Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3185 288729
Sitat av skateward Vis innlegg
En liten smule oftopic, men. Er det "for sent" å kjøpe Battlefield Bad Comany 2 nå?
Vis hele sitatet...
Ja, og nei. BFBC2 er et veldig morsomt spill, og du vil få mye glede ut av det, men så er det heller ikkje så alt for mange mnd før BF3 kommer ut, såå.. Ja, opp til deg det egentlig
Sitat av skateward Vis innlegg
En liten smule oftopic, men. Er det "for sent" å kjøpe Battlefield Bad Comany 2 nå?
Vis hele sitatet...
It's never to late
Jeg kjøpte både det originale spillet og tilleggspakka (Vietnam) rett etter jul.

Hvis jeg var deg ville jeg kansje ventet til BF3 kommer ut (det er jo ikke så lenge til). Men spillet blir jo billigere, og det er jo ofte salg på steam.
Så det er jo opp til deg om det er verdt pengene
Sist endret av Azarat; 22. april 2011 kl. 17:56.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Jeg får frysninger!
▼ ... noen uker senere ... ▼
JVMyhre's Avatar
Trådstarter
Hva synes folket her inne om den lange traileren?
Eg får skikkelig frysninger hver gang eg ser den
Ser utrolig bra ut. Bleder meg noe jævlig til jeg kan spille det.
gentleman #1
ViceR's Avatar
Gameplay-videoene er noe de få tingene i verden som får det til å kile i buska hos meg.
Ingen som har postet denne videoen enda. Her viser de litt om expansion-packen du får om du forhåndsbestiller. Den blir også trolig tilgjengelig ca 1 måned etter lansering av Battlefield 3 for de som ikke forhåndsbestilte.
Jeg skal kjøpe meg ny PC bare for BF3 jeg.
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Fytti jeg gleder meg! Har godt over 100 timer med BF2 spilling
Vis hele sitatet...
har godt over 1000 timer med bf2, og 255 med bc2 ^^ 3ern blir digg ..
JVMyhre's Avatar
Trådstarter
Sitat av Kalender Vis innlegg
Jeg skal kjøpe meg ny PC bare for BF3 jeg.
Vis hele sitatet...
Du er ikkje aleine om den der skal eg si deg!
Da er vi 3 på ny pc...
Nope, vi er minst 4, jeg bestilte ny gaming pc forrige uke, godt forberedt imo ..

Grafikken ser veldig realistisk ut. BF3 er nesten det eneste spillet som har realistisk sprinting! o.o (Springing)
Norskehesten
Alden's Avatar
hvordan vil det være for en som ikke har spilt verken BF eller CoD å sette seg inn i Bf3? har spilt fps spillet CS:S i 5-6år på høyt nivå
Synd det ikke er noen demoer ute slik at eg får prøvd de eldre versjonene bare å kjenne på feelingen på denne type spill ;/
Sitat av Alden Vis innlegg
hvordan vil det være for en som ikke har spilt verken BF eller CoD å sette seg inn i Bf3? har spilt fps spillet CS:S i 5-6år på høyt nivå
Synd det ikke er noen demoer ute slik at eg får prøvd de eldre versjonene bare å kjenne på feelingen på denne type spill ;/
Vis hele sitatet...
Lurer litt på det samme. Føler på en måte at jeg har gått litt glipp av noe, men gleder meg som fy til BF3! Du kan forøvrig få COD4 i bukta, og den kan du spille multiplayer med. (gratis)
Kommer beta i begynnelsen av Juli? Kjøpe MoH bare for Beta key :P :P :P nettop bestillt ny pc til dette amazing spillet!
Det er igrunn ikke vanskelig å bli passe god i noen skytespill. Vil man derimot bli veldig god må man nok investere en del timer og kansje ha litt talent. Men tror ikke det blir vanskeligere av at du ikke har spilt FPS spill på en stund.
Har et spørsmål ang. forhåndsbestilling. En kompis hadde hørt at om man ikke kjøper Battlefield via Steam, kan man ikke koble spillet opp mot Steam. (Dere skjønner, right?)
Kan godt være at han har misforstått noe, men kan noen bekrefte eller avkrefte dette?
Sitat av Skateward Vis innlegg
Har et spørsmål ang. forhåndsbestilling. En kompis hadde hørt at om man ikke kjøper Battlefield via Steam, kan man ikke koble spillet opp mot Steam. (Dere skjønner, right?)
Kan godt være at han har misforstått noe, men kan noen bekrefte eller avkrefte dette?
Vis hele sitatet...
Alle spill kan du legge til. Gå til bibliotek og 'add non-steam game', om jeg ikke tar helt feil.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Har et spørsmål ang. forhåndsbestilling. En kompis hadde hørt at om man ikke kjøper Battlefield via Steam, kan man ikke koble spillet opp mot Steam. (Dere skjønner, right?)
Kan godt være at han har misforstått noe, men kan noen bekrefte eller avkrefte dette?
Vis hele sitatet...
Han har missforstått. Dette kan du gjøre med alle non-steam games.
Sitat av prenix Vis innlegg
Alle spill kan du legge til. Gå til bibliotek og 'add non-steam game', om jeg ikke tar helt feil.
Vis hele sitatet...
Sitat av Xernox Vis innlegg
Han har missforstått. Dette kan du gjøre med alle non-steam games.
Vis hele sitatet...
Jeg vet at man kan legge til non-steam spill, men fungerer de på samme måte som om du kjøper via steam? Er det noen forskjell? Kan man joine venner fra steam, se playtime og slikt?
Sitat av Skateward Vis innlegg
Jeg vet at man kan legge til non-steam spill, men fungerer de på samme måte som om du kjøper via steam? Er det noen forskjell? Kan man joine venner fra steam, se playtime og slikt?
Vis hele sitatet...
Ja du vil få community når du spiller (shift + tab), og du vil få statistikker.
Prøv da vel? Du har sikkert et non-steam spill liggende.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Jeg vet at man kan legge til non-steam spill, men fungerer de på samme måte som om du kjøper via steam? Er det noen forskjell? Kan man joine venner fra steam, se playtime og slikt?
Vis hele sitatet...
Du vil få steam sin ovelay UI på de spillene du legger til om du kjører de gjennom steam.

