Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2103
Kom over noen Rivotril Fra Galenika. Virker legit som det fleste gjør hvis det er Galenika etter min erfaring. Men jeg har en pille som skiller seg ut Den er kanskje 15% høyere men samme diameter. 4 streker på ene siden mens et svakt hint av et 2 tall på andre siden. Alle jeg testa på vekta veide 0.18g. Men den som var litt stor var 0.23.g. Merker også at pilla som er større mye hardere å dele opp.

Skal nevnes at jeg fikk de løst å vurderer om det ikke kanskje er fuktighet som som har økt massen.

Lurte på om noen der ute hadde noen "ekte" Rivotril galenika som de kunne veid opp. Prøvde og google men uten hjelp.

Takk for alle innspill
Anonym bruker
"Kvalm Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er lettere å smugle løse piller, men brett er å foretrekke. Husker det dukket opp falske Galenika Ksalol-brett for en stund siden dog. Kliss like de ekte bortsett fra en liten fargeforskjell på tablettene. Ta en og se hva som skjer.
Få se bilde?

Hvis alle lå i et brett høres det litt merkelig ut, men som du selv sier kan den ha blitt fuktskadet.
De veier ca 170mg+- ett par mg.
Trådstarter
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Få se bilde?

Hvis alle lå i et brett høres det litt merkelig ut, men som du selv sier kan den ha blitt fuktskadet.
Vis hele sitatet...
https://imma.gr/103283x7a794
https://imma.gr/103282x4f9fc

Beklager for potet kvalitet. De så helt identiske ut på begge sider ellers. men den var av en eller annen grund kjempehard. Måtte bruke kniv for å dele den opp. Effekten var som forventet med mild "mint" ettersmak.

Sitat av High-on-life Vis innlegg
De veier ca 170mg+- ett par mg.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for svar Alle andre som jeg veide hoppet mellom 180mg-170mg så det var nok the real deal
Sist endret av Dysleki; 8. juni 2021 kl. 14:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.