Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 654
Heisann, jeg lurte bare på om det kanskje kunne vært et forlag å gi brukerene muligheten til å lagre/markere
tråder for lettere tilgang senere? Jeg ser dere har "promoterte innlegg" og "mine siste emner", men jeg
vet selv at jeg hadde satt pris på en ekstra kolonne med f.eks "mine lagrede tråder". Kanskje da også
legge til funksjonen som dere har med de andre kolonnene at teksten blir fremhevet ved oppdateringer.

Tenker man legger ved en knapp på siden av tråden for markering som gir deg muligheten til å raskt navigere
til den tråden uten å måtte lete seg gjennom underemner (ikke at dette er verdens undergang, men kan være
en nyttig feature).

Vet ikke om dette er etterspurt eller ikke, men nå ligger det ihvertfall ute slik at dere kan tenke på muligheten.

*Edit*
Jeg vet ikke hvordan jeg aldri la merke til "abonner på tråd" funksjonen.. kan noen slette denne tråden? -.-
Sist endret av The Riddler; 24. oktober 2016 kl. 14:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Som du selv sier, "abonner på denne tråden" finnes under "Trådverktøy" øverst til høyre.

Man vil da finne en oversikt over alle disse trådene under "Hurtiglenker" > "Abonnerte Tråder" i toppmenyen.

I stedet for å slette tråden så lar vi den heller bare bli stående til neste gang noen lurer på akkurat det samme