Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2438
Bestilte narkotika fra utlandet ca 6 måneder siden. Det kom aldri fram så jeg kjørte en ny bestilling på adressen hvor mine foreldre bor 4 måneder etter. Der kom den igjennom. For ca 2 uker siden bestilte jeg på nytt på min egen adresse og den ble også busted. Jeg vurderer å bestille på adressen til mine foreldre igjen, men er redd for at hvis den ikke går igjennom at jeg vil få problemer med politiet. Bor i en storby og alle de tidligere sakene mine har blitt henlagt før jeg i det hele tatt har blitt innkalt til avhør.

Hva tror dere kommer til å skje hvis jeg bestiller på adressen til mine foreldre? Og er det noen som vet om det er postsperre på mitt navn på deres postkasse eller?
Det er ikke sikkert, at det er postsperre på dems adresse, nei. Men blir dette oppdaget, så kan du sikkert tenke deg selv, at det blir det.
Ellers så er det en annen ting du bør tenke over!..
Nå vet ikke jeg hvilke yrker dine foreldre eller forelder har, men er det noe som krever klarering (politi, vekter, sykesøster, lege og en rekke andre), så er det iallfall store muligheter for at den klareringa går til helvete. Hvis du da ikke legger deg langflat, og innrømmer det var til deg, hvis dette blir oppdaget. De er ikke 100 % trygge da eller.
Og selv om du har henlagte saker mot deg, så kan de også bli brukt senere, hvis du fortsetter med samme handling.

Så hvis scenarioet over her stemmer, så kan mors og/eller fars yrke gå et visst sted. Og har dem gjeld, så kan visse eiendeler eller i verste fall hus måtte selges.
Så hvis du har den minste respekt av dine foreldre, så slutter du å kjøpe ulovlige varer i dems navn!.. I verste fall kan det koste dem dyrt.
For guds skyld, ikke kjøp fra utlandet!
Om du absolutt skal gjøre noe ulovlig, ikke gjør slik at det kan gå utover dine foreldre.. De har satt deg til verden, men skal de eventuelt straffes for dine synder? Nei.

Bestill til din egen addresse, eller opprett en postboks, vær mann nok til å ta risken selv om du skal gjøre noe sånt.
Trådstarter
25 5
Tenker selvfølgelig å bruke mitt eget navn på mine foreldre sin adresse. Hender at jeg får post tilsendt der av og til.
Jeg hadde min helt egen postkasse og reg adresse hos min forelder sin adresse, da noe ble tatt i posten kom de å skulle ransake.

De ble bare fortalt at jeg ikke bodde der så gikk de.
Sitat av caktus Vis innlegg
Tenker selvfølgelig å bruke mitt eget navn på mine foreldre sin adresse. Hender at jeg får post tilsendt der av og til.
Vis hele sitatet...
Du vil fremdeles sannsynligvis utsette foreldrene dine for en stressende situasjon om de kommer og ransaker. Å måtte prate med politiet på den måten er for mange svært ubehagelig, og hva kommer naboene deres til å tenke? Du risikerer å sette foreldrene dine i et dårlig lys samt gjøre naboer mistenksomme og sette dem i bås. Har du respekt for foreldrene dine bestiller du til din egen adresse