Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  700 68170
Sitat av karlodiablo Vis innlegg
må man kjøpe hardened edition for å få zombier?
Vis hele sitatet...
Tror man bare må spille igjennom singleplayer.
Sitat av Splendid Vis innlegg
Jeg spiller det nå, veldig "actionfilm" singplayer, zombie er fett. Multiplayer ser ikke for fett ut, får se om det tar av..
Vis hele sitatet...
Går utifra at det er xbox versjon du spiller?
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Sitat av Waffaz Vis innlegg
Synes det er utrolig dårlig gjort å slippe piratkopier til og med FØR selve lanseringen. (Og ja, jeg vet det samme skjedde med mw2)
Vis hele sitatet...
Heh. Finnes vel bare et fåtall spill som ikke blir piratkopiert før lansering.

Forøvrig syns jeg spillet ser fett ut. Bryr meg ikke merkverdig om SP-delen og actionfilm-preget spillet har, men multiplayer-delen ser utrolig fet ut. Virker som Treyarch har prioritert rett og fokuserer på mangfold og variasjon innen flerspiller-delen. Tror spillet kommer til å få et langt større community rundt seg enn MW2, som forøvrig så vidt har en competitive scene.

Spillet et forhåndsbestilt og gleder meg til å få litt frisk FPS action igjen.
Sist endret av thomasf; 4. november 2010 kl. 17:13. Grunn: leif
Er som thomasf sier, att tror nok Treyarch har prioritert rett og fokusert veldig mye på variasjoner i multiplayer delen, gleder meg.
Jeg gleder meg til jeg får xBox kontrollerne mine tilbake fra en venn
forhåndsbestilt jeg og ^^

tror nok karakterene til de i klassen synker ganske kraftig når spillet kommer ut ja hehe
Jeg har spilt det på x-box og det er syyyykt!! Gled dere folkens!
Sitat av Ozzfan Vis innlegg
Går utifra at det er xbox versjon du spiller?
Vis hele sitatet...
Stemmer det..
Usikker på om jeg skal gå for PS3 eller PC; Grunnet at jeg fortsatt sitter med et gammelt 8800 GTS 640MB - Resten av hardwaren takler det lett...

Noen som kan uttale seg? Kommer uansett til å spille på laveste grafikk for mest mulig fps, men om det er under 40 dropper jeg det. (Vær så snill, ikke start en human eye fps diskusjon her nå)
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Sitat av Volch0k Vis innlegg
Usikker på om jeg skal gå for PS3 eller PC; Grunnet at jeg fortsatt sitter med et gammelt 8800 GTS 640MB - Resten av hardwaren takler det lett...

Noen som kan uttale seg? Kommer uansett til å spille på laveste grafikk for mest mulig fps, men om det er under 40 dropper jeg det. (Vær så snill, ikke start en human eye fps diskusjon her nå)
Vis hele sitatet...
Då sier jeg gå for PS3. Det finnes vanlig mus og tastatur til PS3, så det blir nesten som PC
Nettopp forhåndsbestilt
Sitat av Synderen Vis innlegg
Då sier jeg gå for PS3. Det finnes vanlig mus og tastatur til PS3, så det blir nesten som PC
Vis hele sitatet...
Nærmeste du kommer er vel frag FX? Skal nevnes at jeg får PS3 versjonen gratis, men den kan alltids byttes inn. Om dette blir 'bra' blir det jo naturligvis lagt endel timer i det, og da er jo 400-500 kr lite for mye underholdning.
Sitat av Volch0k Vis innlegg
Usikker på om jeg skal gå for PS3 eller PC; Grunnet at jeg fortsatt sitter med et gammelt 8800 GTS 640MB - Resten av hardwaren takler det lett...

