Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  65 17599
Anbefaler dokumentar-serien "Hamilton's Pharmacopeia"
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anbefaler serien om Hernan Cortez på nrk2/nrk3 -realistisk(tror jeg) beskrivelse av hvordan Aztekerne ble beseiret av av spanjolene.

Begge parter var jo på sin måte "forbryterske" i sin behandling av andre folk/stammer og det fremkommer i serien.
Exit s2? Noen som har sett den, åssen er den i forhold til s1? Verdt å se? Tenkte egentlig å spare den til påsken siden det blir hjemmepåske. Men nå kjenner jeg at jeg kanskje pløyer den til helga.
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Exit s2? Noen som har sett den, åssen er den i forhold til s1? Verdt å se? Tenkte egentlig å spare den til påsken siden det blir hjemmepåske. Men nå kjenner jeg at jeg kanskje pløyer den til helga.
Vis hele sitatet...
Absolutt verdt å se, likte du sesong1, blir du ikke skuffa over S02
Noen serier jeg føler er undervurdert er
Person of Interest
Seal Team
The Pretender
The Mentalist

Serier som er knall og kjente
The Queens Gambit
The Mandalorian
Mindhunter
Archer
Twin Peaks er nok min favoritserie gjennom tidene, nummer 2 Breaking Bad.

Ellers noen glemte/skjulte perler: Flashforward og Carnivale.

Taboo med Tom Hardy i hovedrollen er også en bra serie.
Anbefaler The 100 på netflix. Noe av det likaste jeg har sett på lenge
Har ikke sett noen andre anbefale den enda, men ”Supernatural” er flott! finnes på Viaplay.

https://m.imdb.com/title/tt0460681/
Sist endret av Etos; 13. mars 2021 kl. 20:47.
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Er det noen her som kan nevne en bra film/serie til meg?

Men et problem er at jeg ikke har Viaplay og Netflix osv, har ikke penger til det Men har tv2 sumo. Noen tips?
Nylig sett community på Netflix. God humor ihvertfall!
Sitat av Dough Vis innlegg
Papirhuset er noe av det desidert beste jeg har sett.. Men jeg tok grundig feil første gang, så et par-tre episoder og tenkte det ble kjedelig med et par sesonger i samme bank.. Kunne ikke tatt mer feil, anbefales virkelig. Serien og oppmerksomheten rundt er blitt et fenomen og det ligger en doku om dette på Netflix men den har masse spoilere og anbefales ikke før alle sesongene er sett.
Vis hele sitatet...
Støtter denne. Mista trua flere ganger jeg begynte og se serien. Men da jeg hadde runda alt ga jeg den en real sjangse. Å fy ! Den var bra! Veldig bra dubba til engelsk tale, en kollega la ikke merke til det før han var ut i sesong 3 å jeg fortalte han det
▼ ... over en måned senere ... ▼
BRAND ∞ STRONG
Så nettopp gjennom Gangs of London, veldig bra.
8,1 hos IMDb