Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  258 70865
gøy at det har kommet ut igjen, morsomt å spille på skolen, og se hvem som blir best!
ps./btw hvis dere oppretter bruker må dere gjerne skrive Winger som verver! :P
Hva kommer poeng til å bli verdt? Vil det være my demand, men lite supply?

Har 40 igjen etter at jeg kjøpte rankbar.
Sitat av uaexed Vis innlegg
Hva kommer poeng til å bli verdt? Vil det være my demand, men lite supply?

Har 40 igjen etter at jeg kjøpte rankbar.
Vis hele sitatet...
Regner med at prisen pp går opp ettersom at folk får mer penger.
Sitat av larvikmann Vis innlegg
Regner med at prisen pp går opp ettersom at folk får mer penger.
Vis hele sitatet...
Tenker det samme. Holder på dem til pp blir rundt 500k.
Hvor lang tid tar det å ranke nå, i forhold fra "korrupsjons-runda" som var for 6-12mnd siden? Da tok det jo år og dag.
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Hvor lang tid tar det å ranke nå, i forhold fra "korrupsjons-runda" som var for 6-12mnd siden? Da tok det jo år og dag.
Vis hele sitatet...
Er Bråkmaker med 36.28%, tar ganske lang tid hvis du ikke OC-rusher o.l.

Jeg har deltatt på 2 oc som feila. Ellers så repeterer man kriminalitet og biltyveri ^^.
Se dèt ja. Kan noen som er første rank og har rankbar finne ut hvor mange % hver kriminalitet og biltyveri gjør?
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Se dèt ja. Kan noen som er første rank og har rankbar finne ut hvor mange % hver kriminalitet og biltyveri gjør?
Vis hele sitatet...
http://itpro.no/supportforum/index.php?showtopic=36374
Er fra den gamle men regner med at statsa er de samme.
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Se dèt ja. Kan noen som er første rank og har rankbar finne ut hvor mange % hver kriminalitet og biltyveri gjør?
Vis hele sitatet...
http://mafiahelper.tripod.com/id4.html
Jeg har akkurat laga meg en bruker der
Må vel kanskje sette meg litt inn i spillet.
Hadde du noen poeng igjen uaxed? Hvis ja, interessert i å selge?
Fyfader!
Ren glede! Gud, hvor mange timer av livet mitt jeg kommer til å kaste bort i nærmeste fremtid!
Sitat av jorwax Vis innlegg
Hadde du noen poeng igjen uaxed? Hvis ja, interessert i å selge?
Vis hele sitatet...
Safer dem til de er verdt 500k ++. (pp)
Sist endret av uaexed; 8. september 2013 kl. 01:06.
du vil ikke ha 300k nå da?
Sitat av jorwax Vis innlegg
du vil ikke ha 300k nå da?
Vis hele sitatet...
Hva skal jeg med penger? Trenger rank før jeg må ha penger :P
Selg aldri poengene dine med mindre du må. Poeng er mer verdt enn penger. Og selg hvertfall ikke nå som prisene er så lav. Pengebugen er allerede funnet så kjøperne bedriver ran på lyse dagen. 100K er lommerusk for de fleste.

http://oi44.tinypic.com/bgsdxg.jpg

Fra tiden da jeg var politibetjent. Ser ut til at det ikke går ann å være politibetjent der lengre.. ;(
Sist endret av Undiken; 8. september 2013 kl. 02:11.
Sitat av Undiken Vis innlegg
Selg aldri poengene dine med mindre du må. Poeng er mer verdt enn penger. Og selg hvertfall ikke nå som prisene er så lav. Pengebugen er allerede funnet så kjøperne bedriver ran på lyse dagen. 100K er lommerusk for de fleste.

http://oi44.tinypic.com/bgsdxg.jpg

Fra tiden da jeg var politibetjent. Ser ut til at det ikke går ann å være politibetjent der lengre.. ;(
Vis hele sitatet...
Ja, jeg vet det. Noen timer etter launch i går gambla folk flerfoldige 100-millioner. Er litt surt når man selv er seriøs.
Sist endret av uaexed; 8. september 2013 kl. 02:22.
Er det dette eller Nordicmakten som er "ekte"? De er jo ganske like (registrerte meg på feil plass først, men det er jo sinnsykt likt)...
Spilte dette for mange år siden. Er det likt? eller nytt, må nesten teste det ut.. blei bare så sykt avhening sist :P
Dette.

