Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 948
Si at man rent hypotetisk sett skal stjele en bil og har nøkkelen, er det slik at nye biler har en form for sporing/Sperre system? Har hørt at feks eieren kan ringe rett til fabrikken også kan fabrikken spore/sperre bilen med en gang? noen som kan bekrefte dette?
gsm jammer .. problem løst , samme metode våre venner fra øst bruker
Trådstarter
Sitat av gekko4u Vis innlegg
gsm jammer .. problem løst , samme metode våre venner fra øst bruker
Vis hele sitatet...
Fungerer sikkert det. Men det jeg lurte på var om nye biler kan bli tracka easy? om det feks ligger noen form for sporing eller chipper inni bilen som kan fjernstyres?
Sitat av jorgen2k Vis innlegg
Fungerer sikkert det. Men det jeg lurte på var om nye biler kan bli tracka easy? om det feks ligger noen form for sporing eller chipper inni bilen som kan fjernstyres?
Vis hele sitatet...
Da er det etterinstallert om jeg ikke tar feil..
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av jorgen2k Vis innlegg
Fungerer sikkert det. Men det jeg lurte på var om nye biler kan bli tracka easy? om det feks ligger noen form for sporing eller chipper inni bilen som kan fjernstyres?
Vis hele sitatet...
ja, i flere nye biler (hovedsaklig high-end biler) er det GPS-sporing inkludert og tilgjengelig som ekstrautstyr.
Jeg foreslår at du gjør litt research på hva slags bil du har lyst på, setter deg inn i det tekniske, eventuelt ha med deg en som kan bilder godt, slik at du slipper problemer :P