Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 903
Dette er min første ambient låt som jeg nettopp ble ferdig med. har brukt ca 3-4 uker på denne låta. Håper på konstruktiv feedback fra dere som orker å ta dere tid til og lytte på dette.

Link: https://soundcloud.com/espenaj/story-of-my-life
Veldig bra! likte den svært godt Ser frem til å høre mer fra deg
Tusen takk for det setter stor pris på at folk liker det jeg produserer
Sist endret av EspenaJ; 4. februar 2014 kl. 21:52.
- Nydelig, Espen.

Det er kanskje når man ikke orker
at man bør lytte til litt ambient...

Fint piano og tema. Du som spiller ?
Høres veldig levende og ekte ut
oppå et mer synthetisk "kor" .

Takk for at du deler.
Fin låt

Smaksak, men konstruktivt* fra meg må være å dempe/bytte ut alien fuglene. De passet inn, men liker de bare ikke!
Ellers var det ikke mye å sette fingen på. Litt resonans i reverben av og til.
Hadde og vert gøy å se om du kunne fått flettet inn litt soft perkusjon i bunnen når låta har kommet seg noen minutter ut for å holde lytteren intressert.
Kjør på med ambient du, det funker for deg
Sist endret av BarBeats; 5. februar 2014 kl. 02:10.
Hvem er denne espenaj ? Dette var virkelig forfriskende. Kjenner det river litt i pilljskinnet når jeg hører dette!
Først av alt tusen takk for alle tilbakemeldingene så langt.

@Radion jeg har produsert dette fra bunn å spillt inn selv. har brukt en vst plugin fra kontakt 5 som heter for The giant. å jobbet veldig mye med velocity for å få det så Real som mulig. Jeg bruker fortiden Ableton live9 å Fruityloops.

@Barbeats jeg er enig på det meste du sier her. da jeg synes fuglene i stereo effekt gjorde det litt variabelt å mystisk(vibe) så synes jeg det fungerte for nå.

Blir nokk en long version av låta med noe percussions som jeg skal jobbe med fremmover. Nokk en gang tusen takk til alle som har tatt dere tid til og lytte på prosjekte mitt
Sist endret av EspenaJ; 5. februar 2014 kl. 12:08.
Legger til en liten update av låta her allerede jeg: Det som er nytt er fra 3:38 å utover
gir dere private link til låta

Link: https://soundcloud.com/espenaj/story...n-long/s-z3wZK