Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  39 5087
En venn av meg er desverre og uten grunn (helt sant) overvåka av politiet.
Så jeg lurte på om noen vet noe om hvordan man oppdager overvåkening (bortsett fra når du har 2 sivil politibiler på nakken). Sånn om det gir noe uttelling på internetten eller på hvor bra dekning du har på mobilen. Om du kan høre at du blir avlytta når du snakker i den og sånt
De gjør alltid noe dumt de der onkel blå.
En gang jeg brukte telefonen min, brukte de linja mi, tro det eller ei.
Når de oppdaget att jeg hørte på samtalen deres fikk de panikk, og koblet samtalen over til han jeg ringte til. Tenk så klønete !!! Men jeg forstår dem, de må ha verdens kjedeligste jobb, for det er ikke mye å finne hos meg
Har også funnet en RF sender i lysdimmeren på badet, og en GSM sender naglet til bunnplaten på bilen min,

gidder ikke å ha noen åpen diskusjon på hvordan og hvorfor de gjorde det mot meg her på forumet, men jeg har nok lekt litt for mye med ting jeg ikke hadde noe med.

Hvis du er observant, vet hvordan du skal finne indikasjoner, og hvordan du bør forholde seg til det, så kan du finne ut masse dritt rett foran øynene på folk, som folk flest i hvit modus (dumme som sauer) aldri vil oppfatte eller tro på.
Høres ut som om din venn er en smule paranoid. Men hvis det er "helt sant" som du sier, kan du vel spør kompisen din hvordan man oppdager at man er overvåket.
Trådstarter
Du det er helt sant.... vennen min var på veldig feil sted til veldig feil tid. Og han merker det ved at han altid har halv dekning... vennene hans har blitt nekta å komme inn i garden pga tvilsom sms aktivitet og han har nesten altid en sivil politibil i nærheten... og en gang han kjørte til byen fikk han plutselig en melding hvor det sto: takk for at du valgte denne gps tjenesten som gjør at du til enhver tid kan vite nøyaktig hvor du er. og han hadde ikke godtatt noen gps tjeneste
Da synes jeg din venn skal gå på politistasjonen og spørre hvorfor han blir overvåket da vettu... Hvis han er så uskydlig som du sier. Jeg setter en hundrings på at dette bare er oppspinn fra en kamerat som er paranoid.
Trådstarter
Dere trenger ikke å tro meg men er man feil tid til feil sted så vet man hvorfor man er overvåket... han vet det også det er fordi han er mistenkt for noe jeg håper dere respekterer jeg ikke vil si... og nå går tråden offtopic jeg spurte om folk vet hvordan man oppdager overvåkning best... jeg prøver ikke å overvise folk om at det er sant at vennen min blir overvåka
Legg fra deg mobilen og dra i skogen en uke. Si ifra til foreldre og kjente og si at de ikke må melde deg savnet. Se hva som skjer
Trådstarter
Sitat av nihao
Har også funnet en RF sender i lysdimmeren på badet, og en GSM sender naglet til bunnplaten på bilen min,
Vis hele sitatet...
Du kunne ikke fortelle meg hva en rf og en gsm sender er? Er ikke helt inn i sånt no
Named;
En GSM Sender er en sender som sender ut info på GSM nettet, det kan være en mobilenhet som har eget simkort og er tilkoblet en GPS.

RF=Radio frequency
Dvs at det er en enhet som kommuniserer via radio bølger... ofte brukt i microfoner osv...

by the way. åpne www.google.com skriv:" define: ORDDULURERPÅHVABETYR" så får du vite alt du vil vite om RF eller annet ord...
Jeg må anbefale att du/han/dere går UTEN mobil eller annet elektronisk utstyr, helst i lånte klær, til en trygg plass (MERK: Det finnes ikke mye trygt). Gjerne lån personaltoalettet på øde butikk etc.
IKKE en plass med vindu/glassruter !!! Ta det på sparken, og ikke snakk om hvor dere skal før dere finner noe passelig. Kjør flipp, frem og tilbake, sikksakk etc., det er alltid moro å kødde med tailere.

