Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  207 25487
Her er en kanon som jeg og Gilst har bygget på servern



Brukte greit lang tid på den

Du kan se den og flere andre ting vi har laget hvis du skriver /warp trondheim ingame.
Sist endret av TinnSoldat; 14. januar 2011 kl. 20:00.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
jeg vil komme meg inn D: ingenting å gjøre på en fredag...
Sitat av drittsekken Vis innlegg
jeg vil komme meg inn D: ingenting å gjøre på en fredag...
Vis hele sitatet...
Du må downgrade klienten din igjen.
Her er en enkel patch du kan laste ned som Ond^Sofa postet litt lengre oppe i tråden:
http://digiex.net/minecraft/Digiex_Minecraft/index.php
Sist endret av TinnSoldat; 14. januar 2011 kl. 20:10.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
disconnected by server
outdated client!


noen som kjenner igjen denne?
Sitat av drittsekken Vis innlegg
disconnected by server
outdated client!


noen som kjenner igjen denne?
Vis hele sitatet...
Du har ikke gjort det posten før deg sa du skulle gjøre.
Sitat av Moorater Vis innlegg
Du har ikke gjort det posten før deg sa du skulle gjøre.
Vis hele sitatet...
Om han ikke hadde gjort det posten før ham sa så ville han vel fått "outdated server" og ikke "outdated client", ville han ikke?
Sitat av d-_-b Vis innlegg
Om han ikke hadde gjort det posten før ham sa så ville han vel fått "outdated server" og ikke "outdated client", ville han ikke?
Vis hele sitatet...
durr, stemmer det. Da må han ha valgt feil client i programmet.
Jeg trenger min daglige minecraft !
Noen som vet om det er mulig å resette the nether? Spawner på verdens teiteste plass, ett liiite hull under en lava sjø elns
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Hei, vet dette er litt OT men kan være andre her som også plages av dette.

Når jeg skal bruke flere en, en texture pack, Blir deafult til den texture packen jeg lastet ned.

Og man kan ikke ha noen addons hvis man vil være foruten å skifte deafoulten.

Noen som vet råd?
Sitat av TinnSoldat Vis innlegg
Her er en kanon som jeg og Gilst har bygget på servern



Brukte greit lang tid på den

Du kan se den og flere andre ting vi har laget hvis du skriver /warp trondheim ingame.
Vis hele sitatet...
Flott kanon !
Trodde det var en bil da jeg var der tidligere hehe.
Hei! Jeg har prøvd å joine serveren i lang tid nå, men når jeg bruker det programmet dere anbefalte for å gå tilbake til tidligere patcher. Når jeg trykker på "ok" kommer minecraft opp, men når jeg trykker på login kommer det opp et loading vindu. Denne loading baren stopper da på "Done Loading" og blir stående der.
Noen ideèr om hvorfor dette skjer, og hvordan jeg kan fikse det?
Kan være at det er feil med den faktiske MC filen din. Prøv å slett Minecraft og last det ned på nytt. Det er jo 2 forskjellige MC filer å velge mellom på minecraft.net

Funka for meg iallfall :P
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
ingen som synes det var en god ide med fete ting som varulver, løver, ulver, fugler, pegasus på serveren?
Valgfri brukertittel?
Eplefisk's Avatar
Jeg tror ikke at Mo creatures er for multiplayer. Det er en client side mod, ikke en server mod. Men for å svare på spørsmålet ditt, det hadde vært kjempegøy
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
betyr dette at jeg kan bruke den i singleplayer?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Trådstarter
Sitat av drittsekken Vis innlegg
betyr dette at jeg kan bruke den i singleplayer?
Vis hele sitatet...
Korrekt, det er jo bare å se videoene som mod-utvikleren har vedlagt.
Prøvde, men fungerte ikke, noen andre ideèr?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Trådstarter
Sitat av Sætremannen Vis innlegg
Prøvde, men fungerte ikke, noen andre ideèr?
Vis hele sitatet...
Prøvde hva?
Har problemer med å joine serveren deres, når jeg bruker "Minecraftversiontool" eller det programmet dere anbefalte for og degradere minecraft til tidligere patcher, kommer det bare opp et loading vindu som stopper på "Done Loading", så fikk jeg tips om å laste ned den andre minecraft versjonen på minecraft.net, men det fungerte ikke.

Har du noen tips?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Trådstarter
Prøv å slett både minecraft og toolen, og prøv på nytt. Viktig da at du benytter deg av V1.1_multiplayer såklart.
Sitat av Ond^Sofa Vis innlegg
Prøv å slett både minecraft og toolen, og prøv på nytt. Viktig da at du benytter deg av V1.1_multiplayer såklart.
Vis hele sitatet...

Takk, det fungerte, jeg heter heyhoyo forresten.
jeg får heller ikke til å komme inn på serveren.. spiller på MAC.
Noen som kan hjelpe?
Er det noen måte og få en eldre versjon av minecraft uten å ha administrator tilgang?
Virker som at det går ann å få Mo Creatures på serveren.

Kilde
Veldig lyst til å prøve spillet, har sett på mange filmer, siden det kom omtrent i alpha stadiet, men aldri fått ut finger ntil å kjøpe det! er det mulig å skaffe beta?

