Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3566
Hei!

Er det noen som vet om en bra ruter som automatisk svitsjer fra foretrukket SIM kort til backup kort hvis internett blir borte fra det foretrukne, og som også svitsjer tilbake igjen når hastigheten er blitt akseptabel igjen? Skal brukes i båt for å kunne bruke både Telenor og Ice når man ferdes på steder med vekslende dekning.

Må ha innganger for minst to antenner.
Mint Media selger bonding router med oppmot 5 simkort, krever litt teknisk kunnskaper om du skal benytte bonding.

Les litt rundt det, vi bruker bonding 24/7 i direktesendinger og live produksjon programmer
Sitat av Dough Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Oyh! Ja den der oppfylte jo egentlig alle kravene! Må bare høre om dem har en manual å sende meg, så jeg er sikker på at jeg får til å bruke den
Sitat av Greenthumb Vis innlegg
Oyh! Ja den der oppfylte jo egentlig alle kravene! Må bare høre om dem har en manual å sende meg, så jeg er sikker på at jeg får til å bruke den
Vis hele sitatet...
Hehe ja men fordelen med en industriell ruter er at den bruker mye mer universelt språk i OS’et enn kommersiell søppel fra Elkjøp som noen snørrhuer sitter å trur de har gjort det forenklet for folk flest mens de egentlig bare har tuklet det til.