Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3185 289004
Heilt canooon
Mange som spiller på Xbox? Vil gjerne spille med noen som går for teamplay å ikke bare spray'n'pray.

Legg meg gjerne til på Live: Fermann
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Noen som har spilt mye pistol only? I såfall må jeg bare si at det er grunnen til at jeg spiller bf Operation metro med bare pistoler og knife er så fette digg... Særlig hardcore mode...
Sitat av uaexed Vis innlegg
Noen som har spilt mye pistol only? I såfall må jeg bare si at det er grunnen til at jeg spiller bf Operation metro med bare pistoler og knife er så fette digg... Særlig hardcore mode...
Vis hele sitatet...

Prøvde det nå... Meningsløst
Sitat av uaexed Vis innlegg
Noen som har spilt mye pistol only? I såfall må jeg bare si at det er grunnen til at jeg spiller bf Operation metro med bare pistoler og knife er så fette digg... Særlig hardcore mode...
Vis hele sitatet...
Hvis det er grunnen til at du spiller Battlefield så finnes det andre spill som kanskje passer bedre for deg...
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Det er ikke meningsløst med pistol only..... Man blir ekstremt rask på avtrekkeren og det er action hele tiden....
Sitat av uaexed Vis innlegg
Det er ikke meningsløst med pistol only..... Man blir ekstremt rask på avtrekkeren og det er action hele tiden....
Vis hele sitatet...
go play cod
Sitat av Spirituell Vis innlegg
go play cod
Vis hele sitatet...
Haters gonna hate, og fanboys gonna fanboy. Kva har du i mot at han likar rask og actionfylt speling, når BF3 kan tilby dette?

"Nei BF3 skal gå i eit moderat tempo og ein må nytte tanks og fly" - Spelet har store baner med mange køyrety, og små baner med få/ingen køyrety, og det må da vitterleg vere ein styrke at spelet inneheld fleire typar spelemåtar. I tillegg må ein vel kunne påstå at kniv og pistol høyrest langt meir skill-basert ut enn RPG og M320 som Operation Metro ofte er plaga av.

Eg tykkjer pistol og kniv på OM høyrest interessant ut, sjølv om eg aldri har prøvd det.
hehe, spiller tdm selv liker ikke fly
kjøpte bf3 fordi cod på pc sux
Sitat av 83leo Vis innlegg
Maks 40C på mine GTX570
Vis hele sitatet...
Sweet oppsett du har! Jeg har GTX 570 selv, men jeg sliter veldig med at den ofte stiger til 60-75 grader.. Men jeg har satt det slik at viften kjører på maks når den når 65 grader, som igjen bråker ekstremt mye, og igjen fører til at jeg mister lysten til å spille.

Har noen forslag til hva jeg kan gjøre? Uten å måtte sette opp vannkjøling i hele kabinettet?
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
75C på GTX570 er faktisk fin temp. Faktisk kan disse kortene bli oppimot 90C før du kan begynne å bekymre deg, men hva som overstiger din personlige komfortgrense er en annen sak.

Et billig alternativ til vannkjøling kan være en tredjeparts kjøler som Arctic Cooling Accelero eller Gelid Icy Vision. Sistnevnte har jeg en til overs av, men om jeg finner monteringsskruene er en annen sak
Sitat av 83leo Vis innlegg
75C på GTX570 er faktisk fin temp. Faktisk kan disse kortene bli oppimot 90C før du kan begynne å bekymre deg, men hva som overstiger din personlige komfortgrense er en annen sak.

Et billig alternativ til vannkjøling kan være en tredjeparts kjøler som Arctic Cooling Accelero eller Gelid Icy Vision. Sistnevnte har jeg en til overs av, men om jeg finner monteringsskruene er en annen sak
Vis hele sitatet...
Oh, ja men da er det jo greit. Jeg trodde sånn 75'ish var faresonen før noe gikk galt.
Men da er jo alt i orden.
Sitat av 83leo Vis innlegg
75C på GTX570 er faktisk fin temp. Faktisk kan disse kortene bli oppimot 90C før du kan begynne å bekymre deg, men hva som overstiger din personlige komfortgrense er en annen sak.

