Kom hjem til Islam, dere er utenfor min psykiatrikompetanse. Les hvertfall koranen og lær om det
Jeg synes helt ærlig bare synd på sånne folk som sagt, det her er energi for sjelen min. Jeg elsker haters. Spesielt når de er helt ute og kjøre, dem er cllueless, taper 100/100 mot meg på sånn her piss. Du må hvertfall vite hva du skal sikte på for at det skal gjøre vondt! Samme om det er ord eller starte opp rykter eller om det er snakk om noe helt annet
Har mer koraner til dere som vil ha
Jeg bruker ikke vold mot noen men samtidig vær obs - er sānn som venter på slangen skal bite meg før jeg hogger huet av den
Unntaket er om jeg er alene mot 3+ karer som er hissige, da må jeg starte hvis ikke det er for stor fordel for dem.
Det er svært begremsa hvor mye de steroidene hjelper mot meg , test meg gjerne
Lykke til da
Det der med damer og horer osv var sarkastisk - du trenger nok ikke stort mer enn 80ish max 90 iq/eq for å skjønne det - tipper og 90 føles nesten vel generøst
Grenser mot lettere tilbakestående.Eller er det rusen su blir. idiot av?
eller? les innlegget mitt
Sitat av
Hagegnom
Mor er ei hore, barnevernet er pedofile, og du, som jeg antar er den eneste som kan gi dette barnet ordentlig omsorg, har enda ikke røyket deg ferdig i Marokko. Ungen får bare vente litt da, til det passer.
Jeg skjønner ikke helt hvor du vil hen med denne tråden. Vil du ha hjelp og sympati i møte med alle de slemme og fæle folkene som alle er i mot deg? Prøver du å provosere folk for gøy? Er dette usammenhengende tullet din virkelighetsforståelse? Er du syk?
Du har ikke vært gjennom stort i livet eller? sånn jeg tok det innlegget dutt. Takk kompis det er tydelig det
Klapp igjen send adresse eller tlf i inbox så kan vi snakke
Jeg vet dere driter i meg (og ungen) men synes kanskje mods fortjener en pause nå?
Kvinnehat bla bla bla det er nok et par misforståelser ute og går. Jeg har flere kvinnelig e venner og har ikke noe problem med hverken etnisk norske elller dem som er født her eller 1ste generasjon innvandrere
Jeg skal ikke nekte for at jeg har hatt noen radikale ytringer og sikkert vært på kanten her og der, kan sikkert kalle meg mye rart men kvinnehater jaha jeg føler meg ikke truffet
D
Skal ikke si alle av dere som skriver, men det er mange som gjør den feilen at dem antar masse shit som ingen har spurt om eller vet, Bortsett fra meg
Tar det igjen senere, Sjekker inbox i løpet av lørdag kveld tenker jeg, om ikke før
Sist endret av WouwseP; 14. mars 2024 kl. 04:54.
Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.