Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1761
Hei Freaks! "Submarine Peace" Mulig litt klisje produksjon. Prøver og utforske nye sider av meg selv innen musikkens mysterium. Tenkte og dele låta for dere. Vært fint med konstruktiv feedback på denne låta, da jeg føler jeg er på dypt vann, å langt utenfor min komforsone.

Link: https://soundcloud.com/espenaj/submarine-peace
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Superkul låt, trommene spesielt høres godt jobbet ut med og var annerledes enn mye av det man hører nå til dags! God feel og stemning i denne. Men føler kanskje at en vokal virkelig kunne løftet låten høyt opp? Typ noe man kunne hørt på radioen.

Men pga trommepartiene så ville ikke jeg akkurat kalt dette ambient, selv om jeg ikke er noen ekspert innenfor sjangeren. Jeg elsker ihvertfall det at du presser deg ut av komfortsonen og prøver på noe du ikke er vant med, 10000 poeng for det!
Kult det her!
Forsåvidt enig i at trommene kanskje fjerner en del av "ambient"-stemplet, men who cares. Jeg syns det er viktig å ikke henge seg opp i sjanger-beskrivelser og slike ting. Det viktige er jo at låta er kul, samma om den blander sjangre eller ikke
Denne kunne passa bra i en spenningsmontasje i en serie eller film, bra gjennomført!
Tusen takk for gode tilbakemeldinger. Låta her føler jeg er ganske spesiel i produksjonens øyne, med tanke på at jeg sitter og jobber mye frem og tilbake. Det er på en måte ett lite prosjekt i ett eksprimenterende hode. Skal prøve flere varianter ettervært, for å se om jeg kan nå den rette stemninga jeg fisker etter. Å dere har nokk ganske rett i at trommene å perkusjonen ødelegger en del for ambient stilen. Så der bøyer jeg meg i støvet å sier beklager. Ikke så lett bestandig å henge med på sjangere å kategoriseringer. Men når det er sakt. Så skal nokk låta til slutt få sin rette plass å stempel