Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2713
Håper noen her har svar på min frustrasjon!
Jeg har hatt en macbook pro 2008 model frem til den dag i dag. Har brukt den til privat og drevet litt for meg selv som grafisk designer. Jeg fikk Adobe Cs3 gjennom skolen jeg gikk på og har hatt den versjonen siden da. Er bare Photoshop, Illustrator og Indesign jeg jobbet med. Men nå har det skjedd, det som ikke skulle skje. Macen min kortsluttet og jeg mistet alle programmene jeg hadde på den. Kjøpte brukt rett etter. MacBook Pro (15-inch, Mid 2012), macOs Sierra.
Så kommer spørsmålene:Kan jeg få kjøpt adobe CS3 eller CS4 noen plass? Ser ut som Adobe ikke selger de fysisk lenger.
Jeg har lite lyst på de nye versjonene av CS pakkene siden jeg er vandt til CS3 versjonens oppsett. Vært innom Ebay å kikket, men der er det så mye forskjellig at jeg går meg vill i hva jeg skal se etter. Har ikke lyst å leie i måneden for et program jeg bruker som en hobby. Hva gjør jeg?
Har leita en del fra før, fant aldri noe lovlig. Du kan nok klare å finne installasjonsfilene til en trial, som kan låses opp om du har den gamle nøkkelen.
På en annen side, CC funker ganske greit å betale for, ettersom det tar årevis før det koster det samme som om du kjøper en enkeltlisens.
Cannabisentusiast
Svartedauden's Avatar
Du venner deg fort til CC, og det er relativt enkelt å endre på oppsettet så det er bortimot likt. Selv har jeg mine helt særegne varianter, men tipper du kan få lasted ned ferdige workspace-filer som gir deg "old skewl".