Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1458
Urban exploring er vel og bra, men rural exploring er ikke så verst det heller. Så jeg lurer på om noen har noen bygninger de kan anbefale?
Hva er Rural exploring? Jeg vet av et nedlagt gårdsbruk nord for rørvik. Ingen har bodd der på 40 år tipper jeg. Det henger fortsatt pølser i røykeriet der ute. Kul plass.
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Sitat av jensemann28 Vis innlegg
Hva er Rural exploring? Jeg vet av et nedlagt gårdsbruk nord for rørvik. Ingen har bodd der på 40 år tipper jeg. Det henger fortsatt pølser i røykeriet der ute. Kul plass.
Vis hele sitatet...
Tatt noen bilder derfra? Høres ut som en interessant plass.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
hvor i nord norge ?
Finnmark iz teh place to bi
Sildoljefabrikken i Vadsø!
Gamle Mo-Lab i Mo I rana er en fin plass.
Har haugevis med bilder, men de ligger ikke tilgjengelig på nettet, og jeg aner ikke hvor de er heller:P

Men kan være ganske creepy i kjelleren der
Supert, keem 'em coming! Finnmark er enklest å komme til, men kjør på

Sitat av jensemann28 Vis innlegg
Hva er Rural exploring? Jeg vet av et nedlagt gårdsbruk nord for rørvik. Ingen har bodd der på 40 år tipper jeg. Det henger fortsatt pølser i røykeriet der ute. Kul plass.
Vis hele sitatet...
Det er det samme som UE,bare ikke i urbane omgivelser Ute på landsbygda,mao.