Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2215
Hei

Jeg skal teste å lage en sånn wrist blade bare for å teste det, men jeg sliter med å finne noe som funker fett, sjekka google og youtube. Men mye jalla greier, og at jeg må lage den slik at kniven står sånn at ikke eggene kutter en av fingrene.

Noen som har noe peiling på hva jeg kan bruke?
bilde?? *ti tegn*
hehe ok skal finne....... http://www.xboxgazette.com/i/pic_ass...eed_art_16.jpg

Ga meg noen ideer :P
http://img01.picoodle.com/img/img01/5/11/25/f_assassinscrm_7e20577.jpg

En sånn en?
Bruk en rull gaffateip og speiderkniv da vel!
HAHA rofl... Må skaffe meg noe utstyr (advanced shit) også begynne...
Sist endret av Kejerith; 25. november 2007 kl. 23:46.
er det sånn shit som popper ut når du skal bruke den? eller skal den være ute hele tiden. Isåfall hørtes speiderkniv og gaffateip ut som en slager.
Dere glemmer alle en ting, og det er å kutte av ringefingeren.

OT: ryktes at slutten til AC suger lillemann...
Sist endret av Pagliacci; 25. november 2007 kl. 23:52.
Du må huske på at du må ofre finger'n din da.. hehe
hehe blir sånn at når du trekker i lille finger(vet ikke hvordan jeg skal si det) så "springer" kniven ut

"Du må huske på at du må ofre finger'n din da.. hehe"

Skal legge kniven andre veien hvis du skjønner.
Sist endret av Kejerith; 25. november 2007 kl. 23:48.
Vel, jeg ser for meg at du må skaffe en springkniv av typen "rett ut", hvis du skjønner. Og deretter bygge ut fra det. Det blir nok ingen enkel opppgave :P
Sitat av Bjølg
Vel, jeg ser for meg at du må skaffe en springkniv av typen "rett ut", hvis du skjønner. Og deretter bygge ut fra det. Det blir nok ingen enkel opppgave :P
Vis hele sitatet...
Nei du skjønner kanskje hvorfor jeg spurte dere som har peiling
http://www.comparestoreprices.co.uk/images/sp/spiderman-dual-action-web-blaster.jpg

Lillebror har en sånn...
Funker nesten like bra!
ja damn.. hvorfor tenkte jeg ikke spiderman... du uh.. hvor dum er jeg lissom.. hehe
Sist endret av Kejerith; 25. november 2007 kl. 23:52.
Høres ut som et kult prosjekt, tho. Funker det kunne jeg tenke meg å teste selv også. Let me know om det blir noe framgang.

edit: Det du er ute etter er "double action" automatiske kniver: her

Eventult singe action også, men de er jævligere å få inn igjen.
Sist endret av Hedges; 26. november 2007 kl. 00:12.
K skal jeg gjøre'

Edit: ja blir vel noe sånt bare hadde tenkt meg lengre assa ikke bare ett trinn men to trinn slik at ikke knivbladet er nærat fingrene men skinna, lissom at kniven er lengre ut da.

Blir vel kanskje litt vanskelig siden så småe skinner tåler lite og er vanskeligere å lage.

Jeg kan stikke i photoshop og tegne hvordan jeg hadde forestilt meg det.
Sist endret av Kejerith; 26. november 2007 kl. 00:01.
Sitat av Scr0tum
Dere glemmer alle en ting, og det er å kutte av ringefingeren.

OT: ryktes at slutten til AC suger lillemann...
Vis hele sitatet...
Slutten til AC suger, men det er fordi første spillet er en del av en trilogi

Er også interesert i hvordan dette blir, update når du har laget
Sitat av elemental
Slutten til AC suger, men det er fordi første spillet er en del av en trilogi

Er også interesert i hvordan dette blir, update når du har laget
Vis hele sitatet...
Oki, hvis jeg gidder å starte med dette :P. lite engasjement hehe
Husk: jo flere "ledd" kniven har, jo mindre tåler den...
Med mindre du har en slik "heavy-duty" smijerns-dings som MR. assasin har, ville jeg brukt en liten "double action" kniv som Bjølg linker til...

Prøv også å finne "blueprints" for en sånn "shoe knife" som Will Smith har i filmen "Wil wild west"...
Burde gi deg inspirasjon ivertfall...
Ok kan sjekke om jeg finner hehe

Nå til bildet: http://img443.imageshack.us/my.php?image=knivoy6.jpg

Jeg vet at jeg suger til å tegne, men dere skjønner vel hva jeg vil fram til:P ?

Men legger meg nå snx.
Bruk trikset brukt i Taxi Driver (da med pistol), en skinne fra et skrivebord spent til armen, og den tilsvarende biten fra en kontorskuff festet på våpenet. Du "armerer" den med en kjapp armbevegelse.. De Niro loker den selvsagt litt her, men her er iallfall det berømte klippet (you talking to me?) hvor han trikser ut gunneren på slutten. Noen scener tidligere i filmen viser hvordan han lager den. Aner ikke om dette er noe som vil være effektivt i virkeligheten though.

http://www.youtube.com/watch?v=XzPBUGUM7KQ
Sist endret av xtapolapocetl; 26. november 2007 kl. 00:43. Grunn: litt loking
genialt konsept xtapolapocetl fristende å begynne å ta fra verandre skuffen min.. feste et knivblad på 3hjul i skinnen so ville dette funket fjell.. tror eg ska prøve dette i måren

edit skriveleif
edit2 faen eg skriver dårlig
Sist endret av freddyfish; 26. november 2007 kl. 01:12.
hehe, det var det jeg sa var jalla, siden:

1.Hvis jeg skulle vært asssins(hehe hvis) så hadde det bråkt for mye
2.Å løpe rundt med noe sånt er selvmord
3.Liker utfordringer

På assasins creed kan han jo klatre rundt og leke villmann med en sånn en, ikke at jeg tror jeg får til noe sånt da. Men you see what i mean.