Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  80 35709
Hei, lurte på om det er noen som er med på å spille litt CS:GO?
Er 3 stykker så langt, men vi trenger 2 til så man slipper å spille med randoms.
Vi spiller veldig casual og mest for moroskyld, så det blir ikke noe roping og klaging

Vi er alle i 20-årene, send meg en PM her på freak vist du er med.
vi sitter 7 på lan nå, meget synn det kun er 5v5
2c-hjerneskade
EyesWideShut's Avatar
Trådstarter
Sitat av vamvam Vis innlegg
vi sitter 7 på lan nå, meget synn det kun er 5v5
Vis hele sitatet...
Hehe, tenkte sånn generelt egentlig . Da de andre gutta ikke har tid til å spille nå.
Vi spiller for det meste på ettermiddagen/kvelden vist alle har tid.
EyesWideShut er en løgner.
Han sier han spiller for fun, men WTF, han er til og med bedre enn meg. Da vi startet å spille hadde han NULL rank.
Etter tre runder er han faen meg GOLD NOVA 3?!
Jeg er silver 3....

LØGNER! :luv:
2c-hjerneskade
EyesWideShut's Avatar
Trådstarter
Sitat av Crisposjokolade Vis innlegg
EyesWideShut er en løgner.
Han sier han spiller for fun, men WTF, han er til og med bedre enn meg. Da vi startet å spille hadde han NULL rank.
Etter tre runder er han faen meg GOLD NOVA 3?!
Jeg er silver 3....

LØGNER! :luv:
Vis hele sitatet...
Haha Bare flaks
Er lett med på å game litt, sendte deg melding på PM!
Sitat av Crisposjokolade Vis innlegg
EyesWideShut er en løgner.
Han sier han spiller for fun, men WTF, han er til og med bedre enn meg. Da vi startet å spille hadde han NULL rank.
Etter tre runder er han faen meg GOLD NOVA 3?!
Jeg er silver 3....

LØGNER! :luv:
Vis hele sitatet...
Gold Nova 3 er jo ikke så mye å skryte av? Spesielt ikke om du har spilt de tidligere cs spillene. Landa på DMG som min første rank.
2c-hjerneskade
EyesWideShut's Avatar
Trådstarter
Sitat av guppy Vis innlegg
Gold Nova 3 er jo ikke så mye å skryte av? Spesielt ikke om du har spilt de tidligere cs spillene. Landa på DMG som min første rank.
Vis hele sitatet...
Begynner å bli en 5-6 år sia jeg spilte 1,6 Har bare spilt 10 kamper så langt så den går vel oppover
2c-hjerneskade
EyesWideShut's Avatar
Trådstarter
Ser enda etter fler å spille med.
Har ikke spilt cs på år... :P Men er ganske gira på å begynne litt igjen. Dere snakka noe om ranks, er det noe nytt som har kommet hvordan funker det?
Vet du i tilleg hvor mye det koster på steam nå for tida?
sendte TS en melding. Kunne vært gøy dette.

CSGO koster 11 euro (rundt 88 kroner), du vil få "drops" i spillet. (snakker ikke om sukkertøy, men ting som "dropper", altså skins til våpene, som du kan selge for gaben-penger) Jeg har i hvert fall tjent tilbake mer enn det jeg har brukt på spillet.
Blir gjerne med å spille en gang
Spiller bare litt casual, og ligger foreløbig på master guardian.
Har ikke spilt så mye enda
Sitat av Adslus Vis innlegg
Har ikke spilt cs på år... :P Men er ganske gira på å begynne litt igjen. Dere snakka noe om ranks, er det noe nytt som har kommet hvordan funker det?
Vet du i tilleg hvor mye det koster på steam nå for tida?
Vis hele sitatet...
Når du spiller kompetitivt, altså via matchmaking, blir du, så langt det er mulig, satt opp mot spillere med samme rank som deg. Du får ranks avhengig av prestasjonen i spillet, antall kamper vunnet osv.

Den første, og laveste ranken er ingen rank. Neste rank er silver 1, som blir vist som et > tegn. Silver 2 er >>, silver 3 >>>, silver 4 >>>> osv.

Men trådstarter har gold nova, som vises som ( * * * ) tror jeg. Han var det sist vi spilte, men jeg har sett ham ha gold AK47 en gang
EDIT: Som er Master Guardian btw.
Sist endret av Crisposjokolade; 21. februar 2014 kl. 16:10.
Sitat av GuMMaN Vis innlegg

CSGO koster 11 euro (rundt 88 kroner), du vil få "drops" i spillet. (snakker ikke om sukkertøy, men ting som "dropper", altså skins til våpene, som du kan selge for gaben-penger) Jeg har i hvert fall tjent tilbake mer enn det jeg har brukt på spillet.
Vis hele sitatet...
Ahh kult, får laste det ned når jeg kommer hjem i dag (ble skikkelig gira nå)

Sitat av Crisposjokolade Vis innlegg
Når du spiller kompetitivt, altså via matchmaking, blir du, så langt det er mulig, satt opp mot spillere med samme rank som deg. Du får ranks avhengig av prestasjonen i spillet, antall kamper vunnet osv.

