Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1094
Hey ya`ll.

Etter litt fravær fra musikk grunnet eksamen er jeg tilbake igjen med en ny låt nå

https://soundcloud.com/tommen-2/ne-moth-team

Ris og ros verdsettes
Veldig catchy, men for meg lite spennende da jeg kan på en måte hoppe inn i låta hvor som helst og det er det samme drivet og melodioen som går igjen. Noen tekniske tips: Bytte snare den passet ikke inn. gjør lytteren interesert. Variasjon på melodien og kanskje gjøre noe småtteri på build up å downbreak. Godt potensiale for å gjøre noe videre. Stå på
Trådstarter
EspenaJ: Takk for både positiv tilbakemelding, og at du tok deg bryet med å gi kontruktiv kritikk
Nei det er nok ikke den mest spennende låta akkurat, men jeg ble så opphengt i å ha lært meg å "vrenge piano-lyd" så den ble som den ble
Jeg tror vokal kunne ha heist låta litt opp, men det får heller komm senere. Folk har klart seg bra på bare beats også
Skal sjekke ut den snaren du mener, og muligens endre den.
Hvordan jeg kan gjøre låta mere spennende vet jeg ikke helt ennå. muligens svitsje ut en del av låta med et komplett nytt sett med instrumenter, noe ala 2 låter vevd inn til 1 på en måte.
Jeg får eksperimentere litt mer, men da vet jeg at jeg er nogenlunde på rett kjøl iallefall