Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  80 35708
Sitat av Kroniz Vis innlegg
Hei, er utrolig dårlig pr. dags dato, men har dere noen tips for å bli "bedre" eh?
Vis hele sitatet...
Prøv å finn noen som er bedre enn deg og spille med, er selv bare nova 2 men spiller vanligvis premade med og mot folk fra nova 4 - DMG

Driver selv å øver på crosshairplacement, føler jeg får endel ut av å se på folk som kommenterer demoer til folk på mitt skill nivå. slik som thewarowl og adren_tv på youtube
▼ ... over en uke senere ... ▼
2c-hjerneskade
EyesWideShut's Avatar
Trådstarter
Ingen flere på freak som spiller cs ?
Nettopp begynt litt igjen etter x-år pause. Hvilken rank spiller man på ?
Lite spørsmål; er fortsatt unranked- og har spilt en del competetive matcher for å bli ranked, men hvorfor er det sånn at jeg havner kun med spillere som er Master Guardian og oppover- mens når jeg spilte på kompisen min sin account så spiller jeg med unranked noobs?
Fordi du har vunnet mot personer tidligere på den ranken. Systemet fungerer slik at du f.eks blir matchet med Master Guardian folk, om du vinner, blir du matchet med høyere folk, om du taper, blir du matchet med laverer folk. Utifra hvordan du gjorde det i den matchen kan det være du neste game blir matchet med f.eks silver, eller evt Eagle Masters..
Etter 10 matcher vunnet har valve såpass med data på deg at de plasserer deg i en rank. Derfra går du da opp/ned etter hvordan du gjør det.
men dette med matchmaking systemen begynner å bli helt på tryne. er DMG nå og føler at jeg må spille med et fullt lag for å vinne. enten kommer du med en hacker eller så kommer du med en sint russer.
Sitat av Waffaz Vis innlegg
Fordi du har vunnet mot personer tidligere på den ranken. Systemet fungerer slik at du f.eks blir matchet med Master Guardian folk, om du vinner, blir du matchet med høyere folk, om du taper, blir du matchet med laverer folk. Utifra hvordan du gjorde det i den matchen kan det være du neste game blir matchet med f.eks silver, eller evt Eagle Masters..
Etter 10 matcher vunnet har valve såpass med data på deg at de plasserer deg i en rank. Derfra går du da opp/ned etter hvordan du gjør det.
Vis hele sitatet...
Takk for svar. Oppklarte en hel del!
Forøvrig; http://steamcommunity.com/profiles/7...021685668/home
Hvis noen er gira på å spille er det bare å adde. GNM fortida og er ganske aktiv.
▼ ... over en måned senere ... ▼
2c-hjerneskade
EyesWideShut's Avatar
Trådstarter
Trenger enda flere folk
Sist endret av vidarlo; 4. september 2015 kl. 23:59.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Rankingsystemet i CS er basert på det samme som blir brukt i sjakk, her kan dere lese hvordan det fungerer.

http://no.wikipedia.org/wiki/ELO-rating
http://steamcommunity.com/id/boohaze
Ligger nå å vipper mellom gold nova og master guardian. (Tror ofte jeg er veldig uheldig med lagene)
Sitat av Kroniz Vis innlegg
Hei, er utrolig dårlig pr. dags dato, men har dere noen tips for å bli "bedre" eh?
Vis hele sitatet...
Ikke hør på det de andre har sagt med hvordon å forbedre seg, p90 er sjeldent et godt valg med mindre det er på runde 2-3, for da er motstanderene ganske fattige. Alt dette er hvis dere vinner pistol runden.

Er så lei av at folk sier at spray sjeldent funker i cs. Spray må man kunne for å bli god. For å forbedre spray-control bør du øve deg på vegger og se hvordan mønsteret er.

Tar vi ak-47 som et eksempel er det et gevær med ganske mye recoil. Mønsteret er opp, høyre-venstre også inn i midten igjen. Du skjønner det når du prøver.

Crosshair placement er viktig, ikke ha aimet i bakken mens du går, dette er veldig viktig, som man ser ofte blant silver 1-4.

Også må du tenke litt smart in-game, f.eks holder du short på dust 2, og du bruker awp og de rusher deg, ikke repeek hvis du bommet det først skuddet, ikke repeek uansett, fordi de kommer til å stå klare med alt mulig de har og du kommer sannsynligvis til å bli skutt.

Et tips er å spille deathmatch og prøve å tappe med ak 47 på hodehøyde.
Dette har hjulpet meg en del med aim.

Også kan du se pro tip series osv osv.

NatoSaphix på youtube har også veldig bra råd, det har WarOwl også.

Edit: Det kan også være smart å lære pop flashes og smoke grenades, flashbangs kan vinne runder, de er kjempeviktige.
Sist endret av stinkdyr; 20. august 2014 kl. 22:37.
Husk å lære deg å teamkille uten å bli automatisk kicka. Gull verdt mot frekke drittunger.
Sitat av Crisposjokolade Vis innlegg
Når du spiller kompetitivt, altså via matchmaking, blir du, så langt det er mulig, satt opp mot spillere med samme rank som deg. Du får ranks avhengig av prestasjonen i spillet, antall kamper vunnet osv.

Den første, og laveste ranken er ingen rank. Neste rank er silver 1, som blir vist som et > tegn. Silver 2 er >>, silver 3 >>>, silver 4 >>>> osv.