Noen som kan uttale seg? Kommer uansett til å spille på laveste grafikk for mest mulig fps, men om det er under 40 dropper jeg det. (Vær så snill, ikke start en human eye fps diskusjon her nå)
Vis hele sitatet...
Gå for Xbox du
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Sitat av Volch0k Vis innlegg
Nærmeste du kommer er vel frag FX? Skal nevnes at jeg får PS3 versjonen gratis, men den kan alltids byttes inn. Om dette blir 'bra' blir det jo naturligvis lagt endel timer i det, og da er jo 400-500 kr lite for mye underholdning.
Vis hele sitatet...
Det var kommet noe annet også, husker jeg leste om det på reddit for et par dager siden, skal se om jeg finner det.
Personlig har jeg litt problemer med spill som er arkadespill og prøver å se ut som et realistisk spill. Jeg liker best når Quake ser ut som Quake, og Arma ser ut som Arma, ikke når Quake prøver å kle seg ut som Arma. Selvfølgelig kan alle argumentere for at Quake bør få kle seg ut som akkurat hva de vil, og CoD ser ut til å ha funnet en oppskrift som fenger massene, men personlig liker jeg det ikke. Det er nok litt fordi jeg er vokst opp med Quake, UT, Doom osv. som er arkadespill i fantasi-innpakning, noe som kler genren veldig godt. Denne oppskriften er gammel, men det ser ut som om det er nye tider.
men, er det verdt 500 kr (sikter til steam, tho)
hørte at man kunne spille 2 player online på samme skjerm?? altså man logger inn på hver sin account og spiller på samme skjerm ?
Sitat av krille12 Vis innlegg
hørte at man kunne spille 2 player online på samme skjerm?? altså man logger inn på hver sin account og spiller på samme skjerm ?
Vis hele sitatet...
Det stemmer!
http://www.co-optimus.com/article/45...-and-more.html
...og det blir fett!
Mulig dette er et dumt spørsmål, men hvis jeg kjøper meg black ops og spiller på zombiemapsene der, vil jeg da kunne spille med de andre vennene mine som kun har world at war? Eller blir det kun med andre som har black ops? Er jo det gamle banene?
Kun Black Ops regner jeg med, er jo to forskjellige spill
Sitat av The-kid Vis innlegg
Mulig dette er et dumt spørsmål, men hvis jeg kjøper meg black ops og spiller på zombiemapsene der, vil jeg da kunne spille med de andre vennene mine som kun har world at war? Eller blir det kun med andre som har black ops? Er jo det gamle banene?
Vis hele sitatet...
Forøvrig også nye baner..
M72
Ambivalent bruker
M72's Avatar
Vil bare si at Black Ops er EPISK kult! Fikk tak i spillet litt tidligere til PS3, og jeg har sittet non-stop og spilt det hele helgen! Anbefales!
Sitat av M72 Vis innlegg
Vil bare si at Black Ops er EPISK kult! Fikk tak i spillet litt tidligere til PS3, og jeg har sittet non-stop og spilt det hele helgen! Anbefales!
Vis hele sitatet...

Du har ikke fått det enda, det er ikke mulig. :P
Jeg gleder meg sykt hvertfall, men litt kjipt det kommer så nært Cataclysm.. blir en travel juleferie.
M72
Ambivalent bruker
M72's Avatar
Sitat av fisk23 Vis innlegg
Du har ikke fått det enda, det er ikke mulig. :P
Jeg gleder meg sykt hvertfall, men litt kjipt det kommer så nært Cataclysm.. blir en travel juleferie.
Vis hele sitatet...
Jobber i en elektrobutikk. Er ikke vanskelig å ordne det hvis man kjenner lagermannen...
Sitat av fisk23 Vis innlegg
Du har ikke fått det enda, det er ikke mulig. :P
Jeg gleder meg sykt hvertfall, men litt kjipt det kommer så nært Cataclysm.. blir en travel juleferie.
Vis hele sitatet...
Såklart er det mulig? Faktisk et par butikker som har begynt å solgt dette spillet. Vet ikkje hvordan det fungere på konsoll, men på PC så får du ikkje spilt før lanseringen grunnet Steam aktiveringen, men har hørt at det er fler som spiller på PS3 og Xbox allerede, men tror de kun får spille campaign, men skal ikkje si dette 100% sikkert.

Eg har kjøpt, og lastet det ned til PC, men får ikkje spilt det før lanseringen pga Steam.
Sist endret av JVMyhre; 7. november 2010 kl. 23:34.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Spørsmål til PS3-folket; er hver sin konto eneste måte å spille split screen online? To kan ikke spille på samme skjerm på samme konto?
Sitat av thomasf Vis innlegg
Spørsmål til PS3-folket; er hver sin konto eneste måte å spille split screen online? To kan ikke spille på samme skjerm på samme konto?
Vis hele sitatet...
Ikke sikker på ps3 men blir vel logget in i en gjeste konto som sånn på xbox?
Sitat av thomasf Vis innlegg
Spørsmål til PS3-folket; er hver sin konto eneste måte å spille split screen online? To kan ikke spille på samme skjerm på samme konto?
Vis hele sitatet...
Spiller på PC, men vet svaret
Du kan gjøre begge deler.

1. Du kan spille slit-screen på samme konto, du som spiller på DIN konto vil få vanlig xp, credits osv, men gjesten som også spiller på din konto vil ikkje gi noen ting til din konto, og all xp h*n har skaffet blir slettet når runden er over.

2. Du kan spille split-screen med din OG en annen sin konto, da fungerer alt som vanlig etter det eg har forstått.

Sjekk denne:
http://www.youtube.com/watch?v=N2SYt...ext=1&index=22
Hmm

VG anmelder gir Black Ops terning kast 4

Er bare enspillerdelen da.
Sist endret av Waffaz; 8. november 2010 kl. 08:21.
En dag igjen folkens!!
Sitat av Bmariuz Vis innlegg
En dag igjen folkens!!
Vis hele sitatet...
en dag for mye, skulle kommet idag gleder meg sykt ! synd det er midt i skoleuka da -.- blir nokk ikke mange timer da ;(
Sist endret av zeicko; 8. november 2010 kl. 08:47.
Hvis det er noe dere lurer på om selve spillet, kan jeg nok hjelpe dere ut
Har hatt spillet og spillt det i ca. 8 dager nå..

