Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 747
Learning by doing
Undef's Avatar
Hei!
Jeg kjøpte akkurat CoD MW2 på steam og det ser ut til at jeg ikke kan spille online eller single player. Når jeg logger meg på steam ser at helt okay ut, jeg kan spille CS 1.6 og Team Fortress 2 online, men ikke Mw2. når jeg skal avinstallere spillet kan jeg ikke gå på kontroll panel som jeg kunne gjøre på den tyske versjonen jeg hadde tidligere, jeg må på steam.

Problem Online:

Jeg kommer meg på, ordner oppløsninga på 1920 : 1080, går online og ser at NAT typen hopper mellom Strict og Open. Jeg legger merke til at det er 0/0 spillere på selv om det skulle vært mange.

Hva jeg har gjort:

Jeg har backuppa pcen til et tidligere tidspungt der den fungerte som den skulle, jeg fikk ikke noen respons fra CS heller, for den kunne jeg ikke spille online heller. så det endte med at jeg resetta instillingene som var på brannmuren og så funka CS. Da prøvde jeg meg på Mw2 og det fungerte like dårlig.

Problemer Single player:

når jeg skal kjøre Mw2 single player kommer det opp at den skal oppdatere spillet og jeg venter til det kommer opp "Missing Decrypted Key"
Jeg har prøvd å oppdatere men det går ikke lenger til "Missing decrypted Key"


Hva jeg har gjort:

Jeg har av installert spillet en gang og installert det igjen, men samme skjer om igjen.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Learning by doing
Undef's Avatar
Trådstarter
har sett at det er en feil i IW net som gjør at det tar 5 min å skaffe game,
har finni programmer som er lovlig innen steam som du kan endre minimum Ping som gjør det lettere å ordne lobby, du kan endre fargen på Ping Barsa (rød,rosa,blå,gul osv.) du kan spille med flere brukere på ett navn (noe som jeg ikke får til å fungere) og om du har vært i challenge lobby uten at du ville det kan du gå tilbake til der du var ærlig