Når dere kommer til en sikker sone, diskuter hva dere skal gjøre, avtal noe flipp med overvåkerne. Dere kan lage scenarioer for å forvirre dem, eller gi dem feilinformasjon, dere kan kødde med dem for å føkke opp budsjettet deres, eller lage ett helvete innad i politiet/POT eller hvem som enn har interesse i å følge dere.
Vanligvis gir de opp når de finner ut att det finnes nemas interessant hos dere, eller så har jeg blitt slakk med min egen sikkerhet.

Nå vet jeg ikke hva de vil dere, men hvis du VIRKELIG vil ha dem bort, så bør du ikke lage ett helvete, men overbevise dem om att de bør avslutte oppdraget av interessemangel tror jeg.
Trådstarter
hehe det er ikke vi det er han og han er ikke på rømmen fra politi... de bare overvåker han. Men det hadde vært jævlifun å kødda med de på den måten du sier
Sitat av Named
Du det er helt sant.... vennen min var på veldig feil sted til veldig feil tid. Og han merker det ved at han altid har halv dekning... vennene hans har blitt nekta å komme inn i garden pga tvilsom sms aktivitet og han har nesten altid en sivil politibil i nærheten... og en gang han kjørte til byen fikk han plutselig en melding hvor det sto: takk for at du valgte denne gps tjenesten som gjør at du til enhver tid kan vite nøyaktig hvor du er. og han hadde ikke godtatt noen gps tjeneste
Vis hele sitatet...
Vennene hans har blitt nekta å komme inn i garden pga tvilsom sms aktivitet?
Jeg har gjort mye dritt før, og skrevet masse skumle sms`er. Og politiet har vist godt om meg siden jeg kommer fra en liten plass.
Men jeg kom inn i militæret, og fikk en ganske høy sikkerhetsklarering, så det er er bare tullball!
Og det at han har dårlig dekning er nok fordi han har noe feil med mobilen sin.
Trådstarter
Denne tråden går veldig offtopic nå, Lanze hvis du kunne fortelle meg hvordan man oppdager overvåkning best istedenfor å kødde runt om det er sant eller ikke hadde det vært fint... Han ble nesten sikta for noe veldig alvorlig hadde det ikke vært for en venn ipolitiet som hjalp ham ut av det og siden har han som oftest hatt sivilpolitibil etter seg (ga ham en liste over sivilpoltibiler i sandefjord)... men jeg prøver ikke å overbevise noen bare si hvordan man oppdager overvåkning

sry glemte å si det her, han kommer inn i militæret bare ikke garden og han får ikke lov til å bli polti
Da er han vel dømt for noe?
Trådstarter
Sitat av lanze
Da er han vel dømt for noe?
Vis hele sitatet...
Han fikk en bot for å bære kniv på offentlig sted ja... bare at han var på feil sted til feil tid og hadde tilfeldigvis på seg kniv... og som sakt han ble nesten siktet... men en fyr han kjenner i politiet hjalp ham ut.. men etter det har han vært under heavy overvåkning
Hehe, litt mye paranoya her ja.
Named: Det du sier kan vi finne helt klare forklaringer på. For at politiet først vil overvåke noen så har de gode grunner til det.
usertitle import
bleh's Avatar
holdt på å skrive alt i CAPSLOCK her nå, blir så irritert av enkelte.

Han har sagt for ente gang at han gir faen i om dere tror på at vennen blir overvåket eller ikke, så hvorfor fortsette å bitche? Hvis dere ikke har relevant info så hold til helvete kjeft. Det burde kanskje jeg og gjøre, men noen måtte si dette snart. Moralprekener (jeg vil kalle det greiene dere holder på med "moralprekener" i overført betydning) er ikke velkommen her. SÅ DET SÅ.
Tips:

Blir han overvåket så rullerer politiet antagelig på de som overvåker. Tviler på at politiet har ressurser til å sette 25mann til å overvåke han konstant så det er bare å dra innom forskjellige steder, se etter om noen av de samme personene befinner seg i nær omkrets uansett hvor han går..

Når det gjelder telefonovervåking så skjønner jeg ikke helt det som står i media om at det koster for mye, tar for mange ressurser osv. For for 4år siden når vi gikk under navnet "mopedligaen" i indre østfold ble vi overvåket så det holdt. Bare synd de er så dårlige til det at de hele tiden koblet seg inn på linja og man kunne høre noen ta en annen telefon i bakgrunnen der vedkommende sa navnet på politikammeret.