Playtime tror jeg også vil gå fint, litt usikker og kan ikke sjekke ettersom jeg ikke er hjemme for øyeblikket.
Å bruke friends å "join server" vil ikke fungere på non-steam games.
Om en du har lagt til spiller et spill han har lagt til utenifra vil det stå noe sånn som "In a non-steam game" og så navnet på spillet (Sånn som han har lagt det til i steam).
Join server valgene osv vil være aktive om du høyreklikker på navnet.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg vil anbefale alle å se de nye trailerne og demoene!!! Det er noe av det sykeste innen grafikk o.l. jeg har sett
Demoer?? Hvor??
Sitat av Cybergasm Vis innlegg
Demoer?? Hvor??
Vis hele sitatet...
Demoer trenger ikke bety spillbare versoner av spillet... "Demonstrasjoner".. Uansett så ser det veldig bra ut, og jeg gleder meg som en unge!
Tror ikke det blir noe særlig med demoer.. Men det kommer en Beta, og de som har kjøpt Medal of Honor Limited Edition de siste månedene har fått Invitasjon til Betaen til BF3.
______________________________
Yup, jeg er invitert. o.o
Sist endret av WriteXRiot; 7. juni 2011 kl. 16:23.
Gleder meg som en unge til å prøve betaen i september
Sitat av sondrebot Vis innlegg
Demoer trenger ikke bety spillbare versoner av spillet... "Demonstrasjoner".. Uansett så ser det veldig bra ut, og jeg gleder meg som en unge!
Vis hele sitatet...
Det var bare måten du formulerte deg på, "Trailere og demoer".
Sist endret av Cybergasm; 7. juni 2011 kl. 20:14.
Sitat av WriteXRiot Vis innlegg
Tror ikke det blir noe særlig med demoer.. Men det kommer en Beta, og de som har kjøpt Medal of Honor Limited Edition de siste månedene har fått Invitasjon til Betaen til BF3.
______________________________
Yup, jeg er invitert. o.o
Vis hele sitatet...
Nei den er tydeligvis åpen... Jeg som kjøpte MOH for å få beta key :P
Men, ha folk som har kjøpt MOH allerede fått beta-key? Har ikkje fått noe key eg, så eg bare lurte!
Sitat av memento3110 Vis innlegg
Men, ha folk som har kjøpt MOH allerede fått beta-key? Har ikkje fått noe key eg, så eg bare lurte!
Vis hele sitatet...
Ikke fått noe kode her nei. Står i eska til spillet at jeg skal få en så da tipper jeg den kommer på mail eller den blir lagt til i EA brukeren

BF3 blir SYKT! Digger trailerne! Mulig jeg må kjøpe ny PC da...
Sitat av memento3110 Vis innlegg
Men, ha folk som har kjøpt MOH allerede fått beta-key? Har ikkje fått noe key eg, så eg bare lurte!
Vis hele sitatet...
Ja, jeg sitter faktisk å ser på koden min akkurat nå.
Den fulgte kun med i Tier1 pakken da
Livestream nå! Har holdt på i snart to timer og skal holde på to til.

Kom gjerne også på TV2/battle.no's TeamSpeak3-server. Her sitter vi å prater om det vi ser.
speak.battle.no
Sist endret av Daybreak; 8. juni 2011 kl. 00:30.
Syyke syke greier! Ser veldig frem til betaen kommer ut
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Sitat av Skateward Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Dårligere grafikk enn PC-versjonen...
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Dårligere grafikk enn PC-versjonen...
Vis hele sitatet...
En del performace forskjell på en ny pc og konsoll også da, så skulle nå bare mangle.
Så klart er det det litt dårligere grafikk på en konsoll.

