Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  107 53601
Sikkert ikke noen ny snus, men fikk tak i Skruff løs. Falt i smak. Bare så synd det fort koster 20 kr. ekstra på Narvesen.
Skruf løs har vel vært standar inventar i snus skapene noen år
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Skruf løs har vel vært standar inventar i snus skapene noen år
Vis hele sitatet...
Den har vært i skapene så lenge jeg kan huske ja.

Det at den koster 20 kroner ekstra gjør jo heller ikke noe, det er jo tross alt dobbelt så mye snus i en boks løssnus som i en boks portionssnus.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Den har vært i skapene så lenge jeg kan huske ja.

Det at den koster 20 kroner ekstra gjør jo heller ikke noe, det er jo tross alt dobbelt så mye snus i en boks løssnus som i en boks portionssnus.
Vis hele sitatet...
Joda, men den varer nødvendigvis ikke mye lenger. De jeg kjenner som bruker løssnus fast går fort igjennom en boks om dagen. Prisene dem baker er jo sikkert tre ganger så store som porsjonsnusene
Lab 13 var helt latterlig deilig. Saften smaker som Red Bull - jeg er frelst.
Er det noen som vet om man kan kjøpe Skruf slim sun fresh i Norge?
Kjøpte meg en Lab 13 tidligere i dag. Den gikk rett i søpla etter første posesnus. Pose er noe drit. Smaktilsatt snus er noe drit.

Tror nok jeg holder meg til Skruf løs og General løs framover.
Rart hvordan folk har så ekstremt delte meninger om snus smak. For min del var det et relativt langt løp "General Porsjon>Skruf Orginal>Skruf White Sterk>Gøteborgs Rape>Røde Lacket løs>Ettan Løs>02>General Extra sterk som jeg har kjøpt fast i rundt 3 år nå"
Smokey oak synest eg luktet godt og ga en god "smak" i munnen. Det negative er at eg føler den begynner å renne fort. Ferdigbakt som nemnt over sklei rimelig fort ut, men sjøl om den e ferdig forma i boksen går det fortsatt an å tilpasse/bake den litt før du tar den oppi. Lab 13 var ikkje so dårlig, men som noken har nemnt over, so blei eg veldig fort kvalm om eg berre snuste den typen iløpet av dagen. Eg får min del held meg mest til favoritten skruf løs
Kjøpte meg en boks Smoky Oak på Meny i dag og jeg må si denne snusen er ganske god. Smaken gir en rund og god smak av noe røkt, da gjerne eik eller? :P Smaken er rimelig svak dessverre. Hadde smaken vært littegrann sterkere hadde det vært en åtter eller nier, men slik den er nå er den en sjuer. Liker godt å smake at jeg faktisk har noe trøkt under leppa og ikke at det bare er noe der.

Lab 13 var helt grei om man er ute etter en snus med litt mindre "sofistikert" (Lack of a better word) smak og mer "godteri" smak. Snuser egentlig sjeldent snus i denne kategorien med mindre jeg har planlagt en fylletur eller noe slikt, da jeg ofte ikke klarer å smake vanlig snus etter å ha inntatt en liten mengde alkohol (da spesielt øl). Smaken som sagt minner om en eller annet form for søtsak og jeg skjønner at denne kan virke veldig kvalmende ved stor bruk. Smaken var ikke ekkel i seg selv, men faktisk ganske god, men kvalmheten gjør at jeg bare gir denne en 5/10. Kan kanskje minne litt om Nick and Johnny Captain Yankee...
Sist endret av Petruz; 15. februar 2014 kl. 04:54.
Fikk en Skruf Sun fresh av en kompis igår, og må si meg skuffa. Forventa en form for sitrus smak, men var som en helt standard mint snus.
noen som har sett hawkeens ? husker den fra før i tiden men finner den ikke
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Trådstarter
Kjøpte 13 for bare litt siden, og må si meg svært fornøyd. Riikelig med nikotin, i tillegg lukter den ikke så jævlig sånn som de andre Lab-seriene gjør. Den lukter godteri, akkurat slik jeg liker det. Smaker også godteri/søtt.
Jeg åpnet min Lab 13 tidligere i dag. Den ga meg vonde minner. Den lukter Sana Sol.

