Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1717
Hei. Jeg har veldig lyst å skryte og dele en musikkvideo som er produsert av Life in video som igjen består av Lucas Gordon, og Produksjon av låta Alex Sagmyr med ett fantastisk rap vers fra Daniel Olsen. Gutta er fra trondheim og med den nye låta "Love potion" må jeg få lov å dele dette med dere på freak, for og høre hva dere synes om produksjonen i sin helhet.

Link til låta: https://www.youtube.com/watch?v=pyYO...ature=youtu.be
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Veldig u-norsk og kommersielt, men ingen av delene trenger å være negativt. Bra låt.
Likte låten veldig godt, og musikkvideoen var også veldig bra. Hørt sangen flere ganger nå, veldig bra
hvor er meg sjæl
alltidvandrer's Avatar
Ikke så bra.
Dette er jo for det første gjort så mange ganger før: Budskapet er en stoooor klisjé, og musikkvideoen er en kopi av hvilken som helst moderne amerikansk hip-hop-musikkvideo.

Vi må bare smile, nippe litt av kjærlighetsdrikken... Pøh. Hva med å utforske hvorfor de fleste faktisk ikke går rundt og smiler i stedet?

Teksten skal liksom være intellektuell, men når man studerer ordene skjønner man at det bare er vissvass... Alt gav ikke en gang mening.

They say everybody know what I got inside, I'm not sure how they got inside or what they took or who they told, but... My life's kinda like a rodeo
Vis hele sitatet...


Samtidig som dere snakker om dope fiends pusler dere hjerter i gata.. Jeg er ganske sikker på at Big L ville kalt dere faggots, så jeg synes dere burde holde dere til enten det ene eller det andre.

Grei flow, grei beat, men absolutt INGENTING spesielt. Aldri i livet om jeg kunne hørt på dette, men kanskje det har potensiale til å bli noe mainstream? Mainstream er ofte ganske dårlig.
Sist endret av alltidvandrer; 4. juni 2014 kl. 16:20.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Altså, prodkusjons messig er det jo drit bra.
Og jeg digger faktisk stemmen til han første som rapper.

Det eneste jeg, og de fleste andre har problemer med (som er et ganske stort et) er temaet og teksten i sangen.
Det er en ganske smertefull klisje, og det blir liksom bare noe du ikke orker å høre på til slutt.
men jeg hadde ELSKET å se dere komme med litt mer real tekster, og nå snakker jeg ikke om noe jævla norsk gangsterrap, det er det verste jeg vet om. Jeg tenker mer "conscious" og jordnær rap hvis du skjønner hva jeg mener. Typ ATCQ, Madvillian osv. Dere viser jo at dere får til å lage musikk og musikkvideo, jeg tror dere kan få til noe myyye fetere en dette. Bare tenk litt utfor boksen!
Sist endret av Juicekongen; 12. juni 2014 kl. 14:38.