Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1078
Hei!
jeg var litt uheldig forrige søndag på vei fra hytta ( 5 timer kjøretur ) skulle jeg hjelpe kjæresten min å kjøre den siste biten før vi var hjemme, jeg valgte da å kjøre siste biten igjennom skogen for at hun skulle slippe å kjøre
vi ble stoppet i tilfeldig kontroll og ble da anmeldt av politet.

jeg har oppkjøring på føreprøven den 26 mars og ble stoppet og anmeldt den 17 mars.
siden dette er av norsk politi så vil sånne anmeldelser ta lang tid, så jeg lurer på om jeg skal bare forsette med å ta den oppkjøringen som planlagt

spørsmålet mitt om det er noen her ute som har opplevd det samme og hva som da skjedde med deg?
er det noen andre her som har peiling på hvor lang tid en sånn anmeldelse vil ta?

takk for svar!
Sist endret av Veggen; 20. mars 2019 kl. 15:36. Grunn: Fjernet overdreven bruk av linjeskift
Kunne du ikke bare sagt at dere øvelseskjørte? Eller er kjæresten for ung for det?
Trådstarter
4 2
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Kunne du ikke bare sagt at dere øvelseskjørte? Eller er kjæresten for ung for det?
Vis hele sitatet...
Hun er for ung for det ...
Bare ta oppkjøring og sats på det beste. De kan ikke uten videre ta tilbake førerkort isåfall om jeg ikke tar feil.

Selv ble jeg tatt 2 ganger uten førerkort noen år siden som 16 og 17 år. Når jeg ble 18 søkte jeg om førerkort, men tenkte jeg hadde sperrefrist. Vandel ble godkjent så jeg tok førerkort fort som f**n og tenkte jeg tar det før de evt finner ut de har glemt gi meg sperrefrist, og har hatt lappen I 3 år siden det..
Trådstarter
4 2
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Kunne du ikke bare sagt at dere øvelseskjørte? Eller er kjæresten for ung for det?
Vis hele sitatet...
Sitat av Darkbull Vis innlegg
Bare ta oppkjøring og sats på det beste. De kan ikke uten videre ta tilbake førerkort isåfall om jeg ikke tar feil.

Selv ble jeg tatt 2 ganger uten førerkort noen år siden som 16 og 17 år. Når jeg ble 18 søkte jeg om førerkort, men tenkte jeg hadde sperrefrist. Vandel ble godkjent så jeg tok førerkort fort som f**n og tenkte jeg tar det før de evt finner ut de har glemt gi meg sperrefrist, og har hatt lappen I 3 år siden det..
Vis hele sitatet...
dette er ett svar jeg likte, dette er noe jeg også kommer til å satse på også!
siden de anmeldte jo meg, og en anmeldese vil jo også ta lang tid tenker jeg.
og når jeg har oppkjøringen nesten bare 1 uke etterpå så kan det vel være noe å satse på
Trådstarter
4 2
Sitat av Maxinbror Vis innlegg
hvorfor ville du egentlig ta sjansen å få sperrefrist 1 uke før du eventuelt skulle få lappen?
Vis hele sitatet...
det skulle jeg ikke trenge å svare på, det er bare sånn det ble...