Men jeg foretrekker helt klart å ligge på en digg sofa med en kontroll i hånda og spille på en 42" TV enn å spille det på PC.
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Skulle bare få folk til å trykke på linken, det faktum at det er dårligere grafikk er helt opplagt
Homo Luminous
wavezor's Avatar
Sitat av IpN Vis innlegg
Så klart er det det litt dårligere grafikk på en konsoll.

Men jeg foretrekker helt klart å ligge på en digg sofa med en kontroll i hånda og spille på en 42" TV enn å spille det på PC.
Vis hele sitatet...
PS3/X360 kontroll til PC?
Sitat av wavezor Vis innlegg
PS3/X360 kontroll til PC?
Vis hele sitatet...
Da har du ikkje mye sjangs altså Husk at du ikkje har noe som helst aim-assist på PC, og du får ikkje samme responsen som du får med datamus heller.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Da har du ikkje mye sjangs altså Husk at du ikkje har noe som helst aim-assist på PC, og du får ikkje samme responsen som du får med datamus heller.
Vis hele sitatet...
Så så. Jeg har spilt PC-spill siden 1995 og gjør det fortsatt, men jeg aimer like bra med en kontroller. Det er bare en vanesak.
Sitat av IpN Vis innlegg
Så så. Jeg har spilt PC-spill siden 1995 og gjør det fortsatt, men jeg aimer like bra med en kontroller. Det er bare en vanesak.
Vis hele sitatet...
Da kan du ikke ha god aim, du har mye større presisjon med en mus enn med en gamepad.

Men er nok ikke bare grafikken som er tonet ned på konsoll, pc versjonen får mye større maps (64 spillere) kontra konsoll som har 24.

Battlefield var født på pc! Sånn vil det fortsatt være
Sist endret av xShadyx; 17. juni 2011 kl. 21:55.
Sitat av xShadyx Vis innlegg
Da kan du ikke ha god aim, du har mye større presisjon med en mus enn med en gamepad.

Men er nok ikke bare grafikken som er tonet ned på konsoll, pc versjonen får mye større maps (64 spillere) kontra konsoll som har 24.

Battlefield var født på pc! Sånn vil det fortsatt være
Vis hele sitatet...
Joda, jeg har veldig god aim på PC. Spilt hundrevis av timer med CS, BF2 og andre FPS i løpet av årene på PC. Spiller en del Crysis 2 på PC for tiden også

Har bare like god aim på konsoll, også uten auto-aim som i COD. Bryr meg ikke så veldig mye om grafikken er bittelitt bedre på PC. Det er gameplay som gjelder. Liker å ligge på sofaen og slappe helt av når jeg spiller med en kontroll i hånda og en pils på siden.
Sist endret av IpN; 17. juni 2011 kl. 22:02.
[quote=sondrebot;2005144]LOL! Eneste foskjell på PC og konsoll er at konsoll er lettere å få i drift... Trenger ikke passe på specs etc...

Siden Battlefield-serien var opprinnelig laget for PC, lovte de å lage det "bedre" for PC-brukere enn for konsoll-brukerne. Noe som mest sansynlig blant annet er forskjellen mellom 64 og 32 spillere. +config kanskje?
Sitat av sondrebot Vis innlegg
LOL! Eneste foskjell på PC og konsoll er at konsoll er lettere å få i drift... Trenger ikke passe på specs etc...

Siden Battlefield-serien var opprinnelig laget for PC, lovte de å lage det "bedre" for PC-brukere enn for konsoll-brukerne. Noe som mest sansynlig blant annet er forskjellen mellom 64 og 32 spillere. +config kanskje?
Vis hele sitatet...
Haha, her har vi mye peiling ja. Så du mener på at XBOX 360 som ble utgitt sent i 2005, og PS3 som ble utgitt i 2006 er like gode som en nygydt PC fra 2011? Konsollene hadde riktignok bra hardware de første månedene etter release, men det kommer alltid nye og bedre deler til PC.

I tilleg så har ikkje DICE lovet noe som helst, men de ville ikkje holde tilbake på hva de kunne gjøre med Frostbite 2 enginen til PC. Så da tok de den fullt ut for PC, og gjorde den så bra de kunne for konsoll, men grunnet specs og PSN/XBOX Live så blir det ikkje det samme som PC.

Forskjellene som eg vet om nå i farta er spillerantall, konsoll får mindre maps, dårligere grafikk.

Men denne tråden her synes eg vi kan holde ren for fanboy kriger, så om det er dette dere vil diskutere så kan dere lage en ny tråd.
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Noen som vet om det er mulig å "update" specsa til PS3-en til det bedre?

Vet ikke hvordan jeg skulle gjort dette, men lurer på om det er mulig.
Sist endret av Fanz44; 18. juni 2011 kl. 14:35.