Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  120 51106
Hei alle NordicMafia brukere.

Jeg har i dagevis prøvd å fikse det "lille/store" problemet med boten som heter (Kamelboten). Noen får en melding om at programet overload line 91 eller no sånn.. Selv fikk jeg denne meldingen og ble RIMELIG forbanna da den stadig skulle poppe opp og skjermen (cmd) vinduet gikk bort. Men endelig, hvorfor ikke lage en patch?

------------------------------------------------------------------------------

20.06.2006:: Fixed nmbot.exe (Script feil)
20.06.2006:: Fixed db (map) noen filer
20.06.2006:: Fixed convert.exe
20.06.2006:: Fixed om nmbot.exe kræsjer vil nmbot.exe starte opp igjen automatisk

20.06.2006:: Added (start.bat) (bruk dinne fila for og starte nmbot.exe)
20.06.2006:: Added Readme-Nor.txt (Denne filen)
20.06.2006:: Added Readme-Dk.txt (Dansk readme fil)
20.06.2006:: Added Readme-Se.txt (Svensk readme fil)
20.06.2006:: Added Readme-En.txt (Engelsk readme fil)

-------------------------------------------------------------------------------

Jeg har ikke lagt til alle språkene i denne .zip fila kun No/En fordi jeg ikke har på følelsen av at danskene onanerer på dette forumet .

Du finnet patchen/programmet her: http://www.nm-bot-update-2006.moo.no

Hadde vært fint om dere kunne gitt oss/meg en kommentar om ønsker/forbedringer og hva som var bra Takk på forhond.

--------------------------------------------------------------------------------

OPS:: Er du redd for og starte start.bat filen? Gjør følgende:
Høyreklikk på start.bat -> Velg rediger -> her ser du hva den inneholder .

--------------------------------------------------------------------------------

Sceenshot Etter Patch:
http://img232.imageshack.us/img232/2342/nmbotpatch3yg.jpg

Mvh
Clone-X
Sist endret av clone-x; 20. juni 2006 kl. 07:38.
Siden den andre NM-tråden er stengt skriver jeg her:

Antibot koden i innloggingen er nå borte, aner ikke hvorfor men, sikkert fordi de fant ut at den ikke stopper bot programmer.

Skal teste pathcen din.
woot to do now? Er ikke særlig l33t haxxor, så jeg er ikke helt stø på hva jeg skal gjøre med filene. Skal jeg legge disse over de gamle filene, eller hva?

Vett at dette høres sikkert heeeelt teit ut. men men...

Btw: har hørt noe om at hvis man bruker bot, er det en eller annn luring som får ditt brukernavn og passord... Er dette sannt, elelr er det bare ett "skrekkbilde" for å holde folk vekke fra bottene?
Sist endret av Shibbster; 20. juni 2006 kl. 11:41.
Bare ekstakter hele greia for seg selv, gå inn på login.txt og skriv inn brukernavn og passord. Så trykker du på kamelen, og vips, du har startet boten.

Edit: funker helt fint. Nå har jeg 5 ulike kamelboter.
For de som er redde for at den stjeler passord. http://www.freakforum.nu/forum/showp...&postcount=101 <- Kildekoden til boten. Er ikke noe "send passord" funksjon der...
Må man den originale versjonen av kamelboten fot at det skal funke?
så jeg må sette på den vanlige kamelbotten og denne patchen samtidig,
så blir den vanlige oppgradert?
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
hva er dette:
Undefined subroutine &Sclar::Util::redadder called at overload.pm line 92.
dette kommer hele tiden! så logger den inn igjen og sånn forsetter den.
uhyggelig plagsomt!
jeg fikk det problemet der. Sjekk om login.txt heter bare "login".
Sjekk brukernavn og passord.

