Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3185 288651
Sitat av Lima Vis innlegg
Kan selv få 60 kills på en vanelig Dm med 200 tickets.

De jeg har sett har hatt noe mer kills en meg, men langt fra dobbelt så mye som burde være tilfelle da de har dobbelt så mye i level
Vis hele sitatet...
hvis man spiller 24 timer i døgnet når det er xp event får man endel.
Sitat av Lima Vis innlegg
Med meg selv som et eksempel er jeg på level 45 og har spillt 309 timer, enten har jeg gjort noe galt eller så er de cheaters.
Hvor mange timer hadde du da du ble level 100?
Vis hele sitatet...
Jeg brukte litt under 400 timer på dette, men dette var før Close Quarters kom og når det generelle skillnivået på alle sammen var lavere. En god spiller som kjøper en ny kopi/konto vil lett kunne legge seg på 1500++ SPM hvis det bare spilles riktige maps.
Sitat av Lima Vis innlegg
Kommet over endel spillere i det siste, to bare idag som har hatt level 100(+-) med kun 300 timer(+-)

Med meg selv som et eksempel er jeg på level 45 og har spillt 309 timer, enten har jeg gjort noe galt eller så er de cheaters.
Hvor mange timer hadde du da du ble level 100?

Isåfall burde det jo være lett å se at de cheater for Dice når levelen ikke stemmer med timeantallet....
Vis hele sitatet...
De spiller mest sannsynligvis mye conquest domination og har en spm på 1000-1500 noe som ikke er så vanskelig på f.eks conquest domination ziba tower
Sitat av tennbrikket Vis innlegg
hvis man spiller 24 timer i døgnet når det er xp event får man endel.
Vis hele sitatet...
Sier noe der.. Gikk opp 14 colonel-lvler når det var dobbelt xp, da holder timene seg på halvparten enn hva det hadde gjort, det kan være en forklaring Lima
Er colonel 93 nå, har nesten 471 timer.
Sist endret av Oatre; 9. juni 2013 kl. 11:23.
Da vil jeg informere alle premium spillere om noe:
Det er dobbel XP fra 10-16 juni så det ikke før idag.. Og til non-premiums: de som ikke har close quarters expansionen kan laste ned denne gratis, mere informasjon på battlefield bloggen!
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Flere enn meg som har problemer med å logge inn på Battlelog?
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Flere enn meg som har problemer med å logge inn på Battlelog?
Vis hele sitatet...
Det har vært mye problemer i det siste.

Vil egentlig si at battleloggen generelt er noe ustabilt drit. Tror det finnes noe som heter Betterlog eller noe sånt som muligens er bedre, du kan jo sjekke det ut.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Jeg digger battlelog og har sjeldent\aldri hatt problemer
Sitat av Lima Vis innlegg
Jeg digger battlelog og har sjeldent\aldri hatt problemer
Vis hele sitatet...
Ditto!

Skal prøve å spille BF3 igjen nå, ikke spilt på over et år! Kan bli spennende
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Ditto!

Skal prøve å spille BF3 igjen nå, ikke spilt på over et år! Kan bli spennende
Vis hele sitatet...
~7 mnd* Anyhow, velkommen tilbake
Sitat av Lima Vis innlegg
Kan selv få 60 kills på en vanelig Dm med 200 tickets.

De jeg har sett har hatt noe mer kills en meg, men langt fra dobbelt så mye som burde være tilfelle da de har dobbelt så mye i level
Vis hele sitatet...
Da jeg var low level, type lvl 10, så fikk jeg rundt 1/3 av killsa på TDM, men nå som jeg har krabba meg opp i lvl 48 eller noe så sliter jeg med detta, antakeligvis på grunn av alle lvl 100 folka i lobbyene nå -_-
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
~7 mnd* Anyhow, velkommen tilbake
Vis hele sitatet...
Det stemte det, trodde det var lengre siden :P Men takktakk! Må legge meg i hardtrening nå før BF4 kommer ut!
Jeg har Better-battlelog, det har ikke noe å si med log-in og slikt. Man får bare litt mere stats, med et våpen eller kjøretøy kan du se hvilken rank du ligger på i verden og slike ting, litt mere weapon stats med hip-firing og spread osv, mye jeg ikke bruker/skjønner, men har det fordi jeg liker å se hvordan jeg ligger an i verden med stats på enkelte ting