Et billig alternativ til vannkjøling kan være en tredjeparts kjøler som Arctic Cooling Accelero eller Gelid Icy Vision. Sistnevnte har jeg en til overs av, men om jeg finner monteringsskruene er en annen sak
Vis hele sitatet...
kan jeg spørre hva du anser som en god temp på 560TI?

EDIT: under last selvfølgelig, for eksempel bf3
Sist endret av Eplefjøla; 28. desember 2011 kl. 13:42.
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Såvidt jeg vet skal også disse takle temperaturer på nittitallet uten problemer. Hva som er en god temperatur avhenger av mye annet, men et sted under 75-80 ville jeg vært komfortabel med ihvertfall. Aller helst en fin balanse mellom temp og støynivå.
Sitat av 83leo Vis innlegg
Såvidt jeg vet skal også disse takle temperaturer på nittitallet uten problemer. Hva som er en god temperatur avhenger av mye annet, men et sted under 75-80 ville jeg vært komfortabel med ihvertfall. Aller helst en fin balanse mellom temp og støynivå.
Vis hele sitatet...
vifta på 100 %, og temps rundt 85-90
Sitat av Eplefjøla Vis innlegg
kan jeg spørre hva du anser som en god temp på 560TI?

EDIT: under last selvfølgelig, for eksempel bf3
Vis hele sitatet...
Mitt holder seg rundt 60 grader, men faller ned på ~25-30 når jeg avslutter.
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Mitt holder seg rundt 60 grader, men faller ned på ~25-30 når jeg avslutter.
Vis hele sitatet...
lucky bastard men kortet lever fortsatt, så da gidder jeg ikke bry meg
Hvilke temperaturer har du da?
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Hvilke temperaturer har du da?
Vis hele sitatet...
50-60 idle og 85-90 under last med vifta på 100 % setter jeg vifta på auto når det 100 grader
Sitat av Eplefjøla Vis innlegg
50-60 idle og 85-90 under last med vifta på 100 % setter jeg vifta på auto når det 100 grader
Vis hele sitatet...
Whaat? :S

[10tegn]
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Whaat? :S

[10tegn]
Vis hele sitatet...
burde sikkert reklamert, men gidder ikke leve flere uker uten pc når det fungerer
Sitat av Eplefjøla Vis innlegg
burde sikkert reklamert, men gidder ikke leve flere uker uten pc når det fungerer
Vis hele sitatet...
Det tenkte jeg også. Så gikk hele maskina til helvete.
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Det tenkte jeg også. Så gikk hele maskina til helvete.
Vis hele sitatet...
ikke si sånt er det noen som vil låne meg ett midlertidig kort a? såpass att jeg får sett på filmer i det minste?
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Nå er det en ganske smal sak å bytte termisk pasta på et skjermkort, men garantien kan gå fyken. Vil nok uansett tro det er dårlig kontakt mellom varmesprederen og selve kjøleren, eller av en eller annen mystisk grunn totalt uttørket og dårlig pasta som er årsaken.
Sitat av 83leo Vis innlegg
Nå er det en ganske smal sak å bytte termisk pasta på et skjermkort, men garantien kan gå fyken. Vil nok uansett tro det er dårlig kontakt mellom varmesprederen og selve kjøleren, eller av en eller annen mystisk grunn totalt uttørket og dårlig pasta som er årsaken.
Vis hele sitatet...
jeg får sikkert til å fikse selv, men skeptisk til å ødelegge garantien tross alt har jeg knapt nok råd til kjølepasta
Er det noen andre her som har en ekkel lagg på PS3? Jeg har en lagg hvor bevegelsene mine lagger, men ingenting annet lagger
Jeg fikk spillet til jul og har litt erfaring online nå.

Jeg og Fellwarden fra forumet her spilte litt Conquest på Caspian Border idag, og HERREGUD så artig det blir når en er på Skype og chatter samtidig som en gamer.

Ingenting er morsommere enn å skrike som en liten jente hver gang en ser en tank komme mot deg, eller raketter hvine rundt ørene dine.