Den første, og laveste ranken er ingen rank. Neste rank er silver 1, som blir vist som et > tegn. Silver 2 er >>, silver 3 >>>, silver 4 >>>> osv.

Men trådstarter har gold nova, som vises som ( * * * ) tror jeg. Han var det sist vi spilte, men jeg har sett ham ha gold AK47 en gang
EDIT: Som er Master Guardian btw.
Vis hele sitatet...
Så det er mmr på gamet men kun på kompetitiv mode?
Det er neste blitt som League of legends (med tanke på skins og rank osv) hvor du har ranked matches og normal matches?
Sist endret av Adslus; 21. februar 2014 kl. 16:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Adslus Vis innlegg
Ahh kult, får laste det ned når jeg kommer hjem i dag (ble skikkelig gira nå)



Så det er mmr på gamet men kun på kompetitiv mode?
Det er neste blitt som League of legends (med tanke på skins og rank osv) hvor du har ranked matches og normal matches?
Vis hele sitatet...
Vet ikke hva du mener med mmr, dessverre
Har aldri prøvd LoL heller, men den siste linja di:
Nei, det er ikke forskjell på dette, alle matcher er like, men du bygger rank uansett. Om du forstår?
Jeg er sikkert med litt utover. Spiller med en del folk allerede, men alltid greit å kunne fylle en premade til mm. Er nede på MG2 (dobbel ak) for øyeblikket etter en del loss, men rank har ikke så mye å si. akbriot på steam - ig: adro
Sitat av Crisposjokolade Vis innlegg
Vet ikke hva du mener med mmr, dessverre
Har aldri prøvd LoL heller, men den siste linja di:
Nei, det er ikke forskjell på dette, alle matcher er like, men du bygger rank uansett. Om du forstår?
Vis hele sitatet...
Sånn halveis Finner nok fort ut av det senere i dag takk for svar
2c-hjerneskade
EyesWideShut's Avatar
Trådstarter
Kult at så mange har lyst å bli med å spille Blir å legge dere til seinere i kveld, da jeg ikke har tilgang til dataen min akkurat nå.

Dere som har tenkt å begynne igjen og kanskje ikke har spilt siden 1,6 var populært, så kan jeg forklare hva som er annerledes; Du får skins til våpnene dine når du spiller (skjeldene skins kan du selge for 70-200$), du går opp/ned i rank når du spiller kompetativ mode (5v5), du slipper alt styret med å finne folk på IRC osv, du møter folk med omtrent samme rank som deg.

Kan også nevne at det er vanskeligere å cheate nå en det var før. VAC har blitt bedre, du kan rapportere folk som cheater til en gruppe som heter "Overwatch". Som alle med over 150 wins i kompetativ modus kan bli med i, de går over replays av folk som har blitt rapportert for å jukse. Så vist nok folk som er med i overwatch mener du jukser så blir du utestengt i et år

Sorry for skrivefeil osv, sitter på telefon.
Sist endret av EyesWideShut; 21. februar 2014 kl. 17:01.
Jeg er med hvis det er snakk om klan, jeg har vært master guardian elite, men jeg er mer konfortabel nå på gold nova 3 eller 4 Jeg har spilt nesten 800 timer solo, begynte på silver 2, jeg burde vel egentlig vært bedre enn jeg er, men jeg spiller mest for gøy..
Sist endret av Jee; 21. februar 2014 kl. 20:29.
Lurer på om noen har lyst på noen cases for skins? Eller sticker capsules forsåvidt.

Sorry for at jeg stjeler tråden, men tenker at jeg ikke bør starte en helt ny tråd for et spørsmål om trades.
Sist endret av stinkdyr; 21. februar 2014 kl. 20:45.
Hvorfor skulle du selge her? hvis du setter prisen over, så får du ikke solgt, hvis du setter prisen under, så taper du penger
Hvis du vil spille med en som ikke har spillt siden 1.6 så legg til Hesland på steam


