Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2025
heisann.
Det har seg slik at jeg har over tiden utviklet denne tendensen til å ikke sove om natta. Eller på dagen for den saks skyld. (Lever på powernaps)
Så jeg bruker å sitte hjemme og creepe litt på internett, men over tiden blir det gaaaanske kjedelig! Har ikke noen spesielle hobbyer og er ikke fra en spesielt stor by, har heller ikke lappen og ingen venner som er denne typen natteravner. Så er det noen der ute som kan har noen forslag til noe anna man kan styre med om natta enn internett?
Tror det er en god del slike tråder her nå for tida, men les en bok. Anbefaler Jo Nesbø.
Onanere.

Neida. Du kan tegne, lese manga, se på serier, spille spill, begynne med et instrument, mulighetene er mange
få deg en jobb så sovner du nok om natta..
Hvorfor ikke bli en Natteravn?
Hva med noe nyttig/skapende? F.eks. lage noe du har bruk for, type håndarbeid. Evt. studere, altså lese fag. Kan være interessant, skjønner du. Ellers anbefaler jeg å begynne med instrument, som nevnt over her.. Har ikke tall på hvor mange nattestimer jeg har brukt på å sitte ved pianoet og spille vekk natten...
Counter-Strike har holdt meg, mine venner og en haug men andre folk på internett våken til sola står opp utallige mange netter over maaaaange år. Det spillet er vist en hobby som aldri dør ut. + du får goden av og sosialisere med andre i samme døgnryttme som deg
Sigurd4u: Begynner ikke CS og tape seg ? Er det lik populært enda ?

Men tilbake til tema... Natteravn e jo en fin ting og ta seg til om natta om man ikke har noe og gjøre... Eller finn deg en nattejobb... Gå med avis etc... Litt cash, samtidlig som du er våken :P
Få deg jobb i Securitas eller et annet vekterselskap og jobb om natten. Mye aktivitet og til tider spenning + lønn da selfølgelig.
Sitat av Jonhe008 Vis innlegg
Hvorfor ikke bli en Natteravn?
Vis hele sitatet...
Ja, jeg trodde dette handlet om jobben natteravn.
Sitat av Tryllestav Vis innlegg
Onanere.

Neida.
Vis hele sitatet...
wut [COLOR="White"].......[/COLOR]
Minecraft? holder meg stadig vekk våken hele nattet, uten at jeg egentlig vill :P
Selv ser jeg ofte att klokka passerer 03:00. da er det oftest fordi jeg ser en film eller jeg har begynt på ett spennende prosjekt i Photoshop. I tillegg blir jeg ofte kreativ om natta, og mine amerikanske onlinevenner er jo på feil side av dammen så tidssonene passer ikke ihop.

Så om man er nattevåken så kan man jo drive med en hobby, kansje ikke metalband-øvelser kl 3, men spille keyboard med headsett/nabovenlig volum eller tegne, skrive, lese, mekke, finne opp, demontere, vaske, researche og sosialisere.
Se tv serier eller begynn med graffiti
Trådstarter
5 0
Har drevet med musikk, både digital og gitar/keyboard, har spilt wow i 2 år nå, tegner/redigerer stuff i PS ofte mens jeg ser serier, er under 18 så kan ikke jobbe, går skole og sliter ikke med karakterene. Ok, hørtes ganske negativt ut, men bare for å understreke at jeg har vært borti det meste man bruker å kaste bort natta på, så jeg trenger noe rimelig nytt. Takk for alle forslag uansett