Husker ikke om det gikk ut over dekningen på mobilen, men det tror jeg ikke. Men det gikk utover på linjekvaliteten?? Da man kunne høre knitring som antagelig aldri skulle vært der.

De forsøkte vel forsåvidt å følge etter oss med sivile biler osv, men moped mot bil er jo rått parti når man kan kjøre gangvei og gjennom skog. Etter en liten periode ga de rett og slett opp.

Hvis det er så alvorlig som du antyder er det vel like greit å sjekke om det finnes noe festet til klærne hans/bil/sykkel. Be han ringe mobiloperatøren og finne ut hva gps greiene er for noe, siden han ikke hadde bestilt dette.
mortimer: Det er ikke like lett for politiet å overvåke som dere tror. Dette leste jeg i VG dag:
"Kriteriet for å få adgang til å avlytte en persons telefonsamtaler er at det må foreligge skjellig grunn til mistanke for et kriminelt forhold med minimum 10 års strafferamme."

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=290815

Hvorfor vil politiet avlytte en person som bare hadde med seg en kniv på offentlig plass. Nå vet jeg ikke hva dere i "mopedligaen" drev med med det hørest nesten litt for søtt ut til å bære en alt for stor strafferamme på seg til å bli avlyttet.
Trådstarter
Sitat av Apelsinsatan
Hvorfor vil politiet avlytte en person som bare hadde med seg en kniv på offentlig plass. Nå vet jeg ikke hva dere i "mopedligaen" drev med med det hørest nesten litt for søtt ut til å bære en alt for stor strafferamme på seg til å bli avlyttet.
Vis hele sitatet...
Du fikk ikke med deg hele du gir egentlig faen i om du tror meg eller ikke, men... hadde kniv på offentlig plass på feil sted til feil tid... men du kom jo tilslutt med noe nyttig i denne diskusjonen da
Jeg begynner og irretere deg named.
Hvis han har bare hatt en kniv på seg.
Du kan ikke få 10 år for det??
og man skal ha MINIMUM 10 år straffe ramme for og bli avlyttet??
Piss og vas, hvis du er så dum å tro att politiet vurderer strafferammen på ett mulig lovbrudd for å overvåke deg, da drømmer du...
Hvorfor ble advokatene som representerer de NOKAS rans-siktede avlyttet ? Hadde de gjort noe galt ? Var det "lovlig" å overvåke dem ? NEI !!!

Husker for noen år siden, så avlyttet politiet telefonkioskene i sentrumsområdet der jeg bor, "for å kartlegge ulovlig narkotikaomsettning". OK, kanskje det tok en eller to småfisker med noen halvgram, men hva med alle de tusen som er uskyldige ? Er det rett att de blir overvåket uten grunn ? Er det ifølge lovteksten lovlig ? NEI !!!

De overvåker deg hvis de har lyst, eller føler att det er nødvendig, og det er en j***** enkel sak å gjennomføre !
Trådstarter
offtopic offtopic... jeg blir ikke overvåka en venn blir det. Og for ENTE gang må jeg si at denne tråden handler ikke en dritt om vennen min den handler om HVORDAN man oppdager overvåkning... så alle som ikke har noe info om hvordan man oppdager overvåkning kan bare holde kjeft
Sist endret av Named; 21. september 2005 kl. 14:37.
Sitat av nihao
Piss og vas, hvis du er så dum å tro att politiet vurderer strafferammen på ett mulig lovbrudd for å overvåke deg, da drømmer du...
Hvorfor ble advokatene som representerer de NOKAS rans-siktede avlyttet ? Hadde de gjort noe galt ? Var det "lovlig" å overvåke dem ? NEI !!!
!
Vis hele sitatet...
Okey, politiet måler kanskje ikke ut strafferammene alltid. Men det betyr ikke at de gjør det når som helst. Så må jeg få si igjen at hvis du er så dum så tror på ALT advokatene sier så har du ingen kritisk sans. Vet du hva en forsvarer skal gjøre eller? Det er ikke bekreftet at de overvåket advokatene.

Denne posten begynner å utvikle seg til at vi får snart konspirasjonsteorier her også. I følge dere(noen få utvalgte) så styrer vel myndighetene topp20 lista for å hjernevaske ungsom også......

