Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang.
Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
De samme soppene i alle bilder. Ganske sikker på at alle er, men vil dobbeltsjekke. Hvor lenge skal de tørkes når de tørkes i ovnen på varmluft 40C⁰ og åpen dør forresten?
Beklager, poster på nytt samme innlegg da jeg ikke fikk noen respons.. Plukket nr 1-4 fra samme gresstuste, resten fra en annen tuste. 1-4 plukket fra ett sauebeite, resten fra en hestebeite. Noen som hadde gidda å se på de? Takk på forhånd, hahha
De samme soppene i alle bilder. Ganske sikker på at alle er, men vil dobbeltsjekke. Hvor lenge skal de tørkes når de tørkes i ovnen på varmluft 40C⁰ og åpen dør forresten?
Vis hele sitatet...
Bildene er ikke særlig gode. 2, 4, 8 og 9 er de eneste med god nok bildekvalitet til at jeg sikkert vil si ja.
Sist endret av marka2015; 22. oktober 2023 kl. 17:35.
Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hei! Vet det er sent på året for å plukke flein, men været i agder området har vært varm i det siste, med 0til -1/2 grader om natten. Det har regnet en del i tillegg.
Snøen la seg i 1-2 dager for noen uker siden, men gikk raskt bort.
Jeg fant disse på et tidligere kubeite. Har prøvd å ta bilder fra under og oversiden.
Har og et spm om hvor lenge flein holder i et tett syltetøyglass med salt i en tøyklut? Prøvde noen flein som hadde vært i syltetøyglasset i 1 år, men fikk så og si ingen effekt av den.
Hei! Vet det er sent på året for å plukke flein, men været i agder området har vært varm i det siste, med 0til -1/2 grader om natten. Det har regnet en del i tillegg.
Snøen la seg i 1-2 dager for noen uker siden, men gikk raskt bort.
Jeg fant disse på et tidligere kubeite. Har prøvd å ta bilder fra under og oversiden.
Har og et spm om hvor lenge flein holder i et tett syltetøyglass med salt i en tøyklut? Prøvde noen flein som hadde vært i syltetøyglasset i 1 år, men fikk så og si ingen effekt av den.