Dette her virket liksom litt for billig til å kalles kopi http://www.kongregate.com/games/M2Hgames/cubelands
er minecraft nede?
kommer ikke inn på nettsiden en gang.. :/
mc er nede Notch sliter med servern. Men det sto på bloggen hans at han skulle optatere servern nå.
Noe som skjer med nff serveren atm? klarer ikke logge inn.
Du må nedgradere klienten din, siden serveren kjører Beta 1.1_02 (tror jeg), og klienten din sannsynligvis har oppgradert seg til 1.2_01. Bare last ned dette programmet, og velg 1.1_02 *MULTIPLAYER*, når du åpner programmet.
Funker ikke serveren nå? har nedgradert klienten min...men kommer ikke inn`... Hvis jeg må godkjennes eller no så er nicket mitt her samma som ingame ^^
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Serveren til notch som tar for seg autiseringen av klienter sliter, så man må ofte prøve flere ganger for å komme seg inn på serveren, det er desverre ikke noe vi har kontroll over.

Men som et lite plaster på såret har nå Kartet fått en liten oppussing.

Velge å vise/skjule forskjellige markers (home/warp/spawn), og linkstøtte som gjør at man kan linke til et spesifikt område på kartet som det her:
http://www.ondsofa.org/mc/index.phpi...511111&zoom=10
Sist endret av Dodecha; 20. januar 2011 kl. 04:16.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
a) det staves "bannet" med to Ner
b) hvorfor founker ikke patchen min? kommer opp "minecraft not found, enter patch to BIN: " kjønner ikkje en skit?!
c) når jeg logger meg på single står det kun "done loading" hele tiden, ingenting annet skjer ??

Sitat av drittsekken Vis innlegg
a) det staves "bannet" med to Ner
b) hvorfor founker ikke patchen min? kommer opp "minecraft not found, enter patch to BIN: " kjønner ikkje en skit?!
c) når jeg logger meg på single står det kun "done loading" hele tiden, ingenting annet skjer ??

Vis hele sitatet...
1. Det skrives "skjønner"
2. Mest sannsynlig random bug som har oppstatt ved patching, prøv å begynne fra scratch
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Trådstarter
Sitat av Snifty Vis innlegg
HVORFOR ER JEG BANA?
Vis hele sitatet...
Pga joinflood. Bannen er opphevet.
Har dere oppdatert serveren til Beta 1.2_02 ?
Nope, er fårtsatt bannet.
Jeg får en feil når jeg prøver å logge inn å da prøver jeg bare mange ganger helt til det fungerer.
Hvis dere ikke kommer inn og får java-error (langt helvete som slutter på "in byte *randomtall*", så restart mc-klienten. Hvis ikke det funker, avslutt prosessen og prøv på nytt.
Funker ikke det, så slett bin-mappen i "appdata\roaming\.minecraft", og prøv på nytt. Jeg fikk java-error tidligere i dag, men jeg restartet klienten og kom inn igjen.
Sitat av drittunge Vis innlegg
Hvis dere ikke kommer inn og får java-error (langt helvete som slutter på "in byte *randomtall*", så restart mc-klienten. Hvis ikke det funker, avslutt prosessen og prøv på nytt.
Funker ikke det, så slett bin-mappen i "appdata\roaming\.minecraft", og prøv på nytt. Jeg fikk java-error tidligere i dag, men jeg restartet klienten og kom inn igjen.
Vis hele sitatet...
Eller bare prøve flere ganger. Det funker nesten alltid for meg.
Ty, men fårtsatt bannet som gjør meg mindre glad
okei, er jævlig noob,men hvordan connecter jeg meg til serveren D:?

har lyst til og teste minecraft online!
Du trykker på multiplayer i menyen, skriver inn "minecraft.host1.no", og connecter. Du må ha kjøpt spillet og ha blitt lagt til på whitelist på serveren for å spille.

Hvis du vil bli lagt til på whitelist, så snakk med mods på IRC-kanalen: #nff.minecraft
Hvis du ikke har installert en IRC-klient på pcen din, så gå til "chat.efnet.org", velg "Other" i menyen, og skriv inn "#nff.minecraft". Det pleier stort sett å være mods der.
Sitat av Abomination Vis innlegg
okei, er jævlig noob,men hvordan connecter jeg meg til serveren D:?

har lyst til og teste minecraft online!
Vis hele sitatet...
trykk multiplayer, så skriver ud inn servernavnet som står i trådstarter posten

2 l8 titegn
jeg blir plaget ganske mye av folk som spammer ''has joined game'' - '' has left game''

pluss jeg føler meg ensom på serveren nå det er ingen på. få ræva i gir og kom på xD
Sist endret av booooer; 22. januar 2011 kl. 15:04.
Sitat av booooer Vis innlegg
jeg blir plaget ganske mye av folk som spammer ''has joined game'' - '' has left game''

pluss jeg føler meg ensom på serveren nå det er ingen på. få ræva i gir og kom på xD
Vis hele sitatet...
Lagde du en bruker på nFF bare for å spille på serveren?
jeg begynte og spilel på serveren før jeg lagde denne nff brukeren på forumet ..
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Trådstarter
Sitat av Snifty Vis innlegg
Nope, er fårtsatt bannet.
Jeg får en feil når jeg prøver å logge inn å da prøver jeg bare mange ganger helt til det fungerer.
Vis hele sitatet...
Prøvde på nytt å fjerne den.
Hvis du prøver for mange ganger på for kort tid, vil du bli bannet.
Jeg får Internal client error: java.netUnknownHostExeption: minecraft.net??!??!??!

Blir ganske irritert. Bruker mcvtool -> 1.1_02
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Asus_eee_pc_900: Det er en kommunikasjonsfeil med minecraft.net, da må du prøve på nytt, gjerne restart minecraft før du kobler til igjen.