Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2982
Hei, er det noen som går på AAP her, som har fått inn skattepengene enda?

Får selv AAP, og skulle få igjen 13k, sendte inn skattekortet 08.04, fortsatt ikke fått noe.
Jeg går ikke på AAP, men sendte skattemelding 23.03, og har ikke fått.. Siste utbetaling skjer inn i Juni så det er enda tid. Noen tar det lengre tid med hvis du f.eks. har gjort endringer, eller blitt tatt ut i kontroll.
Trådstarter
Sitat av Blixus Vis innlegg
Jeg går ikke på AAP, men sendte skattemelding 23.03, og har ikke fått.. Siste utbetaling skjer inn i Juni så det er enda tid. Noen tar det lengre tid med hvis du f.eks. har gjort endringer, eller blitt tatt ut i kontroll.
Vis hele sitatet...
Ok. Har ikke gjort noen endringer i det hele tatt, bare sendt inn. Er det mulighet å finne ut om man har blitt tatt inn til kontroll, evt. ringe og høre. Kanskje få utbetalt tidligere om man ringer og sier det haster?
Går på AAP og fikk pengene forrige måned. Tar nok den tiden det tar, tror ikke det hjelper å ringe - men skader vel ikke å prøve heller.
Har du trekk til staten så vil brevet komme en eller to virkedager etter du skulle hatt kronasjene inne på konto. Bare sånn at folk er klar over det
Trådstarter
Sitat av mermaid Vis innlegg
Går på AAP og fikk pengene forrige måned. Tar nok den tiden det tar, tror ikke det hjelper å ringe - men skader vel ikke å prøve heller.
Vis hele sitatet...
Takk. Da får jeg vel bare være tålmodig da.. Ringer og prøver i morgen hvertfall.