Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 3068
Var på fjellet en kveld og skulle telte, også skulle noen knipse et bilde da jeg ser utover utsikten. Greia er at for meg så ser det ut som at noen holder en liten baby. Der er ingenting som er der fra før. Legger ved bilder. Vil gjerne høre deres meninger. Kamera som ble brukt er instax mini 9. I den runde sirkelen på første bilde sto jeg. Takk på forhånd


https://imgur.com/a/5vKBPdd
Sist endret av zerofero; 12. juli 2018 kl. 16:32.
Eg ser ein fjellknaus, og da er da.
Sist endret av Sjølvaste; 12. juli 2018 kl. 16:39.
Er bilde #2,#3 ett ekstremt utsnitt av det du har sirkla inn med rødt i bilde #1 ?
Men hvor du vil hen med dette da? Lurer du på om noen savner en kidnappet baby? Hva er det du lurer på? For meg så ser det ut som en sinna hodeskalle.. det kan vel egentlig se ut som hva som helst om man innstiller seg på det.. akkurat som når man ser på skyer.
Sist endret av Deagleflyndre; 12. juli 2018 kl. 16:44. Grunn: spørsmålstegn
Du må nesten utdype litt her om vi skal ha sjangs til å forstå hva du snakker om. Du skulle ta bilde av utsikten men tok bilder av noen steiner på bakken midt på natta? Og de steinene ser ut som noen som holder en baby? Hæ?

Hva representerer tallene du har satt inn?
Trådstarter
73 4
https://imgur.com/a/2bhu546

Nr 1 står jeg, nr 2 er det stedet det jeg tror jeg kanskje ser er. Kan for all del være blitsen fra kameraet, en fjellknaus som Sjølvaste sier. Veldig usikker!

Sitat av Deagleflyndre Vis innlegg
Men hvor du vil hen med dette da? Lurer du på om noen savner en kidnappet baby? Hva er det du lurer på? For meg så ser det ut som en sinna hodeskalle.. det kan vel egentlig se ut som hva som helst om man innstiller seg på det.. akkurat som når man ser på skyer.
Vis hele sitatet...
Har spurt andre om dette og de har sagt at de ser det samme som det jeg tror, altså at noen holder en baby, uten at jeg har fortalt min teori først. Noen har jo også sagt steiner. Bildet ble heller ikke tatt på natten, om det har noe å si, selv om bildet er helt svart. Kanskje spøkelser eller noe.
Sist endret av zerofero; 12. juli 2018 kl. 16:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av zerofero Vis innlegg
https://imgur.com/a/2bhu546

Nr 1 står jeg, nr 2 er det stedet det jeg tror jeg kanskje ser er. Kan for all del være blitsen fra kameraet, en fjellknaus som Sjølvaste sier. Veldig usikker!
Vis hele sitatet...
Men da vet du jo hva du har tatt bilde av? Stein?

Sitat av zerofero Vis innlegg
Har spurt andre om dette og de har sagt at de ser det samme som det jeg tror, altså at noen holder en baby, uten at jeg har fortalt min teori først. Noen har jo også sagt steiner. Bildet ble heller ikke tatt på natten, om det har noe å si, selv om bildet er helt svart. Kanskje spøkelser eller noe.
Vis hele sitatet...
Hvorfor er bildet så mørkt om det er tatt på dagtid? Om det er dagtid og du tar bilde ser du jo hva du tar bilde av? Tror du hadde merket det om du står og tar bilde av utsikten og noen i svart kappe vandrer foran deg med en baby i hendene.
Sitat av zerofero Vis innlegg
Har spurt andre om dette og de har sagt at de ser det samme som det jeg tror, altså at noen holder en baby, uten at jeg har fortalt min teori først. Noen har jo også sagt steiner. Bildet ble heller ikke tatt på natten, om det har noe å si, selv om bildet er helt svart. Kanskje spøkelser eller noe.
Vis hele sitatet...

Ok, men det er fortsatt litt uklart for meg hvor du vil hen med disse bildene.. Er det spøkelser som holder en spøkelsesbaby? Eller ønsker du bare en diskusjon angående hva det ser ut som?
Hva kan bildet være?
Et fjellknaus.
Ligner mest på et fjellknaus, men fjellknauset kan kanskje ligne noe som holder rundt noe.
Støv i lufta opplyst av blitzen.
Det er nok antagelig et spøkelse eller gjenferd du ser her. Potensielt en demon som kun viser seg på natten på kamera? Høres ut som at du virkelig har oppdaget noe helt ekstraordinært som aldri før har blitt dokumentert ihvertfall.
Det ser ut som røyk som blir lyst opp av blitsen. Sikkert fra grillen din.
Hva i alle verden er dette som jeg har market i rødt?

Det er rammen på bildet. Han brukte et polaroidkamera.
Sist endret av mentalmelt; 13. juli 2018 kl. 05:59.
Inverterte bildet for å se om det kanskje var noen detaljer som ble mer tydelig. Nå vet ikke helt hva jeg skal tro lenger...

Har ikke noe problem med å se hva fyren mener nå når han har fortalt hva jeg skal se, men i tråd med Pareidoli fenomenet tror jeg att det som nå ser ut som hender på ryggen til barnet ville blitt tolket som nesebor slik att man så en halvt opplyst skalle.
Sansynlig: røyk, støv i lufta, dritt på linsa...