Dittbrukernavn
superhemmeligpassord

Husk at du må ikke ha noe mellomrom i teksten. sjekk om du kan ha trykket enter etter passord...
Trådstarter
19 0
Hallo NB Brukere

-------------------------------------------------

Nå har endelig endel testen boten og det ser ut som at det kan funke mye berde men ikke godt nok. Kan dere skrive en liten artikkel om hva som skal forbedres eller endres? Kræsjer forsatt spillet og hva skjer? Fint om dere skrivet litt om problemet så vi kan komme med en ny update om nødvendig.

--------------------------------------------------

Takk Til:
-----------------
Clone-X (Script/c++)
Beejay (Beta/Scripter)
missiongul (Ga ut kildekoden for og bevise at ikke noe er fake)

mvh Clone-X
Sist endret av clone-x; 20. juni 2006 kl. 19:13.
trenger litt hjelp.
det kommer: "use of unitialized value in scalar chomp at script/nordicmafia.txt line 28" hva skal jeg gjøre?
min funker bra, men når jeg lar pcn stå noen timer med boten på så skrur boten seg av, av seg selv

pleie rå komme tilbake til at de 4 jeg satt på er blitt til 2,
ener ikke hva det er
Trådstarter
19 0
Sitat av redkite
trenger litt hjelp.
det kommer: "use of unitialized value in scalar chomp at script/nordicmafia.txt line 28" hva skal jeg gjøre?
Vis hele sitatet...
Hei, er du sikker på at dette er en rett melding? Vi har ikke noen filer som heter nordicmafia.txt i den .zip mappen du fikk av oss.

Sitat av 2bad
min funker bra, men når jeg lar pcn stå noen timer med boten på så skrur boten seg av, av seg selv

pleie rå komme tilbake til at de 4 jeg satt på er blitt til 2,
ener ikke hva det er
Vis hele sitatet...
Hei, dette blir fikset i neste patch Takk for report
Når jeg starter opp nmbot for første gang, funker det kanskje i 10 sekunder. Deretter kommer det bare feilmeldinger hele tiden... Jeg er sikker på at jeg har gjort det riktig i txt-fila.
Trådstarter
19 0
Sitat av Unreal143
Når jeg starter opp nmbot for første gang, funker det kanskje i 10 sekunder. Deretter kommer det bare feilmeldinger hele tiden... Jeg er sikker på at jeg har gjort det riktig i txt-fila.
Vis hele sitatet...
Hei, er dette med våres patch? Hva står i feilmeldingen? Bruker du "start.bat" fila når du skal kjøre programmet?. Da vil bare programmet starte på nytt om det forsvinner som du sier.

Gjør Følgende:
Start opp start.bat og IKKE nmbot.exe fila. Start.bat vil automatisk kjøre nmbot.exe så det er ingen fare.

Håper også du kan gi oss feilmeldingen du får.

Mvh
Clone-X
Ok, jeg har et lite problem.
Når jeg starter den kommer det bare at den logger inn:
Wed JUN 21 20:36:16 Logget inn
Wed JUN 21 20:36:25 Logget inn
Wed JUN 21 20:36:34 Logget inn
Wed JUN 21 20:36:44 Logget inn

Er dette fordi jeg trenger en annen bot?
Siden dette bare er en patch?
I så fall hvor kan jeg få tak i den botten jeg trenger?
Sist endret av Dakore; 20. juni 2006 kl. 20:41.
"Undefined subroutine &Sclar::Util::redadder called at overload.pm line 92" er feilmeldinga jeg får. Og ja, jeg bruker bat-fila, men dette hjelper ikke da jeg får den samme feilmeldingen HELE tiden, utenom et par ganger..


edit: jepp, deres patch
Trådstarter
19 0
Sitat av Dakore
Ok, jeg har et lite problem.
Når jeg starter den kommer det bare at den logger inn:

*** *** Logget inn
*** *** Logget inn
*** *** Logget inn
*** *** Logget inn

Er dette fordi jeg trenger en annen bot?
Siden dette bare er en patch?
I så fall hvor kan jeg få tak i den botten jeg trenger?
Vis hele sitatet...
Hei, du trenger bare filene som ligger i mappen. Jeg kan også fortelle at Windows Service Pack 2 er must til dette programmet.