Proof:

http://www.youtube.com/watch?v=TYtu_Rs68Mk
Sitat av zeicko Vis innlegg
en dag for mye, skulle kommet idag gleder meg sykt ! synd det er midt i skoleuka da -.- blir nokk ikke mange timer da ;(
Vis hele sitatet...
Blir mange "syke" gamere denne uken
Sitat av Bmariuz Vis innlegg
Blir mange "syke" gamere denne uken
Vis hele sitatet...
haha jeg er syk idag.. gidder ikke å sitte på skolen for og tenke på black ops hele dagen.. får ikke med meg undervisningen uansett -.-

Sitat av I ChiiSSii I x Vis innlegg
Hvis det er noe dere lurer på om selve spillet, kan jeg nok hjelpe dere ut
Har hatt spillet og spillt det i ca. 8 dager nå..

Proof:

http://www.youtube.com/watch?v=TYtu_Rs68Mk
Vis hele sitatet...
du må jo ha vært på et gamestop lager og "lånt" en kopi av spillet
Sitat av Bmariuz Vis innlegg
En dag igjen folkens!!
Vis hele sitatet...
Nøyaktig 14,5time igjen :-)
Spillet er kjøpt på Steam og forhåndslasta, hopper rett inn i en MP match før jeg fyker in i SP kl 2 i natt.

gleder meg
Kommer det til å være koblet til steam på samme måte som MW2, eller vil det bli som BC2 og gamle COD spille der en kan spille helt utenom steam :s
Steam blir altfor ofte bare klus
widget nedteller til black ops http://gallery.live.com/liveItemDeta...a-4dbc84af775a

w7 btw ;P
Sitat av NotToSmart Vis innlegg
Kommer det til å være koblet til steam på samme måte som MW2, eller vil det bli som BC2 og gamle COD spille der en kan spille helt utenom steam :s
Steam blir altfor ofte bare klus
Vis hele sitatet...
ja, antar det...

krysser fingra for en clean launch
Sitat av F4celess Vis innlegg
ja, antar det...

krysser fingra for en clean launch
Vis hele sitatet...
krysser fingra for extrem god anti cheat !
Sitat av zeicko Vis innlegg
krysser fingra for extrem god anti cheat !
Vis hele sitatet...
Indeed. Er altfor mye cheaters i mw2. Men er litt usikker på om det hjelper på at det er Treyarch som har utviklet det.

Edit: Innlegg 800, wee.
Sist endret av Waffaz; 8. november 2010 kl. 10:48.
Sitat av Waffaz Vis innlegg
Indeed. Er altfor mye cheaters i mw2. Men er litt usikker på om det hjelper på at det er Treyarch som har utviklet det.

Edit: Innlegg 800, wee.
Vis hele sitatet...
Treyarch har vist bekreftet punkbuster som er på cod 4 og world at war

Edit: Innlegg 375, wee xD
Sist endret av zeicko; 8. november 2010 kl. 10:52.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Spiller på PC, men vet svaret
Du kan gjøre begge deler.

1. Du kan spille slit-screen på samme konto, du som spiller på DIN konto vil få vanlig xp, credits osv, men gjesten som også spiller på din konto vil ikkje gi noen ting til din konto, og all xp h*n har skaffet blir slettet når runden er over.

2. Du kan spille split-screen med din OG en annen sin konto, da fungerer alt som vanlig etter det eg har forstått.

Sjekk denne:
http://www.youtube.com/watch?v=N2SYt...ext=1&index=22
Vis hele sitatet...
Punkt nr. 2 gjelder bare for Xbox, PS3-eiere kan ikke logge inn på to kontoer samtidig, de må spille med en gjestespiller som mister all fremgang når man avslutter. Jeg tror muligens de jobber med å fikse dette på PS3 også, jeg er ikke helt sikker.
Håper på like godt anti cheat system som på BC2, er noen hackere der men ikke som MW2 der en blir sjokker for å spille 1 time+ uten å møte en hacker
Skal vente lit med å kjøpe det da det er en del viktig prøver å skolen framover
Sitat av NotToSmart Vis innlegg
Håper på like godt anti cheat system som på BC2, er noen hackere der men ikke som MW2 der en blir sjokker for å spille 1 time+ uten å møte en hacker
Skal vente lit med å kjøpe det da det er en del viktig prøver å skolen framover
Vis hele sitatet...
fornuftig valg
noen sier at QSen ikke blir fullt så lett i Black Ops... fakta elleR?
Sitat av shallabaiz Vis innlegg
noen sier at QSen ikke blir fullt så lett i Black Ops... fakta elleR?
Vis hele sitatet...
QS ? quickscope? isåfall har jeg hørt at den blir noe slik som cod4 og waw ;P
HÆ?
for en time siden sto det 15 timer på steam, nå står det 20!
HÆÆ?