Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1467
har hørt at man kan få kjøpt en "sak" som fanger opp og kloner signaler til feks sentralåser på biler garasjeåpnere . noen som vet hva det heter ?
ja, noe i den duren. men er det ikke noe sånt til biler også? som man kan stå på avstand å Sniffe signalene fra fjernkontrollen til sentrallåsen på biler for deretter å kunne låse den opp selv etterpå `?
Noe som ville vært bedre, og kanskje enklere er å kjøpe en jammer som blokkerer alle signaler innenfor en gitt radius. Så når en person parkerer bilen, slår du på jammeren, og sjåføren trykker på sentrallåsen på nøkkelen, låser ikke bilen seg. Da kan det skje én av to ting:
-Sjåføren merker at noe er galt og sjekker dørhåndtakene og prøver på nytt.
-Sjåføren går fra bilen med åpne dører.
Sist endret av swey; 10. april 2012 kl. 01:49.
Sitat av swey Vis innlegg
Noe som ville vært bedre, og kanskje enklere er å kjøpe en jammer som blokkerer alle signaler innenfor en gitt radius. Så når en person parkerer bilen, slår du på jammeren, og sjåføren trykker på sentrallåsen på nøkkelen, låser ikke bilen seg. Da kan det skje én av to ting:
-Sjåføren merker at noe er galt og sjekker dørhåndtakene og prøver på nytt.
-Sjåføren går fra bilen med åpne dører.
Vis hele sitatet...
En del nyere biler låser seg automatisk etter noen minutter,selvom man sitter inni bilen. Opplevd det flere ganger at jeg sitter i en bil, den låser seg og hvis jeg beveger meg nok går alarmen(skjedd samtlige ganger).
Sant sway, men de fleste inkludert meg selv pleier vel å høre etter om bilen låser seg/se at lysa blinker/høre at tuta tuter? Skal jo sies at noen er litt mer distre en andre