Spørsmål: Hvorfor kommer det logget inn?

Svar: Ser du veldig nye så ser du at den prøver og lukke vinduet slik at du ikke kan gjøre boten. Derfor lukkes det ikke men logger bare inn på nytt. Slik at du slipper og starte boten på nytt vær gang du vil spille litt. Ikke bry deg om dette og bare la den kjøre slik som den gjør. Men vi anbefaler at dere bruker ServicePack 2

Sitat av Unreal143
"Undefined subroutine &Sclar::Util::redadder called at overload.pm line 92" er feilmeldinga jeg får. Og ja, jeg bruker bat-fila, men dette hjelper ikke da jeg får den samme feilmeldingen HELE tiden, utenom et par ganger..


edit: jepp, deres patch
Vis hele sitatet...
Har du servicepack 2 på pcen? Husk og skru AV firewallen som ligger innebyggd i Windows (den skaper mye krøll)

Nyhet: Vi driver på med en ny patch men vi er ikke sikkre på når denne er ferdig. Dette som Unreal143 nevner:
Sitat av Unreal143
"Undefined subroutine &Sclar::Util::redadder called at overload.pm line 92" er feilmeldinga jeg får. Og ja, jeg bruker bat-fila, men dette hjelper ikke da jeg får den samme feilmeldingen HELE tiden, utenom et par ganger..
Vis hele sitatet...
Er ikke noen grunn til panikk..

Hva gjør du når denne meldingen kommer gjentatte ganger?
Du lar alt bare stå.. selv om meldingen kommer jobber boten i samme tempo som den skulle gjort om meldingen IKKE var der. Så bare overse denne meldingen til neste patch.

Mvh
Clone-X
Sist endret av clone-x; 20. juni 2006 kl. 20:47.
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Jeg personlig ville aldri brukt noe slikt før jeg hadde fått hele sourcen til dette programmet, å stole på noen med brukernavn og passord som dette er rett og slett naivt.
Trådstarter
19 0
Sitat av missiongul
For de som er redde for at den stjeler passord. http://www.freakforum.nu/forum/showp...&postcount=101 <- Kildekoden til boten. Er ikke noe "send passord" funksjon der...
Vis hele sitatet...
Heisann

Vi skjønner at du er redd, men kanskje du skal lese litt mer neste gang?
Sist endret av clone-x; 20. juni 2006 kl. 20:57.
Care da. Jeg blir ikke lei meg om en person får vite passordet mitt og tar accounten min på nordicmafia.
kan du linke til orginal versonen så jeg får patcha??
Trådstarter
19 0
Sitat av Unreal143
Care da. Jeg blir ikke lei meg om en person får vite passordet mitt og tar accounten min på nordicmafia.
Vis hele sitatet...
Hei IGJEN, vi vil bare gjøre folk oppmerksome på at vi ikke er ute etter og stjele noen brukere fra dere. Er dere SÅ redde kan dere lese den lille/lange teksten nedenfor eller bare drite i og bruke boten?

Sitat av Koden til boten
#!/usr/bin/perl
use strict;
use warnings;
use WWW::Mechanize;
my $mech;
my %counter = ( Utpressing => 16, Biltyveri => 6, 'Club.+?Gangster' => 240, Kriminalitet => 3, 'Fight Club' => 2);
my %wait = ( Utpressing => 16, Biltyveri => 6, 'Club.+?Gangster' => 240, Kriminalitet => 3, 'Fight Club' => 2);

sub gotolink {
my ($text) = @_;
$counter{$text}++;
if (!$wait{$text} || $counter{$text} >= $wait{$text}) {
check();
LINK: $mech->follow_link(text_regex=>qr/$text/) or die scalar localtime() . "Kunne ikke finne $text\n";
check() or goto LINK;
return 1;
}
return 0;
}
sub antibot {
#Finner koden i antibot verifikasjonen.

my $convert = `convert -negate -geometry 800 antibot.png antibot.pbm`;
my $gocr;
open GOCR, "gocr -m 2 -m 256 -s 200 -d 200 antibot.pbm|";
$gocr = $_ while (<GOCR>);
close GOCR;
chomp($gocr);
unlink('antibot.png', 'antibot.pbm');
return $gocr;
}
sub cdg_bruker {
#Finn en random bruker fra forumet.