Kjøpte det just, spiller sikkert litt solo utover kvelden
ADD GaryHarry på steam
Sitat av Jee Vis innlegg
Hvorfor skulle du selge her? hvis du setter prisen over, så får du ikke solgt, hvis du setter prisen under, så taper du penger
Vis hele sitatet...
Jeg har ingen planer om å selge, men jeg er interessert i å bytte...
Hvis du er DMG eller høyere, har ts3 og vil ranke opp, add vv18, ikke add hvis du er lavere rank
Er gold nova 2 og er med å spille heter clutchwire87 bare og adde meg
2c-hjerneskade
EyesWideShut's Avatar
Trådstarter
Var ikke helt lett å legge dere til... Add meg http://steamcommunity.com/profiles/76561197960903037/
Sitat av seppoen Vis innlegg
Hvis du er DMG eller høyere, har ts3 og vil ranke opp, add vv18, ikke add hvis du er lavere rank
Vis hele sitatet...
E forresten bilde av en høvding els på steamen
2c-hjerneskade
EyesWideShut's Avatar
Trådstarter
Sitat av seppoen Vis innlegg
E forresten bilde av en høvding els på steamen
Vis hele sitatet...
Klarer ikke å finne deg.
Er Master Guardian Elite nå btw
2c-hjerneskade
EyesWideShut's Avatar
Trådstarter
Trenger enda folk å spille med
Vi er rundt 5-6 som bruker å spille sammen nå.
http://steamcommunity.com/profiles/76561197960903037/
http://steamcommunity.com/profiles/76561198124845701

er dmg2 på ny konto. 20+ selv. Er med på pugs
2c-hjerneskade
EyesWideShut's Avatar
Trådstarter
Sitat av NoSkillZ Vis innlegg
http://steamcommunity.com/profiles/76561198124845701

er dmg2 på ny konto. 20+ selv. Er med på pugs
Vis hele sitatet...
Legger deg til snart, driver å fromaterer PCen og setter opp en ny ruter.
▼ ... over en uke senere ... ▼
2c-hjerneskade
EyesWideShut's Avatar
Trådstarter
▼ ... noen uker senere ... ▼
2c-hjerneskade
EyesWideShut's Avatar
Trådstarter
Noen som er med å spille? Trenger enda folk!
Sist endret av vidarlo; 4. september 2015 kl. 23:58.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Noen som er med å spille? Trenger enda folk!
Vis hele sitatet...
Syykt mange timer du har på spillene dine da
Sist endret av vidarlo; 4. september 2015 kl. 23:59.
2c-hjerneskade
EyesWideShut's Avatar
Trådstarter
Sitat av Lima Vis innlegg
Syykt mange timer du har på spillene dine da
Vis hele sitatet...
Hehe, ja Kontoen er 10 år gammel da.
La deg til på steam
Ja dette høres bra ut. Jeg er med. distinguished master guardian her:P
2c-hjerneskade
EyesWideShut's Avatar
Trådstarter
Sitat av Staggy123 Vis innlegg
Ja dette høres bra ut. Jeg er med. distinguished master guardian her:P
Vis hele sitatet...
Konge! Er distinguished master guardian nå også
▼ ... over en måned senere ... ▼
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Noen andre som får en slags "stuttering" etter oppdateringen? Jeg ligger på 300 fps stabilt og har bra nett. Utrolig irriterende.
Tidsmisbruker
Slaps's Avatar
Neh, oppdatert skjermkort-driveren?
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Slaps Vis innlegg
Neh, oppdatert skjermkort-driveren?
Vis hele sitatet...
Ja, seff, det er kun i Csgo, skjer ikke så ofte, men det skjer gjerne når det passer utrolig dårlig
2c-hjerneskade
EyesWideShut's Avatar
Trådstarter
Vi er vel rundt 8-10 folk som bruker å spille sammen nå.
Så vist noen har lyst å bli med så er det bare å si ifra


De fleste ligger på DMG nå.
Sist endret av vidarlo; 4. september 2015 kl. 23:58.
Sitat av Lima Vis innlegg
Noen andre som får en slags "stuttering" etter oppdateringen? Jeg ligger på 300 fps stabilt og har bra nett. Utrolig irriterende.
Vis hele sitatet...
Har du funnet noen løsning på det?

Har ikke fått spillt mye pga eksamener men tok 2 games igår, og fikk helt forferdelige frysninger av og til. Teamspeak virket fint og ping/fps så bra ut.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av SJefen Vis innlegg
Har du funnet noen løsning på det?

Har ikke fått spillt mye pga eksamener men tok 2 games igår, og fikk helt forferdelige frysninger av og til. Teamspeak virket fint og ping/fps så bra ut.
Vis hele sitatet...
Det har blitt bedre, når jeg "verify integrity of game cache" så finner den en fil som må erstattes.
Er litt keen på å finne noen å spille med i competetive! Lei av russere. COVER ME KURWA!!!!!

steamid; krispwnz droppa fra gold nova 2 her om dagen
Hei, er utrolig dårlig pr. dags dato, men har dere noen tips for å bli "bedre" eh?
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Kroniz Vis innlegg
Hei, er utrolig dårlig pr. dags dato, men har dere noen tips for å bli "bedre" eh?
Vis hele sitatet...
Spill masse Øv deg på veggen for å kontrollere recoilen bedre. Spray i Csgo fungerer sjeldent bra, unntatt p90 da. Egentlig godt tips, løp som en gal og spray med p90, fungerer alt for bra