Årets spillopplevelse sammen med Skyrim. Dette er bare helt fantastisk!
når jeg er på skype samtidig faller lyden på bf3 så himla lavt. hvor kan jeg fikse dette?
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
når jeg er på skype samtidig faller lyden på bf3 så himla lavt. hvor kan jeg fikse dette?
Vis hele sitatet...
Høyreklikk lyd logoen nede til høyre og velg Sounds (eller Playback devices/Recording devices) og så Communications.
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
når jeg er på skype samtidig faller lyden på bf3 så himla lavt. hvor kan jeg fikse dette?
Vis hele sitatet...
Skype demper ofte volumet på andre applikasjoner som Spotify etc.
Det jeg gjør er å gå inn på volumknappen og stiller alt opp igjen til det de var på. Enkel og grei løsning.
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Skype demper ofte volumet på andre applikasjoner som Spotify etc.
Det jeg gjør er å gå inn på volumknappen og stiller alt opp igjen til det de var på. Enkel og grei løsning.
Vis hele sitatet...
Går det ikke an å skru det av?
Satt meg ned som nybegynner på konsoll på singleplayer delen klokka 22.00. Kjører hard, og herregud så fort tiden har gått. :P
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Går det ikke an å skru det av?
Vis hele sitatet...
Jo, gjør sånn.
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Høyreklikk lyd logoen nede til høyre og velg Sounds (eller Playback devices/Recording devices) og så Communications.
Vis hele sitatet...
jeg står fast skaffa meg lovlig kopi og installerte igår, og har hatt det dritmoro frem til nå. jeg fant liket sånn som jeg skulle, å hørte på russeren preike ei stund og deretter skjøt vakta som trua meg. men nå får jeg ikke gjort noe? jeg står bare å stirrer dumt i veggen


hit kom jeg

EDIT: spiller jo selvfølgelig på pc
Sitat av martnub Vis innlegg
Satt meg ned som nybegynner på konsoll på singleplayer delen klokka 22.00. Kjører hard, og herregud så fort tiden har gått. :P
Vis hele sitatet...
kjenner den, begynte rundt 22:00 igår, og la meg klokka 07:00
Sist endret av vangsfreaken; 30. desember 2011 kl. 21:28.
Jeg vet ikke om noen har spurt om dette tidligere i tråden, men jeg lurte på om hvis jeg kjøper russisk bf 3 fra offgamers. kan jeg da kjøpe bach to karkland i Norge og innstalere den uten problemer?
Har et gainward gtx 580 kort, tempen ligger på 80 - 85 grader med ultra som settings og 60% guffe på viften på kortet. Er dette greit?
Sitat av Rambola Vis innlegg
Har et gainward gtx 580 kort, tempen ligger på 80 - 85 grader med ultra som settings og 60% guffe på viften på kortet. Er dette greit?
Vis hele sitatet...
Nei, det hørtes ikke bra ut. Mitt MSIGTX560TI TWIN FROZER Ligger på rundt 70.
Sitat av Rambola Vis innlegg
Har et gainward gtx 580 kort, tempen ligger på 80 - 85 grader med ultra som settings og 60% guffe på viften på kortet. Er dette greit?
Vis hele sitatet...
80-85 grader går nok helt fint skal du se. Om du syns det blir for varmt så kan du jo alltids skru opp hastigheten på viften.
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Nå er det forskjell på 580 og 560ti. I utgangspunktet er 80C slettes ikke unormalt for 580, men hva som er normalen for denne kjøleren vet jeg ikke. Se om der finnes en test av kortet så finner du fort ut hva det burde ligge på.
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
jeg står fast skaffa meg lovlig kopi og installerte igår, og har hatt det dritmoro frem til nå. jeg fant liket sånn som jeg skulle, å hørte på russeren preike ei stund og deretter skjøt vakta som trua meg. men nå får jeg ikke gjort noe? jeg står bare å stirrer dumt i veggen
Vis hele sitatet...
Cheater du?
Det er en scripta funksjon der, så dersom den ikke får spilt av riktig vil ikke spillet gå videre.
bare start på nytt igjen og sørg for at du får drept soldaten din.
Hvor i all verden finner jeg AA tank? Står under kjøretøy på battlelog'en, men står også at jeg har 0min0sec inni en?
Sitat av Dice Vis innlegg
Hvor i all verden finner jeg AA tank? Står under kjøretøy på battlelog'en, men står også at jeg har 0min0sec inni en?
Vis hele sitatet...
Spiller du på PC eller konsoll ?
Par uker siden jeg sist spilte BF3 skikkelig nuh :/
Men hvis det f.eks er på x-box du gamer så var den eneste(tror jeg) AA tanken du kunne få tak i, en Tunguska på Canals mapet..Tank som vell hovedsaklig er ment for og ta ned fly & heli`s..

