Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3658
Laurus canus
mås'n's Avatar
54 1
Skal starte russefeiringa med russedåp på søndag, og har planer om å drikke meg passe gåen. Det lille problemet er at det jeg har av alkohol er noen få øl og en liter tequila, og ikke har råa til å kjøpe inn noe annen alkohol. Jo, en liter tequila er nokk til å drikke seg uforsvalig full, men jeg har ikke lyst til å ta tequila shots hele kvelden, og jeg vet ikke om andre måter å drikke tequila. Så det jeg lurer på er om noen vet om noe jeg kan blande det ut med, som smaker godt, da jeg ikke kan komme på noe selv. Helst så enkelt som mulig.. Orker ikke lage fancye drinker haha
Lag en enkel Tequila Sunrise, med Tequila og Appelsinjuice. Bland som du vil
Har bodd i Mexico i et år og har god erfaring med mange typer tequila! Billig skvip til 25kr literen og dyr tequila til 800 flasken. Er det god tequila drikk den bar, men ønsker du å blande prøv sitron brus. Den vi brukte het ''squirt'' Men fanta sitron skal fungere ganske bra! knus isbiter og bland greit sterkt. Gi meg en tilbakemelding på hvordan det gikk
Tequila blandet med Grapefruktjuice og club soda er finfint, gjør seg med noe lime og søting i tillegg men du er russ så care
Eventuelt gjøre det enkelt å kjøre Schweppes Grape, neeeesten det samme.