$mech->follow_link(text_regex=>qr/Klubb forum/);
my @users;
$_ = $mech->content;
while(/valg=les\&id=\d+\">(.+?)<\/a>.+?brukernavn=(.+?)\">/gs) {
my $thread = $1;
my $user = $2;
push @users, $user if ($thread =~ /(0|null).*?forsvar/i);
}
$mech->back;
my $count = (scalar @users)-1;
return @users[rand($count)];
}
sub check() {
login() if (!$mech);
if (my $img = $mech->find_image( url_regex => qr/image\.php/i)) {
$mech->get( $img->url_abs, ":content_file"=>"antibot.png" );
$mech->back();
$mech->submit_form(button => 'subimgvalid', fields=> { imgenter => antibot() });
print scalar localtime() . " Skrev inn antibot kode\n";
return 0;
}
if ($mech->form_name('nmLoggInn2')) {
login();
return 0;
}

return 1;
}
sub flytt_bil {
#Flytter den siste bilen til det stedet hvor det er billigst.

FLYTT: $mech->follow_link(text_regex=>qr/Biltyveri/);
goto FLYTT unless check();
$mech->form_name('trainform');
if (my ($carid) = $mech->content =~ /style=\"cursor: pointer;\">(\d+)<\/a>/) {
my %places = map { /(.+?) - (\d+)/ } $mech->form_name('trainform')->find_input('trainto')->value_names;
my $trainto = ((sort {$places{$a}<=>$places{$b}} keys %places)[0]);

$mech->submit_form(button => 'subtrans', fields => { trainid => $carid, trainto => $trainto });
print scalar localtime() . " Flytta bilen til $trainto\n";
return 1;
}
}
sub login {
open LOGIN, "login.txt";
my $user = <LOGIN>; my $pass = <LOGIN>;
$user =~ s/\s+$//; $pass =~ s/\s+$//;
close LOGIN;

if (!$mech) {
$mech = WWW::Mechanize->new(quiet => 1);
$mech->agent_alias('Windows IE 6');
$mech->get("http://www.nordicmafia.net");
}
if ($mech->form_name('nmLoggInn2')) {
if ($mech->submit_form (form_name=>'nmLoggInn2', fields=> { brukernavn => $user, passord => $pass }) && !$mech->form_name('nmLoggInn2')) {
print scalar localtime() . " Logget inn\n";
return 1;
}
else {
die scalar localtime() . "Kunne ikke logge inn\n";
}
}
}

while(1) {
if (gotolink('Kriminalitet')) {
if ($mech->form_number(1) && $mech->submit_form (fields => { valg => 'bank'}) && (my ($content) = $mech->content =~ /class=\"content\">\s*(.+?)<table>/)) {
$content =~ s/<.+?>//g;
print scalar localtime() . " Prøvde å rane bank: $content\n";
}
}

if (gotolink('Biltyveri')) {
if ($mech->form_name('f') && $mech->submit_form (form_name => 'f', button => 'stjelsubmit', fields => { gtanr => '4'}) && (my ($content) = $mech->content =~ /class=\"content\">\s*(.+?)\s*<br>/)) {
$content = "Men kom i fengsel." if ($content =~ /side=fengsel/);
$content =~ s/<.+?>//g;
print scalar localtime() . " Prøvde å stjele bil på gata: $content\n";
flytt_bil() if ($content =~ /Du stjal/);
$counter{Biltyveri} = 0;
}
}

if (gotolink('Utpressing')) {
if ($mech->form_number(1) && $mech->submit_form(form_number => 1, button => 'subpress')) {
my ($content) = $mech->content =~ /class=\"content\">\s*(.+?)\s*<br>/; $content =~ s/<.+?>//g;
print scalar localtime() . " Prøvde utpressing: $content\n";
$counter{Utpressing} = 0;
}
}