Nordicmafia har vært i mange år, før det ble lagt ned for et par år, og kom opp igjen i 2011 eller noe sånt.

Så jeg tørr å påstå at Nordicmakten (som jeg ikke har hørt om en gang, på tross av at jeg har spillt mye tekstbaserte-online spill.) ikke er genuin i forhold til Nordicmafia.
Er det bare kriminalitet og å stjele biler man kan øke i rank av? noen som har noen fine tips?
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Donor
Sitat av strikkball Vis innlegg
Er det bare kriminalitet og å stjele biler man kan øke i rank av? noen som har noen fine tips?
Vis hele sitatet...
vinne på fightclub, bryte ut folk fra fengselet, som jeg kommer på i farta
Wait what?
Finnes det en pengekode?
Sitat av strikkball Vis innlegg
Er det bare kriminalitet og å stjele biler man kan øke i rank av? noen som har noen fine tips?
Vis hele sitatet...

Det lønner seg å stjele biler fra offentlig parkeringsplass, tren deg opp i FC og bryt andre ut av fengsel. du kan også gjøre utpressing.

I starten når du prøve å bryte ut havner du i fengsel hele tiden siden du må bygge opp % sjangsen får å klare det, men etterhvert går det bedre. Man blir fort brutt ut igjen, særlig hvis du setter 10000 ellerno i dusør
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Dette.

Nordicmafia har vært i mange år, før det ble lagt ned for et par år, og kom opp igjen i 2011 eller noe sånt.

Så jeg tørr å påstå at Nordicmakten (som jeg ikke har hørt om en gang, på tross av at jeg har spillt mye tekstbaserte-online spill.) ikke er genuin i forhold til Nordicmafia.
Vis hele sitatet...
Det var på Nordicmakten, ledelsen ble tatt for korrupsjon o.l, de het Nordicmafia før, men så skiftet de navn til Nordicmakten siden de ikke hadde rettighetene, på Nordicmafia.
Hvor mye koster utstyr for å utføre en OC? tjener man bra på det`?
Noen som har lyst å kjøpe 100 poeng og hva byr dere?
Husker noen lønnsomheten rundt hasjplantasje? Hvor mange kvadratmeter i forhold til arbeidere? Og hva var forskjellen på arbeidsløse og sysselsatte arbeidere? o.O
Skjønner ikke at folk gidder å bruke penger på å kjøpe poeng, jaja fint for meg, 10 mill, tar jo ikke en dag å spare opp engang, og jeg er bare wannabe.
Noen som er med på OC i stockholm?

Og hvor mye koster det dyreste utstyret til OC, hvor mye tjener man?
Sitat av SJefen Vis innlegg
Noen som er med på OC i stockholm?

Og hvor mye koster det dyreste utstyret til OC, hvor mye tjener man?
Vis hele sitatet...
Hvor mye kosta det å opprette OC?
Sitat av SJefen Vis innlegg
Noen som er med på OC i stockholm?

Og hvor mye koster det dyreste utstyret til OC, hvor mye tjener man?
Vis hele sitatet...
Må man være gangster for å bli med? Jeg er bråkemaker og joiner gjerne.
Sitat av strikkball Vis innlegg
Må man være gangster for å bli med? Jeg er bråkemaker og joiner gjerne.
Vis hele sitatet...
Nei, du trenger bare være Gangster for å lage OC
Sjefen har logga av. Noen som er gangster og er i Stockholm som er gira?
Eneste som blir postet på salg forumet er jo "bump4love" "bump4cash"
samme poster med 10min mellomrom

Utførte OC istad men skal sikkert ta et til imorgen kveld, legg igjen nick så kan jeg sjekke om du er pålogga nestegang.

