Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1510
Beaten her er et resultat av alle nettene jeg overhodet ikke har greid å sove, endte opp med å bli litt mørkere en det jeg hadde sett for meg. Brukt et såkallt lo-fi drumkit i et forsøk på å få et særpreg som passer med vocal sampelen men vet ikke hvor bra det fungerte.

Setter alltid stor pris på feedback!

https://soundcloud.com/kushwagner/egonificant
Sist endret av Juicekongen; 19. februar 2015 kl. 01:52.
Wow Dette hørtes digg ut ! Bra jobba! Eneste jeg synes er at snaren din ikke helt hørtes ut som den hørte hjemme der. Kunne tenkt meg en litt annen type crispy feel på den med litt mere tail å litt større romfølelse. Men utover det hørtes dette veldig bra ut! stå på
“People are strange"
kult! likte den, keep it up
oofff, alt for fet.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Snaretromma di var helt jævlig og gjør at det er direkte ubehagelig å høre på låten med høyt lydnivå. Den skjærer i ørene mine, bokstavelig talt. Litt EQing hadde LETT fikset den! Dette er allerede poengtert, men jeg sier det igjen.

Ellers digget jeg låten, litt mer variasjon og et tungt "midtparti" kunne kanskje løftet den enda mer opp. Men akkurat det er opp til deg som kunstner å bestemme.
Litt kjip snare og lite melodisk innhold, overkant hazy?