if (gotolink('Fight Club')) {
if ($mech->form_number(1) && $mech->submit_form(form_number => 1, button => 'subtrennaa', fields => {aktivitetvalg => 1})) {
my ($content) = $mech->content =~ /class=\"content\">\s*(.+?)\s*<table/; $content =~ s/<.+?>//g;
print scalar localtime() . " Utførte 25 pushups: $content\n";
$counter{'Fight Club'} = 0;
}
}

sleep(60);
}
Vis hele sitatet...
Til dere som skjønner noe av dette ser at dette ikke er på noen måte en ide for og stjele passord.

Sitat av mr_james
kan du linke til orginal versonen så jeg får patcha??
Vis hele sitatet...
Svar:
Du trenger ikke det, alt du trenger ligger i vår zip fil som du finner i linken på første side.


Er du redd for patchen? Her kommer alt..

strat.bat (Inneholder ikke noe dette kan du FINT se selv) Bare høyreklikk -> Rediger.
nmbit.exe (Nesten den samme fila som det var før?) Koden ser du lengre opp
login.txt (Admin sier dette kan være snusk) Da måtte jeg le, hvor er snusket? Finner du noe?

Altså, det er ikke noen form for stjeling av passord.. Men igjen, stoler du ikke på ALT dette kan du se langt etter noen andre programmer.
Sist endret av clone-x; 20. juni 2006 kl. 21:11.
http://img462.imageshack.us/my.php?image=kamelbotenerror5fx.png





får bare den erroren der jeg



hva er feil?
Trådstarter
19 0
Sitat av mr_james
http://img462.imageshack.us/my.php?image=kamelbotenerror5fx.png
får bare den erroren der jeg
hva er feil?
Vis hele sitatet...
Hei, james.

Buggs/Sceen:
http://img506.imageshack.us/img506/5936/1231231ku.jpg

Her er feilmeldingen som james får da han starter programmet. Etter og ha sett en stund ser det ut som mange gjør feil når de skal legge filene rundt. Derfor lager jeg en liten/kjapp install guide:

"system"krav:
Windows XP / Home / Pro + ServicePack 2 (Er kun testet på Pro)
---
Windows XP Firewall (Sp2) Må AV
---
Husk og sjekk at andre firewaller ikke blokker programmet.
---
Net Framework 0.2

Install

1) Zip ut filene på skrivebordet (Bruk f.eks winrar)
---
2) Gå inn på mappen og skriv inn ditt brukernavn og passord på loggin.txt (MÅ VÆRE RETT)
---
3) Trykk på start.bat
---
4) Spillet lever sin egen værden
Sitat av clone-x
Hei, du trenger bare filene som ligger i mappen. Jeg kan også fortelle at Windows Service Pack 2 er must til dette programmet.

Spørsmål: Hvorfor kommer det logget inn?

Svar: Ser du veldig nye så ser du at den prøver og lukke vinduet slik at du ikke kan gjøre boten. Derfor lukkes det ikke men logger bare inn på nytt. Slik at du slipper og starte boten på nytt vær gang du vil spille litt. Ikke bry deg om dette og bare la den kjøre slik som den gjør. Men vi anbefaler at dere bruker ServicePack 2



Har du servicepack 2 på pcen? Husk og skru AV firewallen som ligger innebyggd i Windows (den skaper mye krøll)

Nyhet: Vi driver på med en ny patch men vi er ikke sikkre på når denne er ferdig. Dette som Unreal143 nevner:


Er ikke noen grunn til panikk..

Hva gjør du når denne meldingen kommer gjentatte ganger?
Du lar alt bare stå.. selv om meldingen kommer jobber boten i samme tempo som den skulle gjort om meldingen IKKE var der. Så bare overse denne meldingen til neste patch.

