Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 977
Anonym bruker
"Målløs Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!

Blir dere mest fyllesyke av whiskey eller cognac?

Føler jeg blir mest av cognac da dem har et noe mer «parfymert» preg, men lurer litt på hvordan andre har det.

Drikker man nok, blir man naturligvis ganske ødelagt av begge
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Cognac, blir alltid dårlig - ren etikettert fusel! Tar heller en brandy. Single malt whisky blir jeg aldri dårlig av.
hvem i huleste velger Cognac framfor whisky?
Sitat av magnet Vis innlegg
hvem i huleste velger Cognac framfor whisky?
Vis hele sitatet...

Jeg 🙈

Nydelig med å slappe av i sofaen og nyte et glass god cognac.
Sitat av magnet Vis innlegg
hvem i huleste velger Cognac framfor whisky?
Vis hele sitatet...
Jeg er en av dem. Whisky er fint det altså, men cognac er min goto av alkohol sterkere enn Øl. Har også inntrykk av at den eldre garde stort sett velger cognac fremfor whisky
Altså, blir egentlig ikke fyllesjuk av noen av de, fordi lageret mitt er såppas dyrt så er det mer for smaken sin del enn fyll.

Når jeg er på byen så hender det jeg blir fyllesjuk, men da er det vanskelig å si hvem av de som gjør meg mest fyllesjuk, men da setter jeg en knapp på at det er Gammal Oppland som gjør mest opprør haha
Jeg er en ihugga whiskydrikker over flere år. Jeg er også av samme oppfatning som deg, TS, men regner med at det er veldig individuelt.

Innen whisky tenderer jeg til å få hodepine av type billig blend (Grants, Bell etc.).