Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 22170
hei. lurte på om noen visste hvor jeg kunne få tak i aimbot, wallhack etc til CSS? har bare tenkt å spille på egen server med noen kompiser som har samme hacks installert, ta det med ro .

takk
Sitat av bluetrain
har bare tenkt å spille på egen server med noen kompiser som har samme hacks installert, ta det med ro..
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke bare få dem til å sende de til deg?
For meg virker det som du driter på draget. Du sier du skal ha de samme cheatsene som kompisene dine. Hadde det ikke vært enklere å spørre hva cheatsene heter, og googlet det, eller som ch0izz sier, få de av dem?
Trådstarter
15 1
jesus, spiller jo på egen server med vac deaktivert. takk for linken!
www.cs-hacked.com er vel en klassiker..
Sist endret av ivioyner; 24. juni 2006 kl. 17:36.
▼ ... flere år senere ... ▼
jeg lurer på en ting, jeg har lasta ned aimbot etc. til css, for og ha det gøy med bots, jeg har prøvd det ut og det funker fint, jeg hadde også på steam "offline mode" for og være sikker, er det fare for og bli banna hvis jeg ikke har på offline mode? at jeg bare kan starte css og create server?
Sitat av hellotitty Vis innlegg
jeg lurer på en ting, jeg har lasta ned aimbot etc. til css, for og ha det gøy med bots, jeg har prøvd det ut og det funker fint, jeg hadde også på steam "offline mode" for og være sikker, er det fare for og bli banna hvis jeg ikke har på offline mode? at jeg bare kan starte css og create server?
Vis hele sitatet...

Bare sånn info om du ikke har merket det. Når du bruker aimbot mot boter , bruker botene automatisk aimbot. Dette skjer med meg på Source. litt morro og se dem løpe rundt og one shote verandre.

Btw, nei. Du blir ikke bannet om du gjør det på din måte
Sist endret av Rallo Tubbs; 1. desember 2009 kl. 13:40.
lol cheating er jo ganske tragiskt da, jeg ble bannet for det en gang. det var tydeligvis en custom VAC server. vetta f hva det er. Men uansett så anbefaler jeg en multibot trainer, der du får nosmoke, snoflash, aimbot, WH, autoshoot, antispin, realism-shot osv. Og ikke spill på VAC servere, jeg er ihvertfall jævli lei av å bli Aimbotta, så har sluttet med d selv. Og om du spiller på no-Vac servere, sett på alt som gjør deg mer i fare for og bli avslørt. Som f.eks realism shot, der du treffer et tilfeldig punkt på motstandern og ikke i trynet. Man kan aldri bli mer forsiktig med sånt
Sitat av NuclearCheese Vis innlegg
lol cheating er jo ganske tragiskt da, jeg ble bannet for det en gang. det var tydeligvis en custom VAC server. vetta f hva det er. Men uansett så anbefaler jeg en multibot trainer, der du får nosmoke, snoflash, aimbot, WH, autoshoot, antispin, realism-shot osv. Og ikke spill på VAC servere, jeg er ihvertfall jævli lei av å bli Aimbotta, så har sluttet med d selv. Og om du spiller på no-Vac servere, sett på alt som gjør deg mer i fare for og bli avslørt. Som f.eks realism shot, der du treffer et tilfeldig punkt på motstandern og ikke i trynet. Man kan aldri bli mer forsiktig med sånt
Vis hele sitatet...
Aimbot er jo bare kjedelig i lengden.
Av og til når jeg spiller PCW bruker jeg noflash og no smoke.
Det er de eneste cheatene jeg godtar.

Men aimbot er jo bare kjedelig. Sitte der og trykke og skyte 100 hs. Kanskje morro på starten, men
skal ikke bare sette seg ned som observer på et game med kun botter på? ser ikke helt moroa med å fyke rundt og spille med hacks og cheats på...
Husk at VAC banner permanent for alle cheats den finner selv om du ikke bruker dem.
▼ ... over et år senere ... ▼
Må si at jeg har brukt aim bot jeg å og jeg kan si at VAC funker ganske bra.......men på den lyses siden var han ene kompisen min grisesikker på at han var bedere en meg i Css da stillingen var 21/0 til meg slo han sammen PC og gikk var sykt gøy!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Ingen som veit av en bra aimbot/wallhack som fungerer ?
Vet av en som funka sykt fett når jeg drev å kukka på css: Royal hack
prøv å google det om du vil ha en sykt vill hack!
Du kunne velge blandt masse forskjellig cheats på en liste som du fikk om du trykte på en knapp mens du spilte.
Kjørte vel gjennom Winrar
Sitat av Grix Vis innlegg
Husk at VAC banner permanent for alle cheats den finner selv om du ikke bruker dem.
Vis hele sitatet...
Det kan jeg skrive under på.
Sitat av bluetrain Vis innlegg
hei. lurte på om noen visste hvor jeg kunne få tak i aimbot, wallhack etc til CSS? har bare tenkt å spille på egen server med noen kompiser som har samme hacks installert, ta det med ro .

takk
Vis hele sitatet...
haha, du minna meg om han fyren her.

http://www.youtube.com/watch?v=I1VV1p4NIVY
Ble banned fordi jeg skulle opprette en private hacked server til oss på lanet, trudde det ikke var noe fare når det gikk over lan nette
Om du spiller på egen server så skriver du sv_cheats 1 og så r_drawothermodels 2
Spiller du online kan du få sv_cheats til og stå på 1 ved hjelp av cheatengine og så bruke r_drawothermodels 2. Fungerer på veldig mange online servere.