Sorry Named...måtte bare få si dette.
Så er det noen som vet hvordan man oppdager overvåkning? Sett at personen faktisk blir overvåka. Er det da noen mulighet for å finne det ut. Noen som har noen tips el. ?

Problemstillinga her er ikke om personen blir overvåket. Men hvordan man finner ut om man faktisk blir det.

Personlig har jeg ikke noe serlig greie på hvor gode politifolka er til å avlytte ol. Men jeg vet at trådløse telefoner er utrolig lette å avlytte. Derimot om det er noen måte å finne det ut på tviler jeg på, ettersom du bare fanger opp overskudds-strålingen, fra telefonen.
vist det er en radio sender der kan du søke med et verktøy etter radio sendere. men moderne radio sendere har timer på som sender til angitt tidspunkt istedet for konstant. noe som gjør at du ikke finner de like lett.
Sorry Named, men må bare spørre litt offtopic her nå.

Trenger politiet gjøre noe fysisk med mobilen min for å lytte, eller
kan de bare linke alle signalene som går til og fra min telefon, til deres lytteapparater?

Og Named, på analoge telefoner skal du høre en viss klikkelyd (har jeg hørt) med en gang
du tar opp telefonrøret hvis noen lytter.
De trenger ikke gjøre noe på telefonen din ponni. De gjør alt det nødvendige via teleoperatøren din.
Sitat av Apelsinsatan
mortimer: Det er ikke like lett for politiet å overvåke som dere tror. Dette leste jeg i VG dag:
"Kriteriet for å få adgang til å avlytte en persons telefonsamtaler er at det må foreligge skjellig grunn til mistanke for et kriminelt forhold med minimum 10 års strafferamme."

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=290815

Hvorfor vil politiet avlytte en person som bare hadde med seg en kniv på offentlig plass. Nå vet jeg ikke hva dere i "mopedligaen" drev med med det hørest nesten litt for søtt ut til å bære en alt for stor strafferamme på seg til å bli avlyttet.
Vis hele sitatet...
Spør ikke meg hvorfor de gjorde det, tviler på at noe av de vi drev med kunne gitt 10år i fengsel. Mulig de trodde det var en kobling mellom oss på moped og på de som drev med dopinnførsel siden de tok opp det temaet en gang. Uansett, jeg hørte ikke feil når de koblet seg inn på linja og vi hørte stemmer i bakgrunn samt en telefon som ringte og det ble svart: Follo Politikammer, du snakker med ".....". Uansett fikk de ikke mye ut av dette..
Offtopic:
Jeg har flere noen bekjente som mener de er så "kule" at telefonene blir avlyttet av politiet.
"Kriteriet for å få adgang til å avlytte en persons telefonsamtaler er at det må foreligge skjellig grunn til mistanke for et kriminelt forhold med minimum 10 års strafferamme."
Vis hele sitatet...
Hvordan de "vet" at de blir avlyttet er jo tilnærmet umulig å vite med midre de har en insider i politiet. Muligheten for at de blir overvåket av politiet er større siden de er inne i et kriminelt nettverk - såvidt jeg vet - der det foregår litt narkotikasalg. Ikke av de store salgene, men det er snakk om litt hasj, piller og noe attåt. Er det mulighet for at politiet faktisk avlytter telefonene dems? Jeg tviler på at de har gjort så mye ugagn at de kan risikere opptil 10 år.
Anyone?
Tviler på at snuten holder seg helt til boka uansett.. korrupte jævler mange av de
Offtopic: Har jo hørt siste nytt i nokas-saken. Hvis ikke politiet vil gi fra seg alle opptakene de har fra telefonavlytningen så kan saken bli henlagt. Dvs at hvis politiet er redde for at informanter og spanere kan få deres "hemlige"identitet i forsvarerenes hender, kan Toska og Thendrup, som har tilstått, gå fri. Ganske sykt egentligt.
▼ ... noen uker senere ... ▼
jeg har utrolige vanskeligheter med å tro det...men en venn av meg som var innblandet i kriminelle forhold sa att han visste han ble avlyttet pga. han hørte svake stemmer i bakgrunnen før lyden ble bra.
▼ ... flere år senere ... ▼
Fy faen så mye piss!
Selvfølgelig foregår det masse overvåking.
Siden politiloven ble endret i 2008 trenger de ikke engang tillatelse til å igangsette overvåking.
Med alt elektronisk, mobiler med konstant gps-tilknytning (jfrr. Google Streetviews-skandalen, hvor de ikke bare kartla trådløse nett underveis, men også individuelle brukere på de forskjelllige nettene.), sjekk bare litt bakover i din egen Microsoft-pc - se hvor mange protokoller og rutiner for tilbakevarsling som ligger der. Ikke bare Kerberos og Kernell32, men protokoller du ikke ante eksisterte. Microsoft bekreftet selv at det lille 3 volts batteriet som ligger til back up av BIOS også holder liv i black box'en, som sender sitt lille bipp til moder-dns til enhver tid. Selvfølgelig har politiet lett tilgang til alt dette bare ved et par tastetrykk.
I de fleste moderne biler med avansert elektronikk ligger det sendere.
Norsk politi har suksess verden over med krysspeiling-systemer for å spore ip-adresser verden over, opprinnelig initiert for å tracke pedo-nett.
Man trenger ikke være nær venn av Breivik eller statsfiende for å følges. Noen interessante telefonnummere på listen din, observert i dop-miljø etc, og du har sannsynligvis vekket interessen.

