Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1813
Hei Freaks!

Har forsøkt å skape litt mørk stemning i ei låt som kanskje kunne passet i en film. Hva tror dere ?

Link: https://soundcloud.com/espenaj/cinematic-halloween
Hørtes ut som det kunne passet i en film, men jeg ser for meg at det blir litt vanskelig å finne en film der musikken passer akkurat, men mulig det er en smal sak å fikse under redigering.
Jeg ser for meg at det er enklere å ha filmsnutten man skal sett musikk til først, for deretter å lage musikk som passer, men har ikke drevet med film, så vet ikke hva som er vanlig fremgangsmåte.
Uansett, bra gjort. Fikk en følelse av at det var en litt heseblesende scene fra en horror film av noe slag.
Trådstarter
Takk for hyggelig tilbakemelding @MeTheWall . Jeg har nok startet i feil ende absolutt. Men det er ikke noe problem om man skulle endret noe i forhold til og få det til og passet i en film.
For å si det helt ærlig tror jeg det ikke passer inn i en film. Er i alle fall ikke den type musikk som pleier å høres i filmer jeg har sett og vil vel være vanskelig å finne en film hvor den musikken passer inn? Tror denne hadde passet inn som intro musikk i en serie enn i en film? Har bare litt vanskelig for å se hva som skal skje i filmen med den musikken, hva den skal passe til. Delte bare det jeg tenkte ved første hørekast
Sist endret av Jens1; 21. april 2019 kl. 16:59.
Det er da vel for pokker musikk til skrekkfilmer og lignende. Til det kan det funke, men det er på en måte temmelig overtydelig hva som foregår. Så kanskje vil det fungere til filmer som ikke tar seg selv for høytidelig fremfor en seriøs thriller. Helloween fremfor Seven, ikke sant.