Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  59 6215
Sitat av christian_91
jaja nå er jeg ferdig med denne tråden. har greid og mekke får kjøpt både røyk og drikke..
Vis hele sitatet...
Kan jeg spørre hvordan du fiksa det? Og hvordan ble resultatet?
Anbefaler at du leser min tråd i samfunns foraet.
Jeg fant et legg med en som ligner på meg, førerkort faktisk :P

Lenge siden jeg har måtte brukt det, hmm.
Sitat av Shitzo
Kan jeg spørre hvordan du fiksa det? Og hvordan ble resultatet?
Vis hele sitatet...
Jeg bare scanna det inn, så brukte jeg paint redigerte talla. så printa jeg det ut på transparency film ark. skrapte vekk årstalle også limte jeg det på så klippa jeg det fint på kantene. funker fint, kan vippe så mye du vill på det! har kjøpt masse mengder med drikke nå har ikke blitt tatt


om du skal gjøre det samme så kan jeg forklare deg nøyaktig alt jeg gjorde for og få lig størelse!
Sist endret av christian_91; 18. november 2007 kl. 17:31.
Jeg lurer på åssen gjennomsiktig papir du brukte og om du brukte vanlig blekkskriver?
Da jeg prøvde med gjennomsiktig papir ble det bare "smudga" utover.
Brukte fotopapir jeg og det funker sånn så som så ettersom det blir veldig slitt på kantene etter noen månedersbruk.
Jeg klarte å skrape 1988 om til 1985, det har funket i hele Bergen, og Bergen vil jeg tro er en av de strengeste byene, da skjenke bevilgningene er vanskelig å få tak og lett å miste her i byn. Men viktig å se alvoret i det, da en anmeldelse for dokumentforfalskning har en strafferamme på TO år.
til jonta og eight-ball:
I et forum hvor man unngår å være moraliserende overfor personer som spør om de drøyeste former for narkotikabruk blir det latterlig å flame for dårlig rettskrivning. Grow up.
Ja, vi er nok de eneste som flamer folk for dårlig rettskrivning, du har nok rett.
Vi skal vokse opp.. Vi lover..
Sitat av Eight-Ball
Ja, vi er nok de eneste som flamer folk for dårlig rettskrivning, du har nok rett.
Vi skal vokse opp.. Vi lover..
Vis hele sitatet...
Jeg mener bare at det er forskjell på å påpeke og å latterliggjøre.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
OK cruto,
Vi skal vokse opp.. Vi lover..
Vis hele sitatet...
Men vil fortsatt påpeke:
Sitat av Regler for nFF
#14 Hold det grammatiske nivået på et høyt/leselig nivå.
Bruk komma og punktum der dem hører hjemme. Vi forstår at det er mange mennesker som har dysleksi, men det er ikke det samme som frikort i fra å prøve å skrive riktig. Det er ingen som forventer et fantastisk nivå på skrivingen, men store forbokstaver, avsnitt og tegnsetting er et minimum alle bør klare. Hvis du har problemer med staving, kan de fleste nettlesere utstyres med stavekontroll.
Eksempel

* dårlig:
"Punktsetting er viktig setninger kan være vanskelige å lese uten det jeg har både komma punktum og linjeskift på tastaturet"
* ok:
"Punktsetting er viktig. Setninger kan være vanskelige å lese uten det. Jeg har både komma, punktum og linjeskift på tastaturet."
Vis hele sitatet...