Tror dere jeg kan sende ei eske snus som brevpost? Hvis så, så sender jeg den til en her på forumet. Uten ekstra kostnader for den som føler for det. Er i det snille hjørnet i dag. Det er kun brukt 1 posesnus av eska. Litt surt om jeg må kaste ei eske som kostet meg 1 kr. fra en hundrelapp.
Sist endret av Hei-Det-Er-Meg; 19. februar 2014 kl. 00:35.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av Hei-Det-Er-Meg Vis innlegg
Jeg åpnet min Lab 13 tidligere i dag. Den ga meg vonde minner. Den lukter Sana Sol.

Tror dere jeg kan sende ei eske snus som brevpost? Hvis så, så sender jeg den til en her på forumet. Uten ekstra kostnader for den som føler for det. Er i det snille hjørnet i dag. Det er kun brukt 1 posesnus av eska. Litt surt om jeg må kaste ei eske som kostet meg 1 kr. fra en hundrelapp.
Vis hele sitatet...
Tar gjerne imot en boks jeg Er forøvrig ingen regler imot det å sende snus mellom privatpersoner.
Tenkte mer på om det går sende ei eske snus i en konvolutt. Vet ikke en gang hva det koster sende et brev nå til dags. Billigst mulig.
Du får prøve å dytte den gjennom brevsprekken i en postboks, evt fylle snusen i en brødpose for og gjøre det rimeligst mulig for deg!
Sist endret av Mozzie; 19. februar 2014 kl. 00:58.
Den er god.

Send på meg en PM i morgen med navn og adresse. Kan fort glemme av det mtp. at man straks skal legge seg for natta. Zyke.
Sist endret av Hei-Det-Er-Meg; 19. februar 2014 kl. 01:05.
Sitat av SleggeFett Vis innlegg
noen som har sett hawkeens ? husker den fra før i tiden men finner den ikke
Vis hele sitatet...
Wow, nostalgi-tid. Men den er vell gått ut av sortimentet her i Norge. Men ser de har dem i USA.

Jeg for min del, holder meg fast til Skruf Stark Løs. Smaken er nydelig, å sitter lenge. Skikkelig gamingsnus.
Kjøpte 013 igår å har nå snust en boks av den, vil si jeg er ganske fornøyd med den!
god smak, passe med nikotin og ligger godt i leppa
Jeg prøver å slutte å snuse, mens jeg leser på snustråder der folk nærmest glorifiserer snusen. Hjelper lite iguess.
Nå ligger snusen foran meg med en klistrelapp. På klistrelappen står navn og adresse til, Zyke. Du/dere skal slippe sende meg PM med spørsmål om snusen ikke er gitt bort. Var noen PM jeg sto opp til tidligere i dag.

Den blir postet i dag eller i morgen.
Vi har fått lundgrens snus her, en løs type som er ferdig bakt og den andre er white portion som smaker lakris.
Likte portion typen, mye bedre en nick and johnny sin larkis snus, lundgrens løs syns jeg var genial å er en ny favoritt i min leppe
Sist endret av wataan; 19. februar 2014 kl. 21:47.
Sitat av skyf43n Vis innlegg
Vi har fått lundgrens snus her, en løs type som er ferdig bakt og den andre er white portion som smaker lakris.
Likte portion typen, mye bedre en nick and johnny sin larkis snus, lundgrens løs syns jeg var genial å er en ny favoritt i min leppe
Vis hele sitatet...
Signerer den her!

Den renner overraskende lite og holder seg sammen!
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Trådstarter
Avskriver 13. Den første var god, de resterende er helt jævlig. Lukta går meg på nervene, samme gjør smaken. Men nikotin er det iallefall nok av...
Sitat av SleggeFett Vis innlegg
noen som har sett hawkeens ? husker den fra før i tiden men finner den ikke
Vis hele sitatet...
Hawken har jeg ikke sett på år og dag. Men jeg kom over Jakobsson's Wintergreen i Sverige. Smaker veldig likt. Jeg har dog bare sett den i portion.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av Hei-Det-Er-Meg Vis innlegg
Nå ligger snusen foran meg med en klistrelapp. På klistrelappen står navn og adresse til, Zyke. Du/dere skal slippe sende meg PM med spørsmål om snusen ikke er gitt bort. Var noen PM jeg sto opp til tidligere i dag.

Den blir postet i dag eller i morgen.
Vis hele sitatet...
Takker og bukker!
Så får vi bare håpe den ikke er dryppet med LSD eller noe funky shit
http://puu.sh/74AuP.jpg
Jeg likte den som sagt ikke. Ble nesten en liten formue i frakt. Dama bak kassa både målte og veide snusboksen før jeg sendte den avgårde. Trodde den skulle gå i en liten konvolutt, men der tok jeg feil.

