Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2705
Hei og hallo.

Jeg destillertr litt 'moonshine' for første gang med Air Still og jeg stressa litt siden jeg måtte rekke noe så jeg glemte og vanne ut 60% som kom av air stillen og jeg satt den rett til filtrering med aktivt kull og kaffefilter. Ser spriten er litg gråfarget. Må jeg kaste den eller kan jeg prøve å filtrere den gjennom 10 kaffefilter?

http://imgur.com/NHDo9Cz
Parkettetterligning
Filtrer først. Så vil jeg kanskje annbefale en ny runde igjennom apparatet Vil jeg tro.
Litt bomull fjerner missfargen. Så ha det i bunn av kullet.
Trådstarter
61 6
Sitat av per-ulv Vis innlegg
Litt bomull fjerner missfargen. Så ha det i bunn av kullet.
Vis hele sitatet...
Så den er drikkbar fordeom det er litt sot av kullet? Eller fjerner alt seg i bomullet?
Jada, ikke noe problem. Men vil du unngå missfarging så slenger du på litt bomull i enden neste gang
Du kan slippe problemet med missfarging om du kjører noen liter vann gjennom kullet først , du mister kanskje noen prosent men ikke noe å snakke om. kan forresten også være en idee å kjøre litt vann gjennom filtret etter HB siling, ligger endel prosenter igjen også der