Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1528
Er det noen som veit om noen steder hvor de spiller hardstyle, enten i oslo eller i drammensområdet? Foruten hardstyle dna om en måned som jeg selvfølgelig skal på
Finnes ikke i norge. Ingen utesteder som spiller hardstyle. Det er rett og slett for hardt. Prata med mange DJ's ang å sette på litt hardstyle, de kan gå med på en eller to låter i løpet av en kveld. Thats it. Skal du på noe utested som spiller hardstyle må du til nederland eller belgia :P Eller dra på DNA, èn gang i året^^

Og ja, jeg har prata med gutta i Da Tweekaz om utesteder i Norge som spiller hardstyle. Så jeg er bombesikker.
Men dog, en kompis av meg skal kanskje åpne et shuffle/hardstyle utested i drammen med tiden, men tror det er et dødt prosjekt.

Så har du jo et tonn med andre eventz, som Qlimax, Qount Down, Q-base, In Qontrol, Defqon One, Reverze mm.

Hardstyle Baby<3
Sist endret av elytsmoorhs; 1. april 2012 kl. 10:47.
Hardstyle DNA!
Arrangement i Norge som har pågått i flere år, for tiden har de fester 2 ganger i året
Sjekk ut Hardstyle DNA på Facebook, de skal ha et arrangement på Spikerboks om litt over en måned med Headhunterz, Da Tweekaz osv.
En gang i året har de arrangement innendørs, og en gang i året leier de en båt hvor de skaffer fete DJs og så cruiser rundt i oslofjorden hele dagen. I fjor kom blant annet The Pitcher og Bioweapon, var awesome!
Ikke hvem som helst.
F0reman's Avatar
Sitat av Myor2Mac Vis innlegg
Hardstyle DNA!
Arrangement i Norge som har pågått i flere år, for tiden har de fester 2 ganger i året
Sjekk ut Hardstyle DNA på Facebook, de skal ha et arrangement på Spikerboks om litt over en måned med Headhunterz, Da Tweekaz osv.
En gang i året har de arrangement innendørs, og en gang i året leier de en båt hvor de skaffer fete DJs og så cruiser rundt i oslofjorden hele dagen. I fjor kom blant annet The Pitcher og Bioweapon, var awesome!
Vis hele sitatet...
Leste du i det hele tatt tråden?