Sitat av SJefen Vis innlegg
Eneste som blir postet på salg forumet er jo "bump4love" "bump4cash"
samme poster med 10min mellomrom

Utførte OC istad men skal sikkert ta et til imorgen kveld, legg igjen nick så kan jeg sjekke om du er pålogga nestegang.
Vis hele sitatet...
Tapte just 8m på blackjack ;o har bare 800k igjen
Tenker å prøve ut dette, PM om du vil verve meg!
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Ren brainstorming, hadde det ikke vært artig å laget "Freakmafia", med features som feks "hacking", "pyroteknikk", "dopsalg" etcetc?
Sitat av Qasker Vis innlegg
Husker noen lønnsomheten rundt hasjplantjee? Hvor mange kvadratmeter i forhold til arbeidere? Og hva var forskjellen på arbeidsløse og sysselsatte arbeidere? o.O
Vis hele sitatet...
Dobbelt så mange sysselsatte arbeidere som m2. Gir ~4,9% av investert tror jeg.
Hva er fordelene med å være med i en gjeng? Er i London og gira på OC.
Sist endret av strikkball; 9. september 2013 kl. 00:00.
Er det no måte ¨å få mer penger på OC?

jeg hostet og hadde 3 stk med det beste, men vi fikk bare 5mill, fikk 5 mill sist gang au, men da hadde vi ikke det beste utstyret på alt.
Dette var jo et helvete å sette seg inn i.
Sitat av MrMrtn Vis innlegg
Ren brainstorming, hadde det ikke vært artig å laget "Freakmafia", med features som feks "hacking", "pyroteknikk", "dopsalg" etcetc?
Vis hele sitatet...
En stemme for den
Hvor mye penger er det vanlig å ha? Hva er den mest effektive måten å skaffe penger på? Noen som kan hjelpe meg litt med dette? :/
Skal starte på IKEA-oppdraget nå.

1. Fly til Stockholm
2. Kjøpe så mange sofaer jeg har plass til
3. Smugle med båt til London
4. Fly til London selv
5. Selge underground i London

Er dette måten å gjøre det på? Må jeg smugle med båt, eller kan jeg hoppe over steg 3 og fly direkte til London?
Jeg tjener pengene ved å stjele biler og selge de til "banken" eller hva man skal kalle det.

Ellers kan du lvle så kan du ta OC etterhvert som du tjener greit på, terningspillet og black jack funker også.

Hvis du samler opp penger så invister de i poeng eller noe lignende, ville ikke kjøpt hasjplantasje eller livvakter
Hvis du skal lvle så tren deg opp i FC og legg deg ut hele tida og angrip folk du tror du kan ta

Prøv å bryt ut av fengsel, jeg pleier sette dusør på 10K da blir du fort brutt ut igjen :-)
Sist endret av SJefen; 9. september 2013 kl. 20:10.
Skal lage meg bruker nå, så kan like godt sette noen opp som verver. HBO 100k får æren.
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Skal lage meg bruker nå, så kan like godt sette noen opp som verver. HBO 100k får æren.
Vis hele sitatet...
Sett meg som verver, dog. Hutch IG.
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Skal lage meg bruker nå, så kan like godt sette noen opp som verver. HBO 100k får æren.
Vis hele sitatet...
1 mill - Whisplash

Sitat av Weekend Vis innlegg
Skal starte på IKEA-oppdraget nå.

1. Fly til Stockholm
2. Kjøpe så mange sofaer jeg har plass til
3. Smugle med båt til London
4. Fly til London selv
5. Selge underground i London

Er dette måten å gjøre det på? Må jeg smugle med båt, eller kan jeg hoppe over steg 3 og fly direkte til London?
Vis hele sitatet...
Tror du må smugle de over. Men uansett, det er gratis og skjer instant, så ser ingen grunn til å ikke gjøre det :P
Er det bare ved å gjøre kriminalitet, stjele biler og livvakt tingen man får penger av? Altså før man er gangster?

Edit: Såklart fightclub og sånn, men er det en mere lønnsom måte man kan "spamme"?
Sist endret av Kriis; 9. september 2013 kl. 21:30.
Sitat av Kriis Vis innlegg
Er det bare ved å gjøre kriminalitet, stjele biler og livvakt tingen man får penger av? Altså før man er gangster?

Edit: Såklart fightclub og sånn, men er det en mere lønnsom måte man kan "spamme"?
Vis hele sitatet...
Bryt folk ut av fengsler.