Litt avansert installasjon, men ikke for vanskelig, de fleste klarer det nok! BetterBLOG henter stats dirkete fra www.BF3stats.com
Sist endret av Oatre; 20. juni 2013 kl. 09:40.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Rundet 1M heals for en stund siden Spilt litt for mye høres det ut som, men har dabbet kraftig av den siste tiden. Men maskinen kan ikke stå å støve ned heller så nå er det full skjerpings.
Sitat av sweem Vis innlegg
Rundet 1M heals for en stund siden Spilt litt for mye høres det ut som, men har dabbet kraftig av den siste tiden. Men maskinen kan ikke stå å støve ned heller så nå er det full skjerpings.
Vis hele sitatet...
Heftig! Spiller selv bare Medic/Support.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Aww... Er bare rank 224/68173 med M1911-Silenced nå... Falt 100 ranks siden jeg trappa ned
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hva har dere egentlig i KD og Score i minuttet? Skill også? Ligger på rundt 600-800 i skill, 1.40 KD og 670 Score i min på 33 timer gametime, er det mye liksom?
Vil si det er relativt decent Har resetta en gang, ligger da på 1014 spm, 2,13 kd og skill ligger på 818. Men life time stats 1.81 kd og nesten 900 spm. Har dog over 500 timer spilt, colonel 100
Game disconnected
pokemon's Avatar
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Hva har dere egentlig i KD og Score i minuttet? Skill også? Ligger på rundt 600-800 i skill, 1.40 KD og 670 Score i min på 33 timer gametime, er det mye liksom?
Vis hele sitatet...
dette er overall statsene mine, score i min er bedre etter jeg reseta men det er vel disse som gjelder

uansett så ser det ut som du gjør det bra med bare 33 timer gametime.

Kills 21,836
Deaths 9,765
K/D ratio 2.24
Kill assists 2,963
Score/Min 567
Dere høres ut som hardcore bf gamere jo.. Alt jeg gjør på bf3 er å derpe rundt med en kompis eller to, med c4 på bil, tanks og helikopter
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Kills 34,748
Deaths 16,562
K/D ratio 2.1
Kill assists 3,116
Score/Min 675
Vehicles Destroyed 1,539
Avg. Weapon Accuracy 20.0%
Longest Headshot 2,252.49 m
Highest Kill Streak 43
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Hva har dere egentlig i KD og Score i minuttet? Skill også? Ligger på rundt 600-800 i skill, 1.40 KD og 670 Score i min på 33 timer gametime, er det mye liksom?
Vis hele sitatet...
Kills 20,340
Deaths 16,141
K/D ratio 1.26
Kill assists 2,255
Score/Min 405
Vehicles Destroyed 2,485
Avg. Weapon Accuracy 14.4%
Longest Headshot 885.59 m885.59 m
Highest Kill Streak 35

Med 442 timer ingame. Kuker mye rundt med C4 og Xbow, så det har nok ødelagt statsen min en del.
Kan vel komme med litt andre også:

Kills 62,998
Deaths 34,737
K/D ratio 1.81
Kill assists 5,324
Score/Min 873
Vehicles destroyed 3,170
Avg. Weapon accuracy 23,6%
Longest headshot 1,301m
Highest killstreak 44

Dette er da life time stats, har litt bedre etter en reset eller to
GeneralBake
DustMan's Avatar
kills 15,005
Deaths 11,930
K/D ratio 1.26
Kill assists 1,972
Score/Min 590
Vehicles Destroyed 932
Avg. Weapon Accuracy 14.6%
Longest Headshot 847.14 m
highest Kill Streak 36.

samme som oatre sa , jeg har forbedret meg veldig nå i det siste så jeg ligger på 1,8 K/D ellers osv.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Kills 93,542
Deaths 50,952
K/D ratio 1.84
Kill assists 11,120
Score/Min 768
Flags Captured (Conquest) 934
Flags Defended (Conquest) 1,824
Vehicles Destroyed 4,078
Vehicles Destroyed Assists 964
Avg. Weapon Accuracy 18.5%
Longest Headshot 1,035.99 m
Highest Kill Streak 31

Avenger Kills 12,084
Savior Kills 8,822
Dogtags Taken 1,272
Flags Captured (CTF) 102
Repairs 3,709
Revives 11,949
Heals 332,130
Shots Fired 2,848,360