Kos deg med styggedommen. Smilefjes.
Ble kvalm av 13.
Noe med smaken eller lukta tror jeg..
Den "ferdig bakt" snusen er forferdelig glatt som de sier litt lengre opp. Styr unna, hvis du ikke er som meg og bare kjøper for å teste
Sitat av Krispo123 Vis innlegg
Den "ferdig bakt" snusen er forferdelig glatt som de sier litt lengre opp. Styr unna, hvis du ikke er som meg og bare kjøper for å teste
Vis hele sitatet...
Glatt? Tja. Men denne kan formes med fingrene, akkurat slik du vil ha den. klem den flat om du vil. Den sitter heilt greit under leppa. By the way... Jeg har tatt inn to nye typer snus i min butikk nå. Thunder Ultra Strong Raspberry og Thunder Ultra Strong Brandy. Raspberry var god. Brandy var så som så, da jeg ikke er noen stor fan av cognac.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av SleggeFett Vis innlegg
noen som har sett hawkeens ? husker den fra før i tiden men finner den ikke
Vis hele sitatet...
Har jobbet endel med å få tak i denne, og venter en sending om et par uker med den.
Sitat av WALHALLA Vis innlegg
Har jobbet endel med å få tak i denne, og venter en sending om et par uker med den.
Vis hele sitatet...
Thunder og Offroad har begge smak av wintergreen. Smaker just det samme som Hawkens.

By the way.. 7-eleven har prelansert 2 nye snustyper. Marlboro strong white portion (slim), og Marlboro strong mint (slim).
Sist endret av Dragoon; 31. mars 2014 kl. 18:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har begynt å ta inn snus fra vår leverandør i England etter å ha solgt Snuff en stund.
Noen tips om hva jeg bør lagerføre av de 1000 typene de har.
Tok inn en sending med: General løs, Jakobsons WG, Mocca Mint, Røda Lacket, Skruf Slim White og Thunder WG, ekstra sterk.
Hawken WG er også bestilt, men den var de tomme for.
Sist endret av WALHALLA; 31. mars 2014 kl. 18:36.
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Sitat av Dragoon Vis innlegg
Glatt? Tja. Men denne kan formes med fingrene, akkurat slik du vil ha den. klem den flat om du vil. Den sitter heilt greit under leppa. By the way... Jeg har tatt inn to nye typer snus i min butikk nå. Thunder Ultra Strong Raspberry og Thunder Ultra Strong Brandy. Raspberry var god. Brandy var så som så, da jeg ikke er noen stor fan av cognac.
Vis hele sitatet...
Den med brandy smak er noe av det værste jeg har vårt borti, skikkelig kvalmendes lukt. Tviler på at den kommer til å bli noe særlig populær blandt folk med fungerendes luktesans.
Noen andre som har prøvd Marlboro snusen? Mint, white
Synes den var god, dryppet lite. Men den var veldig hard, og alt har samlet seg i en ende av posen, så det var ikke så lett å spre det utover.

Fåes kjøpt på Narvesen som jeg vet om
Sist endret av Vod0; 31. mars 2014 kl. 19:40.
Sitat av Synderen Vis innlegg
Den med brandy smak er noe av det værste jeg har vårt borti, skikkelig kvalmendes lukt. Tviler på at den kommer til å bli noe særlig populær blandt folk med fungerendes luktesans.
Vis hele sitatet...
Jeg kunne godt ha tenkt meg en snus med smak av whisky. Så at det var en som nevnte at en slik skulle bli lansert? Men blir vel litt ala brandy det. Og kan tenke meg at smaken blir litt vel kunstig..

Ellers er jeg nysgjerrig på General Smokey Oak, flere som har smakt den? Jeg så Lab 13 i Sverige for litt siden, flere av dere nevner at den blir kvalmende, glad jeg sto over. Har så og si godt helt over til Lab nå, prøver å unngå at det skal renne for mye(gule tenner osv). Men har aldri liksom fått bestemt meg helt på hvilken snus typer jeg synes er best. Goteborg Rape og Røde Lacket er to jeg ofte går tilbake til, men kan bli litt svake i nikotin.
Angående ferdig bakt så går det faktisk ann og bake den litt selv før du putter den i leppa, da blir formen bedre og den sitter bedre under leppa
Personelig synes jeg ikke smokey oak og 13 var særlig gode.

