Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 872
Mulig jeg ikke ser det og er alt for borte når jeg er her inne å leser å poster. Men når det ikke fins en mulighet å slette innleggene, er det ikke da en grei mulighet å redigere det?
Som skrivefeil..
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Du kan såvidt meg bekjent redigere innlegg i fem minutt etter at du har posta dei.

Grunnen til at du ikkje kan redigere det i lengre tidsrom er at vi har sett folk som går tilbake og reviderer eigne innlegg når dei vert møtt med kritikk, og det er rimelig uheldig praksis.
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Du kan såvidt meg bekjent redigere innlegg i fem minutt etter at du har posta dei.

Grunnen til at du ikkje kan redigere det i lengre tidsrom er at vi har sett folk som går tilbake og reviderer eigne innlegg når dei vert møtt med kritikk, og det er rimelig uheldig praksis.
Vis hele sitatet...
Kan godt hende, men jeg var vell da litt for sent ute :P
Men takk for fint svar
5 minutter er korrekt.

Det går også an å be oss om hjelp hvis man friker ut eller blir liggende våken pga. en kjip skrivefeil.