Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 4330
Hei jeg er nødt til å ta en flytur å prøver å finne ut hvordan man kan gå fram. For alle papirer må være i orden. Du skal vist ha en spesiell test som du får svarer på med en gang. Dette tilbyr ikke helsestasjoner.

Noen som vet hvor man kan få tatt slike tester?
Noen som har flydd i corona stresset? Noe mer dokumentasjon jeg trenger?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Det er relevant kor du skal.

Generelt sett må du ha negativ test innan x timer før avreise. Det er stortsett krav om PCR-test. Hurtigtester vert tatt der og då ved behov.
Det du trenger er en pcr test, det er en test de kjører gjennom laboratoriet og ikke den hurtigtesten de bruker til vanlig! Hvis du googler Fit to fly test, så finner du hvilke helsestasjoner som tilbyr denne testen og den koster alt fra 900-1800kr. Denne testen må tas maximum 72 timer før flyet tar av, så må planlegges for du må ta testen også tar det ca 24 timer før du får svar også skal det arket som de sender deg på email printes ut og vises i Check-In når du sender avgårde bagasjen og da skal det som sagt være mindre en 72 timer siden du har tatt prøven. (Google dette for en periode var det 48 timer)

Jeg har flydd under corona stresset og eneste jeg trengte var en pcr/fit to fly test. Hjem til Norge tok jeg test men flyet ble flyttet så på grunn av dette hadde jeg ikke gyldig test men photoshopet tidene og printet det nye arket ut og dette funket også, send meg en PM vis du er interessert i og få malen fra ett norskt labratorium og fit to fly test