En venn av meg sa for mange år siden; skriv ingenting på internett eller i meldinger på telefonen, som du ikke ville skrevet i et åpent postkort.

I tillegg går samtaler gjennom sentraler som er aktivisert til gjenkjenning av visse ord. Sier du f.eks: heroin, kokain el.l. kan du være ganske sikker på at samtalen registreres automatisk på en eller annen server. Om ikke her hjemme, så i hvert fall i statene.
Til og med gubbemagasinet Vi Menn hadde en lang artikkel i fjor, om hvordan USA's nett i europa - i tett samarbeid med England og Tyskland, er i stand til å spore og registrere selv samtaler mellom trådløse hustelefoner.
Man trenger ikke være paranoid for å bli overvåket.

Moralen er: er du skurk, eller ikke ønsker at andre skal vite hva du driver med: Ikke bruk telefon, ikke benytt internett, ha på radioen hvis du snakker med noen, eller en jammer. Skriv ikke ned noe som helst. 95% av alle saker som handler om dop løses pga prat og telefonlogger. Har du ingen meldinger liggende på telefonen, ingenting skrevet på nett, og holder kjeften din, er det meget lite sannsynlig at du dømmes for noe som helst, så lenge du følger alle regler om fingeravtrykk etc. ellers. Men som Ola og Kari sier; hvis du ikke gjør noe galt, så har du jo heller ingenting å frykte! Vi som er litt eldre - og husker dengang det var uhøflig å spørre noen om personnummeret, annet enn i banken - gruer oss noe jævlig til den dagen du kommer hjem fra fjelltur, og må svare på hvorfor du ikke hadde på hverken telefon eller gps-sender. Sånt virker jo helt suspekt
Sitat av mortimer Vis innlegg
Spør ikke meg hvorfor de gjorde det, tviler på at noe av de vi drev med kunne gitt 10år i fengsel. Mulig de trodde det var en kobling mellom oss på moped og på de som drev med dopinnførsel siden de tok opp det temaet en gang. Uansett, jeg hørte ikke feil når de koblet seg inn på linja og vi hørte stemmer i bakgrunn samt en telefon som ringte og det ble svart: Follo Politikammer, du snakker med ".....". Uansett fikk de ikke mye ut av dette..
Vis hele sitatet...
Hvor dumme tror du at vi er? Får du noe ut av å lyve på nettet?
Overvåking skjer digitalt. og hvorfor i all verden skulle politiet ha en mikrofon koblet til når de avlytter?

Tror du har sett for mye på film, utrolig gammle filmer.