Mvh
Clone-X
Vis hele sitatet...
Men det gir jo ikke å mye svar ?
PÅ det bildet du har lagt inn står det

At man tar pullups og robber damer og alt man kan gjøre på nordic?
På min kommer det bare "Logget inn"
og ikke noe annet:S
Og jeg lot den stå på i 2 timer. og når jeg kom hjem fra treninga så hadde han ikke ranka seg eller fått noen penger?!
Trådstarter
19 0
Sitat av Dakore
Men det gir jo ikke å mye svar ?
PÅ det bildet du har lagt inn står det

At man tar pullups og robber damer og alt man kan gjøre på nordic?
På min kommer det bare "Logget inn"
og ikke noe annet:S
Og jeg lot den stå på i 2 timer. og når jeg kom hjem fra treninga så hadde han ikke ranka seg eller fått noen penger?!
Vis hele sitatet...
Ja, men fyller du systemkravet vårt? Eller har du gjort noe galt? Er nok der det egentlige problemet ligger. At folk ikke gidder og lese krav/install. Prøv og se igjen Lykke til
Net Framework 0.2

hvor kan jeg laste det ned

søkte på google, men kom opp masse annet også :/
Trådstarter
19 0
Sitat av mr_james
Net Framework 0.2

hvor kan jeg laste det ned

søkte på google, men kom opp masse annet også :/
Vis hele sitatet...
Google it:

http://www.google.no/search?hl=no&q=...s%C3%B8k&meta=
http://www.microsoft.com/downloads/d...displaylang=en
Sitat av clone-x
Ja, men fyller du systemkravet vårt? Eller har du gjort noe galt? Er nok der det egentlige problemet ligger. At folk ikke gidder og lese krav/install. Prøv og se igjen Lykke til
Vis hele sitatet...
Hehe. Hva er systemkravene?
De står ikke i readme filene?!
Sitat av clone-x
Hei, er du sikker på at dette er en rett melding? Vi har ikke noen filer som heter nordicmafia.txt i den .zip mappen du fikk av oss.
Vis hele sitatet...
Tror den filen lager seg selv og sletter seg med den feilen der.
no offence clone-x, du har altså gjort flere bra ting her. Det er bare en ting du kunne gjort betydelig bedre når det kommer til bat-programmeringa di. Den start.bat fila di er ekstremt stor, grunnet at du har skrevet "nmbot" ca 10'000 ganger istedenfor å kjøre det hele i en loop. Du har også lagt til "cd" kommandoer du egentlig ikke trenger, fordi mappen er allerede innstilt til der du kjører bat fila fra. For dere som ikke forstår noe av dette, kan jeg bare si, dere sparer 20mb, og får en raskere bot


Det du må gjøre er å erstatte alt i bat fila di, og erstatte det med disse 3 enkle linjene:

Kode

:loop
nmbot.exe
goto loop
Jeg føler at det blir overflødig hvis jeg hoster denne bat fila personlig, siden den tar bare 1kb, så jeg håper at du kan legge det til pakken din.


For dere som allerede har lastet ned pakken hans, kan jeg forklare helt enkelt hva dere må gjøre for å fikse det:

1. Finn clone-x's fil start.bat
2. Høyreklikk og velg rediger/edit(norsk/engelsk).
3. Erstatt alle linjene som står der med de 3 jeg viste i koden ovenfor.
4. Lagre, og du kan nå kjøre denne lille fila på 1 kb, og få samme(og kanskje bedre) funkson som den forrige, bare 20mb mindre.


Håper dette kan være til hjelp for dere, og håper at du clone-x godtar hjelpen min


Edit: Og hvis du vil ha litt mer stil på det kan du legge til "echo off" som den øverste linja, slik at du får 4 linjer. Men det er ikke nødvendig i det hele tatt, bare for å få litt mer stil
Sist endret av Recruit; 20. juni 2006 kl. 23:39.
Trådstarter
19 0
Hei, jeg er helt klar over dette. Men jeg har ikke bruk .bat filer siden win 9X var ute. Dette er nå endel år siden men jeg setter stor pris på den lille/store guiden din. Ja, jeg kunne brukt litt mer tid på google og funnet nettopp det samme som du skriver men jeg bare gadd ikke.
hvorfor må man skru av brannmuren for at boten skal funke. er det et virus???
Jeg har ikke
Net Framework 0.2
eller Windows System Pack 2.