Men trådstarter har gold nova, som vises som ( * * * ) tror jeg. Han var det sist vi spilte, men jeg har sett ham ha gold AK47 en gang
EDIT: Som er Master Guardian btw.
Vis hele sitatet...
Er det ikke enklere å bare vise dette bilde?
Er sikkert med å spille litt
Lå på DMG helt til jeg solgte den gamle kontoen min(fikk et godt tilbud pga timer spilt og at jeg hadde en low digit konto)
Add meg på: http://steamcommunity.com/id/kurwalizer
Gjelder forsåvidt alle som har lyst å spille litt, er akkurat det samme for meg hvordan rank du ligger på!
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Er sykt lei av og spille med russere som har mikrofoner fra andre verdenskrig nå. Ligger på Master Guardian Elite på "smurfekontoen" min. http://steamcommunity.com/profiles/76561198136464720/
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Jeg er MG2/MGE og har spillt mye.
Har skype, Team speak og bra mikrofon.
http://steamcommunity.com/id/Spliffert
Jeg er gjerne med og tar noen runder.

Er MG atm, pleier hoppe mellom GN4->MGE, da jeg for det meste spiller matchmaking med random folk.
Har skype, teamspeak og bra mic.
http://steamcommunity.com/profiles/76561197979051111
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har nå laget en steam gruppe for CS:GO spillere her på forumet da det er mye enklere å holde styr på hvem som er hvem innad i vennelista di - og faktisk se hvem som er online osv.

Så oppfordrer alle som er gira på litt matches ogsånn til å hive seg inn så kanskje noen av oss får spilt litt sammen, ettersom jeg er dritlei russere selv.

Norske freaks

Forøvrig, er MG atm.
Sitat av Trollogi Vis innlegg
Har nå laget en steam gruppe for CS:GO spillere her på forumet da det er mye enklere å holde styr på hvem som er hvem innad i vennelista di - og faktisk se hvem som er online osv.

Så oppfordrer alle som er gira på litt matches ogsånn til å hive seg inn så kanskje noen av oss får spilt litt sammen, ettersom jeg er dritlei russere selv.

Norske freaks

Forøvrig, er MG atm.
Vis hele sitatet...
Ble med nå, hadde vært artig å fått til en runde i kveld.
Er GoldNova 3 for øyeblikket.
Sitat av Osteper Vis innlegg
Ble med nå, hadde vært artig å fått til en runde i kveld.
Er GoldNova 3 for øyeblikket.
Vis hele sitatet...
Jeg er også med ikveld! Noen andre som har lyst å henge seg på også?
Er hjemme fra jobb pga sykdom, så blir lett med i kveld og noen dager fremover. Har meldt meg inn i den gruppa som ble nevnt noen poster ovenfor.

Ellers så spilte jeg en del aktivt før. Er ikke fullt så aktiv lenger, men spiller når jeg får mulighet. Add meg gjerne på Steam: Allgemeine.

Har også en TS3 server vi kan bruke.
Ranks og skill level er forøvrig ikke viktig for min del, så lenge jeg slipper russere
▼ ... noen uker senere ... ▼
http://steamcommunity.com/id/kurwalizer/

Har ikke så mye å si hvordan rank du er, bare du har litt peiling.
Ligger selv på DMG.
Det finnes allerede en nFF-gruppe med 272 medlemmer: http://steamcommunity.com/groups/freakforum
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har lagt til noen av dere :-)

Ligger selv på gold nova 3, pleier å spille mix noen ganger i uka.
har hatt en pause siden mai men har begynt litt igjen den siste mnden.

http://steamcommunity.com/id/hesland
Sist endret av SJefen; 27. oktober 2014 kl. 23:11.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Er det bare meg eller har folk muligheten til å kontrollere en BOT på laget hvis de dør? Hvordan gjøres det, for det hadde vært en knall mulighet for å redde laget. F.eks i sta når det var igjen 3 runder, vi lå jevnt så var det en på laget som drepte en og ene ble kicka og den andre leav'a. Så ble jeg oppmerksom på at ene spilleren vår gikk inn i en BOT når han døde.
2c-hjerneskade
EyesWideShut's Avatar
Trådstarter
Sitat av Rabbern Vis innlegg
Er det bare meg eller har folk muligheten til å kontrollere en BOT på laget hvis de dør? Hvordan gjøres det, for det hadde vært en knall mulighet for å redde laget. F.eks i sta når det var igjen 3 runder, vi lå jevnt så var det en på laget som drepte en og ene ble kicka og den andre leav'a. Så ble jeg oppmerksom på at ene spilleren vår gikk inn i en BOT når han døde.
Vis hele sitatet...
Du trykker på "E" når du spectater en bot, med mindre jeg husker helt feil.
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Du trykker på "E" når du spectater en bot, med mindre jeg husker helt feil.
Vis hele sitatet...
Helt korrekt, kan være en fordel og la den beste spilleren på laget overta boten og ikke hogge boten med en gang du dør, men det går bare om ber boten pent om å campe i spawn, trykk z eller en av de andre chat command knappene og velg "hold this position" når runden starter så tar boten å chiller i spawn.
Sist endret av Trollanon; 14. juni 2015 kl. 02:59.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Vil benytte meg av anledningen at jeg har startet så smått på igjen med CS og vil da minne peeps på denne gruppen. Hopp inn og start med adding så har vi et Freak-lag på no-time!