Bellissimolto: Litt av det du skriver kan stemme. Men du tar veldig av. L meg feks se en kilde på denne dns registreringen du snakker om. For ikke å snakke om ip sporingen norsk politi drivet med som er så banebrytende.
Sist endret av Cybergasm; 4. april 2012 kl. 10:12.
Jeg er heller forsiktig i anslagene her. Mange rundt meg trodde jeg hadde gått meg helt bort i meth/vodka-tåken for et års tid siden.
Etter endel dager med flittig dekoding, fotografering (fordi filene migrerte, selvdestruerte, rekrypterte etc.), sitter jeg igjen med noen hundre sider dokumenter av ekstern og intern overvåking, som mange datakyndige måpet over. Sikkerhetssjefen i Microsoft brukte en søndagskveld på diskusjon, da jeg ringte og skjelte ham ut etter kb-oppdateringen i sikkerheten til ie-frame, versjon 3,5. 1984 er lenge siden.
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sitat av Bellissimolto Vis innlegg
Jeg er heller forsiktig i anslagene her. Mange rundt meg trodde jeg hadde gått meg helt bort i meth/vodka-tåken for et års tid siden.
Etter endel dager med flittig dekoding, fotografering (fordi filene migrerte, selvdestruerte, rekrypterte etc.), sitter jeg igjen med noen hundre sider dokumenter av ekstern og intern overvåking, som mange datakyndige måpet over. Sikkerhetssjefen i Microsoft brukte en søndagskveld på diskusjon, da jeg ringte og skjelte ham ut etter kb-oppdateringen i sikkerheten til ie-frame, versjon 3,5. 1984 er lenge siden.
Vis hele sitatet...
Kan du poste denne dokumentasjonen?
jøss en 7 år gammel tråd gjenopplivet

men topic: hvis teleoperatør /kripos/politi har filter som oppdager ord eller setninger som trigger overvåkning, er det noen som hvet hvor lenge det varer? eller om man blir manuelt sjekket frem til de ikke finner noe av interesse?
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av Bellissimolto Vis innlegg
Jeg er heller forsiktig i anslagene her. Mange rundt meg trodde jeg hadde gått meg helt bort i meth/vodka-tåken for et års tid siden.
Etter endel dager med flittig dekoding, fotografering (fordi filene migrerte, selvdestruerte, rekrypterte etc.), sitter jeg igjen med noen hundre sider dokumenter av ekstern og intern overvåking, som mange datakyndige måpet over. Sikkerhetssjefen i Microsoft brukte en søndagskveld på diskusjon, da jeg ringte og skjelte ham ut etter kb-oppdateringen i sikkerheten til ie-frame, versjon 3,5. 1984 er lenge siden.
Vis hele sitatet...
jeg tror det var helt andre ting de måpte over, beklager.
Sitat av Bellissimolto Vis innlegg
... ref ...
Vis hele sitatet...
Nå tror jeg vi må roan litt her, er du klar over hvor latterlig påstanden din om "moder-dns" og BIOSen høres ut? Jeg falt nesten ut av stolen, så latterlig var det. Det har ingen rot i virkeligheten, vet du i det hele tatt hva DNS er? Ting begynner å bli ganske far-fetched når du legger opp Vi Menn som en av dine kilder for informasjon.

Kerberos er en autentiseringsprotokoll og har ingenting med "tilbakevarsling". Kernel32 er en del av Windows API og er mer eller mindre byggesteinen som gjør at du i det hele tatt kan starte Windows, det har heller absolutt ingenting med "tilbakevarsling" å gjøre. Hvis det hadde vært rot i virkeligheten (som du påstår er bekreftet av Microsoft) hadde det vært relativt enkelt å oppdage og å blokkere i en brannmur. Men du mener vel at Cisco også er med på leken, og at det er en bakdør der også?

Jeg har vanskelig for å ta deg seriøst, fordi du bare spyr ut fraser som om det var sitater fra siste NCSI, eller fordi du er så paranoid at du bør beskyttes mot deg selv, men i fare for at noen andre paranoide skrullinger skulle lese det du skriver så tør jeg ikke annet enn å avkrefte absolutt alt du sier.

Men ikke hør på meg, jeg kan jo jobbe for dem!

Sitat av Bellissimolto Vis innlegg
Sikkerhetssjefen i Microsoft brukte en søndagskveld på diskusjon, da jeg ringte og skjelte ham ut etter kb-oppdateringen i sikkerheten til ie-frame, versjon 3,5. 1984 er lenge siden.
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke helt hva annet jeg kan si enn å referere til Scrubs: http://www.youtube.com/watch?v=Xy2xEyInqIE