Fårman system packen gratis?
Sitat av Dakore
Jeg har ikke
Net Framework 0.2
eller Windows System Pack 2.

Fårman system packen gratis?
Vis hele sitatet...
Hvis du har ekte Windows installasjon så er det bare å kjøre "Windows Update", så kommer Service Pack 2...
Sitat av eaw_456
hvorfor må man skru av brannmuren for at boten skal funke. er det et virus???
Vis hele sitatet...
En brannmur har ingenting med virus å gjøre. Den blokkerer bare diverse internetttilkoblinger som den ikke kjenner igjen som f.eks. nmnoten. Og nmboten har problemer med å snakke med NordicMafia.net uten en internetttilkobling..

Clone-x:
Takk for en flott bot! Jeg startet akkurat på bunnen, og ble bråkmaker etter 5 eller 6 timer
Siden den funket så bra lot jeg den stå på i hele natt, men nå på morran stod den ikke på, og den siste aktiviten den hadde i natt var rundt kl 4. Var det fordi jeg ikke brukte "start.bat" og bare gikk rett på "nmbot.exe"?
Og kanskje dere burde endre "start.bat" til det recruit sa. Tar jo SINNSYKT mye mindre plass!
Sist endret av hedningen; 21. juni 2006 kl. 13:52.
prøvde boten på en annen pc, og da funket det, den har norton og den spurte om jeg ville la den ha tilgang til internet, på den pcn her, har jeg norman og her har det ikke kommet opp noen melding om jeg vil godta eller blokka programmet

skjønner heller ikke så mye av norman, men noen som veit om man kan skjekke om den er blokka eller ikke?


Mvh Mr_james
Veien til et dårligere liv ;D
Hvorfor all teksten som bilder? Kan dere ikke bruke vanlig tekst?
Tenkte på å finne ut noe: Hvor lang tid tar det å få de forskjellige rankene med boten på hele tiden.
begynner å gå lei... jeg har windows xp pro med service pack 2 og microsoft framework 2.0. skriver inn brukernavn og pass. klikker på start.bat fila. den logger seg inn. men 10 sek etterpå logger den seg inn igjen og igjen og igjen.. hele tiden..... ossen skal jeg få fiksa dette? hadde vært kjekt med et ordenlig svar. hilsen meg
Sist endret av sindreme; 21. juni 2006 kl. 15:14.
Sitat av sindreme
begynner å gå lei... jeg har windows xp pro med service pack 2 og wicrosoft framework 2.0. skriver inn brukernavn og pass. klikker på start.bat fila. den logger seg inn. men 10 sek etterpå logger den seg inn igjen og igjen og igjen.. hele tiden..... ossen skal jeg få fiksa dette? hadde vært kjekt med et ordenlig svar. hilsen meg
Vis hele sitatet...
det samme problemet har jeg. den bare logger seg inn hele tiden?!
Men jeg er litt usikker på om jeg har System Pack 2?
Jeh har lasta ned alt på updaten men jeg tror det ikke sto noen system pack 2 der ?!
Lazywriter
Gisse's Avatar
Hmm. Jeg prøvde denne boten. Funker klokkefint, men mens den drev på, fikk den en "Undefined subroutine &Scalar::Util::refaddr called at overload.pm line 92." feil i CMD og logga seg tilbake inn igjen :P Aner ikke om det er en stor feil, men det gjør ikke så mye ettersom den relogger seg selv. Har lagt in patchen, ja