Har fått til litt på 900 timer ja...
Sist endret av CHillZoNE; 16. juli 2013 kl. 20:14.
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Vis hele sitatet...
For min del foretrekker jeg TDM.

http://battlelog.battlefield.com/bf3...ow/1/54525995/
http://battlelog.battlefield.com/bf3...ow/1/63514847/

Meg på topp, og noen venner helt til fjerdeplass + en på 15 plass. Ganske fornøyd med 90-5
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg kjøpte meg ps3 + Bf3 i sommer, så jeg er relativt noob ennå. Men jeg føler jeg har kommet meg over gjennomsnittet, mest pga. at jeg tenker mye mer taktikk, og "ser" mange muligheter som ingen på laget mitt ser. Føler jeg blir ganske irritert over alle som løper hver sin vei og skal solo alt som er. Bare for å få 1 kill om de er heldig før de dør.

Så jeg lurte på om det er noen som har lyst til å spille med meg over skype elns?¨

Jeg er mest rutt i Engineer class med tank, eller jet. Har fullt upgraded jet og jeg har IR-flares, rocket pods og air radar som setup. Prøvde så vidt recon class'n igår og fikk oppgradert til SV98 med 160 kills på et par timer.

PS3 ID: Abeth2k3

Snakkes
Hei, kjøpte BF3 fra HumbleBundle for noen dager siden, men sliter litt med en error jeg får. Har lett litt rundt uten hell. Har også prøvd å rulle tilbake med grafikkort driver, samt prøve beta driver (som jeg bruker nå) og dagens offisielle driver.

DirectX function "GetDeviceRemovedReason" failed with DXGI_ERROR_DEVICE_RESET: Device reset due to a badly formed commant.. GPU: "NVIDIA GeForce GTX 660 Ti", Driver: 32641
Vis hele sitatet...
Noen som har opplevd det samme og fikset problemet?
____________________________________________________________

Kan vel slenge med stats jeg også, siden jeg ser det er flere som har gjort det:

Time played - 7h 13m
Kills - 440
Deaths - 188
K/D ratio - 2.34
Kill assists - 49
Score/Min - 387
Avg. Weapon Accuracy - 19.2%
Longest Headshot - 224.22 m
Highest Kill Streak - 19
Skill - 684.22
Avenger Kills - 37
Savior Kills - 32
Dogtags Taken - 4
Sist endret av iglotruck; 18. august 2013 kl. 19:35.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen andre enn meg som har problemer med battlelog? Får ikke ping til serverene , som vil si at jeg ikke får spilt noe
Sitat av Rundballe`n Vis innlegg
Noen andre enn meg som har problemer med battlelog? Får ikke ping til serverene , som vil si at jeg ikke får spilt noe
Vis hele sitatet...
Hadde samme problemer i går. Helt fint i dag
▼ ... noen uker senere ... ▼
Begynner å bli litt a-sosial nå som jeg har blitt sittende i hele dag å spille Hardcore Conquest. Noen som har lyst å bli med?
PC!
Sist endret av Vod0; 12. oktober 2013 kl. 19:11.
▼ ... over en uke senere ... ▼
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Noen andre som har problemer med Bf3?
Når jeg avslutter spillet så henger det seg opp. Jeg får da lukket spillet via taskmanager, men jeg får ikke avsluttet det i detaljer. Der ligger Bf3.exe og kjører og jeg får ikke lov til å avslutte den. Så da må jeg restarte maskinen.

Har prøvd å reinstallere spillet, men det hjalp ikke.
Sitat av iglotruck Vis innlegg
Hei, kjøpte BF3 fra HumbleBundle for noen dager siden, men sliter litt med en error jeg får. Har lett litt rundt uten hell. Har også prøvd å rulle tilbake med grafikkort driver, samt prøve beta driver (som jeg bruker nå) og dagens offisielle driver.
Vis hele sitatet...
1. Oppdater DirectX
2. Kjører du noen form for overclock på skjermkortet, Afterburner, Precision etc.? Avinstaller isåfall.
-2.1. Ville eventuelt forsøkt å kjøre ned klokkehastigheten med Nvidia Performance Tool.
3. Slett profildataene til BF3(Dokumenter..)
4. Oppdater punkbuster for morroskyld
5. Prøv å høyreklikk BF3 i Origin og "Reparer intallasjon".
Sist endret av I ChiiSSii I x; 30. oktober 2013 kl. 16:31.