Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 2767
Hei!

Vi trenger en hjemmeside til "gjengen" vår, men vi er ikke experter på web-design.

Vi lurer på om det er noen som er interesert i å lage en hjemmeside til oss, for betaling?

Ikke for å være frekk, men vi trenger noen som er veldig gode på dette.

Vil ha en proffesjonel side, noe som dere sikkert skjønner!



Vennligst ta kontakt på mail:

- Ole Martin
- Ferdinand

Kan også treffes på MSN.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Hva slags "gjeng" er det?
hvilket innhold vil dere ha? (forum, galleri, osv..)

vi må ha mer info!
Du vet at du/derer må ut med 15 k og langt langt oppover hvis dere vil ha noen virkelig proffe til å designe + kode en side fra grunnen av?
Sist endret av mariush; 2. mai 2006 kl. 16:47.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
dersom han ville ha noen "virkelig proffe" til å kode siden, tror du han ville spurt her da? da hadde han vel ganske enkelt bedt noen "proffe" gjøre det da
Jeg som er Ole Martin, , kompisen til Ferdinand.

Vi er bare en gjeng som driver på med alt slags tull.

Vi trenger ingen SKIKKELIG proffesjonelle, men noen som kanskje ville gjort det for noen 100 lapper.

Liste om ting vi kunne tenke oss å ha:

- En vanlig hjemmeside (selvfølgelig!)
- Et galleri
- Et forum

PS: Forumet trenger ikke være proffesjonelt i det hele, men MÅ jo passe til den vanlige hjemmesiden. Viss dere skjønner?

Ville vært kult å hatt siden i en kode der man kan ha litt animerte stuff og sånn. Kanskje en animasjon av logoen vår.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av exh
Vi trenger ingen SKIKKELIG proffesjonelle, men noen som kanskje ville gjort det for noen 100 lapper.
Vis hele sitatet...
Som sagt lengre opp i posten, ingen "SKIKKELIGE" proffer gjør flere timers arbeid for "noen 100 lapper".
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Dodecha: du er flink til å lage konklusjoner av setninger som gir deg info med sølvskje. En fin egenskap -_-
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Altså, hvor mye er dere villige til å gi?

Edit: En øvre maks grense..
Sist endret av Cappy; 2. mai 2006 kl. 16:58.
Sorry, men kan du lese?

"Vi trenger ingen SKIKKELIG proffesjonelle, men noen som kanskje ville gjort det for noen 100 lapper."

Altså; Er det noen som kan lage hjemmesider, har gjort det en del ganger før og kunne gjort det for noen 100 lapper? Prisen kan jo selvfølgelig diskuteres.

Vi begynner på 1000 kr. Viss det er noen som er villige til å begynne til den prisen, siden blir bra og du/dere vil selvfølgelig få mer.

Sitat av Cappy
Altså, hvor mye er dere villige til å gi?

Edit: En øvre maks grense..
Vis hele sitatet...
Vi kan vel gå opp til 1500 kr. Men det tror jeg blir maks pris.
www.freeservers.com - lag hjemmeside på 1-2-3!
Sitat av aisLos
www.freeservers.com - lag hjemmeside på 1-2-3!
Vis hele sitatet...
For å være helt ærlig, så HATER jeg hjemmeside-editorer. Du får aldri en god side ut av det. Dessuten blir en guide gjennom en dårlig prosess, hvor man får et dårlig resultat.

Sorry, men ellers takk.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
exh: www.mdrs-web.org <- denne gjengen lager jo noen design iallfall. du kan jo ta en titt der. vet ikke noe om priser, så beklager mangel på informasjon hittil. lykke til videre
Sitat av Proxick
exh: www.mdrs-web.org <- denne gjengen lager jo noen design iallfall. du kan jo ta en titt der. vet ikke noe om priser, så beklager mangel på informasjon hittil. lykke til videre
Vis hele sitatet...
Sorry, men jeg får feilmelding der jeg.