Har vært en del syting om at denne tanken er alt for OP, dermed buffet Dice den bare enda mer opp ^^
Om dette er gjort noe med etter sist jeg var inne skal være usagt

Slå meg med no hardt hvis det jeg har sagt nuh er feil :/
Sist endret av Hightime; 2. januar 2012 kl. 20:12.
Sitat av Hightime Vis innlegg
Spiller du på PC eller konsoll ?
Par uker siden jeg sist spilte BF3 skikkelig nuh :/
Men hvis det f.eks er på x-box du gamer så var den eneste(tror jeg) AA tanken du kunne få tak i, en Tunguska på Canals mapet..Tank som vell hovedsaklig er ment for og ta ned fly & heli`s..

Har vært en del syting om at denne tanken er alt for OP, dermed buffet Dice den bare enda mer opp ^^
Om dette er gjort noe med etter sist jeg var inne skal være usagt

Slå meg med no hardt hvis det jeg har sagt nuh er feil :/
Vis hele sitatet...
På xbox ja. Jeg finner den ikke noe sted :/
det er ingen freak-clan gående da? (:

AA tankene er sinte som faan, spesielt den der du ser en gatlinggun i førsteperson
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
det er ingen freak-clan gående da? (:
Vis hele sitatet...
JVMyhre her på bruket har vell en klan gående med noen andre medlemmer, dette er på pc =)

http://www.hxnorway.com/
Sitat av Hightime Vis innlegg
JVMyhre her på bruket har vell en klan gående med noen andre medlemmer, dette er på pc =)

http://www.hxnorway.com/
Vis hele sitatet...
Stemmer bra det. Er ikkje eg som er clan-admin her da, men kjenner han godt, og eg er admin på serverene våres.
Sitat av RandomiZed Vis innlegg
Cheater du?
Det er en scripta funksjon der, så dersom den ikke får spilt av riktig vil ikke spillet gå videre.
bare start på nytt igjen og sørg for at du får drept soldaten din.
Vis hele sitatet...
Lovlig kopi, uten juks jeg kom videre etter tre forsøk, jeg glemte bare å si det til dere
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
det er ingen freak-clan gående da? (:
Vis hele sitatet...
Joda, den er full
http://battlelog.battlefield.com/bf3...5240977141168/
Hvor anbefaler dere å handle BF3 for nedlasting? Med det som er av oppdateringer.
Sitat av Hightime Vis innlegg
Spiller du på PC eller konsoll ?
Par uker siden jeg sist spilte BF3 skikkelig nuh :/
Men hvis det f.eks er på x-box du gamer så var den eneste(tror jeg) AA tanken du kunne få tak i, en Tunguska på Canals mapet..Tank som vell hovedsaklig er ment for og ta ned fly & heli`s..

Har vært en del syting om at denne tanken er alt for OP, dermed buffet Dice den bare enda mer opp ^^
Om dette er gjort noe med etter sist jeg var inne skal være usagt

Slå meg med no hardt hvis det jeg har sagt nuh er feil :/
Vis hele sitatet...
/me slår Hightime hardt.

Det er to stridsvogner ment for anti-air, 9K22 TUNGUSKA-M og LAV-AD.
Det var en balance tweak i 6 desember oppdateringen som reduserte skadene gjort på infanteri og pansrede kjøretøy av anti-air.
Sitat av zh1nt0 5th December
Reduced the damage done to Armored Vehicles and Infantry from AA guns.
Vis hele sitatet...
Sist endret av DikkeDikk; 3. januar 2012 kl. 13:56.
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
/me slår Hightime hardt.

Det er to stridsvogner ment for anti-air, 9K22 TUNGUSKA-M og LAV-AD.
Det var en balance tweak i 6 desember oppdateringen som reduserte skadene gjort på infanteri og pansrede kjøretøy av anti-air.
Vis hele sitatet...
Jeg finner ikke disse vognene noe sted? :-/