Og apropos snus med whiskey smak så har du jo whisky probe i sverige.
Sist endret av Slæsken; 2. april 2014 kl. 15:44.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noen som vet om General Variation er tilgjengelig i Norge? Den Smoky Oak ser fantastisk ut! Skal høre med Sørensen på mandag, men så den ikke sist gang jeg var der...
Smokey Oak kan anbefales for de som like porsjon, prøvde den i Sverige (eller om den het noe annet), men var sånn type "whiskey"-smak av den.

Savner også Hawken av og til, i min ungdom var den meget grov og vi brukte å blande ca 50/50 Hawken og general for å få en god blanding av smaker og konsistens. Lab series har også en type som smaker red bull, ikke at jeg husker hva den heter i farten, men den ble meget populær i hjembygda hvor det er en del vernepliktige.
Litt OT, men kan noen anbefale meg en snus som svir, og som ikke renner så altfor fort? Gjerne med litt god smak, ikke ekkel skruf =)
Sitat av ~Angelica Vis innlegg
Litt OT, men kan noen anbefale meg en snus som svir, og som ikke renner så altfor fort? Gjerne med litt god smak, ikke ekkel skruf =)
Vis hele sitatet...
Nick & Johnny Crushed Ice white svir mer enn de andre jeg bruker/liker. Crushed Ice er bedre syntes jeg, men whiten svir mer. Lukter tannkrem gjør den også, men god på smak!
Sitat av Chronic420 Vis innlegg
Noen som vet om General Variation er tilgjengelig i Norge? Den Smoky Oak ser fantastisk ut! Skal høre med Sørensen på mandag, men så den ikke sist gang jeg var der...
Vis hele sitatet...
Har kjøpt Smoky Oak på min lokale kiwi i hvertfall et halvt år nå
Sitat av valentino_942 Vis innlegg
Nick & Johnny Crushed Ice white svir mer enn de andre jeg bruker/liker. Crushed Ice er bedre syntes jeg, men whiten svir mer. Lukter tannkrem gjør den også, men god på smak!
Vis hele sitatet...
Ja, den er god. Har nok desverre snust meg i hjel på den… =P
Sist endret av ~Angelica; 24. september 2014 kl. 23:29.
Sitat av Anoman Vis innlegg
Smokey Oak kan anbefales for de som like porsjon, prøvde den i Sverige (eller om den het noe annet), men var sånn type "whiskey"-smak av den.

Savner også Hawken av og til, i min ungdom var den meget grov og vi brukte å blande ca 50/50 Hawken og general for å få en god blanding av smaker og konsistens. Lab series har også en type som smaker red bull, ikke at jeg husker hva den heter i farten, men den ble meget populær i hjembygda hvor det er en del vernepliktige.
Vis hele sitatet...
Den heter 12
Sitat av Viscus Vis innlegg
Har kjøpt Smoky Oak på min lokale kiwi i hvertfall et halvt år nå
Vis hele sitatet...
Åj, det har jeg ikke fått med meg; bør sjekke ut dagligvarebutikker. Den kostet 90 kr på Sørensen, men var samtidig en veldig god snus. Dog er det lite som slår General Ekstra Sterk, hvor smaken holder lenge. Men erfarte at Smoky Oak var fuktigere enn Ekstra Sterk, stemmer det eller var jeg bare heldig? Synes snus har blitt tørrere og tørrere med årene...
Sitat av villsvin Vis innlegg
Den heter 12
Vis hele sitatet...
Nope, 13. 12 er mint
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Jeg kunne godt ha tenkt meg en snus med smak av whisky. Så at det var en som nevnte at en slik skulle bli lansert? Men blir vel litt ala brandy det. Og kan tenke meg at smaken blir litt vel kunstig..
Vis hele sitatet...
På Sørensen i Bergen får man tak i en snus av det mer "eksklusive" slaget. Husker ikke merket, men estetisk sett spesiell boks i messing/tinn. Denne har smak av whiskey, og jeg må si at den var vanvittig god. Kanskje noen vet navn?

Skal til Bergen om et par helger, så kan få sjekket opp navn og merke nøyere da hvis det skulle være av interesse.
Noen som har prøvd Epok Hvit tobakk? Ser ut som hvit sjokolade..
▼ ... over en måned senere ... ▼
Ny snus fra Lundgrens lansert. Denne er digg. Fåes kjøpt hos 7-Eleven og andre utsalgssteder.

http://2.bp.blogspot.com/-ATAv5rUAXk...nSlimFresh.jpg