Not Found
The requested URL /mdrs was not found on this server.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Ahahaa, jeg beklager veldig, her i mitt fordomsfulle raseri leste jeg vel det jeg ville lese :P

One face slap permitted per anoyed user :P
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Jeg har sendt deg en PM. Men ser her i tråden at du hadde tenkt deg en litt annen pris. Glem det. Burde vært en regel mot folk som maser etter web-design for en slikk og ingenting. Er altfor mange av dere her.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
hm.. den virka fint for noen dager siden. om du har blink-konto så kan du gå inn på "teitsau" og ta kontakt med fyren selv.

/slap dodecha
Sitat av exh
For å være helt ærlig, så HATER jeg hjemmeside-editorer. Du får aldri en god side ut av det. Dessuten blir en guide gjennom en dårlig prosess, hvor man får et dårlig resultat.

Sorry, men ellers takk.
Vis hele sitatet...
Hva i sv..? Jeg har laget mange faktisk utrolig greie hjemmesider i editorer. Hvordan kan du si at man får et dårlig resultat?? Man blir ikke guidet gjennom "dårlige prosesser", men faktisk helt geniale prosesser når man ikke kan kode. I mange moderne hjemmeside-editorer kan man klunke mye kult i f.eks HTML.
Sitat av aisLos
Hva i sv..? Jeg har laget mange faktisk utrolig greie hjemmesider i editorer. Hvordan kan du si at man får et dårlig resultat?? Man blir ikke guidet gjennom "dårlige prosesser", men faktisk helt geniale prosesser når man ikke kan kode. I mange moderne hjemmeside-editorer kan man klunke mye kult i f.eks HTML.
Vis hele sitatet...
Den kan jo være du har fått bra resultat av slike editorer, men personlig liker jeg best når siden er "hjemmelagd".
Trådstarter
11 0
Kakcoo: Jeg har sendt dei PM med svar på dine følgende spørsmål.
Kan godt gjøre det jeg, men jeg starter på 5k.
Det er for øyeblikket nå noen som arbeider med en hjemmeside til oss. Vi får se hvordan den blir, før vi leter etter andre som kan dette.

Takk for all hjelp!
Trådstarter
11 0
da var siden oppe: http://www.extremehardanger.com
Hehe, betalte dere mye?
designet var litt paint preget
Sist endret av Tadkom; 9. mai 2006 kl. 03:30.
Tør jeg spørre hvor mye dere betalte for den sida der?
Sitat av -EXH-
Vis hele sitatet...
Ikke for å være frekk, men vi trenger noen som er veldig gode på dette. Vil ha en proffesjonel side, noe som dere sikkert skjønner!
Vis hele sitatet...
Du kødder? Håper for all del dere ikke har betalt penger for det designet der.
"Den som tigger kan ikke være kresen", men dette ga dere vel ikke peng for ?
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Det var jævlig kjekt å ikke informere meg om at dere fikk noen andre til å gjøre det.
Dere skal dessuten vite at den nye siden deres ser ut som... vel. Crap. :-)
Kakcoo: Jeg synes det er ekstremt morsomt at de faktisk sier rett ut at de skal ha en proffesjonell side. Mens de har noe som strengt tatt ikke kan kalles design i det hele tatt.
Trådstarter
11 0
betalte ingenting for det der nei.. viss dere lurte på det
sorry for att vi glemte å deg informere Kakcoo, men han som har lagd den sida der var gratis og du kosta en del for noen 15 åringer
*host*søppel*host*

faan heller, gi meg den fordømte tusenlappen, så skal jeg mekke noe bedre enn det der så kjapt at det fremdeles blir en bra timepris.
---- edit ----
Tar det tilbake, så kommentarene ang. asylmottaket i bombeforumet deres, og for min del kan dere nå brenne inne med søplesida deres.
Sist endret av atomet; 10. mai 2006 kl. 09:15.
Hva med å fyre opp en napalmbombe i egne rektum isteden? Og så slutte å be om gratis, "profesjonelle" designsider og forsøple et decent forum som NFF på denne måten?!

Btw: Takke meg til profesjonelt, dere har endt opp med den STYGGESTE siden jeg har sett på mange ÅR! Det er nesten en helt utrolig bragd å lage så stygge sider i 2006 made my day.