Edit: Skjedde igjen. Ser ut til at det skjer ganske ofte :S Lol? Dette skjer bare når jeg bruker start.bat i stedenfor nmbot.exe :S, men etter hvert, bare lukker den seg av seg selv :S
Sist endret av Gisse; 21. juni 2006 kl. 15:26.
Sitat av jo10
Hmm. Jeg prøvde denne boten. Funker klokkefint, men mens den drev på, fikk den en "Undefined subroutine &Scalar::Util::refaddr called at overload.pm line 92." feil i CMD og logga seg tilbake inn igjen :P Aner ikke om det er en stor feil, men det gjør ikke så mye ettersom den relogger seg selv. Har lagt in patchen, ja

Edit: Skjedde igjen. Ser ut til at det skjer ganske ofte :S Lol? Dette skjer bare når jeg bruker start.bat i stedenfor nmbot.exe :S, men etter hvert, bare lukker den seg av seg selv :S
Vis hele sitatet...
Var det et svar på hvorfor den bare logger seg på?
Lazywriter
Gisse's Avatar
Sitat av Dakore
Var det et svar på hvorfor den bare logger seg på?
Vis hele sitatet...
Svar på hvorfor den logger seg av og på? Nei.. Kan gi deg litt av loggen:

****\NM Bot\test>nmbot
Wed Jun 21 15:44:57 2006 Logget inn
Undefined subroutine &Scalar::Util::refaddr called at overload.pm line 92.

****\NM Bot\test>nmbot
Wed Jun 21 15:45:14 2006 Logget inn
Undefined subroutine &Scalar::Util::refaddr called at overload.pm line 92.

****\NM Bot\test>nmbot
Wed Jun 21 15:45:36 2006 Logget inn
Undefined subroutine &Scalar::Util::refaddr called at overload.pm line 92.

****\NM Bot\test>nmbot
Wed Jun 21 15:45:55 2006 Logget inn
Undefined subroutine &Scalar::Util::refaddr called at overload.pm line 92.

****\NM Bot\test>nmbot
Wed Jun 21 15:46:23 2006 Logget inn

****\NM Bot\test>nmbot
Wed Jun 21 15:48:18 2006 Logget inn
Wed Jun 21 15:48:19 2006 Pr°vde Õ rane bank: Mislykket! Uheldigvis for deg, sÕ v
ar det en svµr russisk mann som skulle ta ut penger! Du l°p fra banken uten tenn
er...
Wed Jun 21 15:48:22 2006 Pr°vde Õ stjele bil pÕ gata: Men kom i fengsel.
Vis hele sitatet...
Og det der skjer om og om igjen...
Sist endret av Gisse; 21. juni 2006 kl. 15:52.
men på meg så skjer det ingen ting

bare at den logger inn

logget inn
logget inn
logget inn
Tips til start.bat:

Kode

@echo off
title NordicMafia Bot Patched
:loop
echo Starter NMBot (Patched)
nmbot
goto loop
Sitat av missiongul
Tips til start.bat:

Kode

@echo off
title NordicMafia Bot Patched
:loop
echo Starter NMBot (Patched)
nmbot
goto loop
Vis hele sitatet...
Du har visst ikke lest hele tråden, ettersom jeg har laget en guide der det står det samme som du har skrevet, bare ganske mye mer detaljert...
Mulig jeg repeterer andre her, men: de som får denne meldinga: "Undefined subroutine &Scalar::Util::refaddr called at overload.pm line 92." Det som er feil er at dere ikke er medlem av Fight Club. Har ikke sett at noen har nevnt dette som nødvendig for at boten skal funke skikkelig.
Sitat av slashdot
Sidan når fungerte ikkje perl på alle arkitekturar (meir eller mindre...)?

Sjå ei eller to sider fram, så finn du perl-koden til boten. Lagre detet som ei fil, og kjør perl -w <filnavn>
Vis hele sitatet...
Vil nok ikke tro at det vil funke, etter som at boten to .exe filer, gocr.exe og convert.exe
Boten vil kjøre,men vil ikke ha mkuligheten til å ta anti-boten.
Selger ikke denne boten bilene du har stjålet? hos meg har jeg bare massevis av biler som jeg må selge manuelt. Er det noen måte å selge alle bilene på likt? kanskje noen som kunne lagt noe som gjorde det for deg?