therapist/
Virker som mange elementer fra mange andre psykedelika som blir brukt som et hjelpemiddel også er tilstede i Salvia.
TLDR;
Laget en egen pipe for å kunne ta flere små! doser på rappen. Dette for at man kunne styre hvor dypt man ønsker å gå og for at du og planten skal bli bedre "kjent".
Dette gjør at man lettere kan få innsikt i seg selv i en "helbredningsprosess" uten å bli totalt overveldet og sendt ut på et nytt distraherende eventyr. (iht helbredning så tenker jeg på det som annet psykedelika brukes til innenfor moderne medisin)
Han selv har opplevd meget god effekt både for seg selv og mange av hans "pasienter" rundt om i verden.