Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3418
Hei folkens!
Startet å leie en fresh minecraft server fra spillvert.no i dag. Er første gangen jeg leier en serve og lurer nå på om dere har noen forslag til plugins, eller annet info som kan være greit å gjøre nå.

er multicraft CP
Håper du bestilte for 6 eller 12 månder..

"7-Dagers åpent kjøp
* Gratis Mumble Voice-server med ubegrenset antall slots!
* Gratis Sub-domene som din servers IP.

(*) Tilleggstjenesten er gratis ved 6 eller 12 måneders forhåndsbetaling."

Hvilken pakke valgte du?
Dataingeniør
Zarlach's Avatar
Hva slags server skal det være? Dynmap er i alle fall fint å ha, om spillvert.no støtter det..
Trådstarter
48 0
ja 6 måneders (99 per måned) ser heller mot at det kan oppgraderes ved etterspørsel, så kan det fikses da. men jeg så at verken gjennom konsoll eller ved admin rolle ingame kan bruke /day /gm osv, er dette en egen plugin el er det bare noe spesi som må gjøres?

Sitat av Zarlach Vis innlegg
Hva slags server skal det være? Dynmap er i alle fall fint å ha, om spillvert.no støtter det..
Vis hele sitatet...
Blir vell bare en vanlig vanilla i starten, men så får vi se videre

ser ut som dynmap er støttet ja, er gjennom Bukget de benytter på plugins ser jeg så
Essentials plugin gir deg kommandoene /day /gm osv.
Trådstarter
48 0
ja ser at den gir gm kommandoen, men ser ikke /day under her.

Ref:
http://wiki.ess3.net/wiki/Command_Reference
Game disconnected
pokemon's Avatar
Worldguard og worldedit og permissionsex er et must.
Trådstarter
48 0
ja takk, skal sjekke de ut. (gjelder alle som har foreslått)

Da er iallefall omtrent alle nevnte installert, så får jeg vell kikke litt videre
I essentials har du kommandoen /time som du kan bruke. I stede for /day så er det /time day
Trådstarter
48 0
ja ok, takker
Game disconnected
pokemon's Avatar
iConomy eller boseconomy er greit hvis du har noen spillere, sammen med chestshop blir det bra. logblock er også et must hvis du vil ta griefere.
▼ ... over et år senere ... ▼
Noen som har testa plugin UltimateArena hos Spillvert? Annen plugin jeg bruker er Fort for å hindre ødeleggelse ved å enable /claim.

Prøvde UltimateArena i dag, men får ikke bygget minigames.