Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2403
jeg klarte og lure en venn av meg til og synge noen snutter av ylvis..

hva synes dere om remixen ?
Link: http://www.youtube.com/watch?v=xBl_2VGP0Z8
helt ærlig? Kleint.
Dette var på grensen til tortur, du burde søke jobb som fengselsvakt på Guantanamo Bay
Dette er jo kjempebra da!
Sitat av EspenaJ Vis innlegg
Dette er jo kjempebra da!
Vis hele sitatet...
Ja, jeg er helt enig!

Den nasale lyden som preger dårlig uttalelse av engelsk sammen med musikk som minner om en demo man kan finne på et keyboard fra 90-tallet var aldeles perfekt!
Fram med glowsticks og knips i brødposer! Nå skal det faen meg festes! Hurra!
Viss vi skal gå inn på intelektuelle ting som musikktalent og dagens mainstream så er det bare å gi opp

Ylvis hadde jo aldri trodd han skulle bli kjent i America med den køddesangen der.
Sist endret av fjellape; 9. november 2013 kl. 23:09.
Sitat av EspenaJ Vis innlegg
Dette er jo kjempebra da!
Vis hele sitatet...
For all del, men jeg ble fysisk flau på hans vegne. Fikk faktisk deja vu fra igår når jeg var på Esso'en og det kom 2-3 "rånebiler"(volvo 240) inn for å fylle bensin med KUN *dunk* *rist* *dunk* *dunk* hvor jeg tenkte "fy faen å flaut" og faktisk følte på kroppen min at jeg ble små stressa på dems vegne. Mens disse menneskene synes åpenbart at dette er stas og "tøft". Så det er godt vi er forskjellige.
hvis det er kødd så er det bra, er det seriøst, så nei.
Sitat av fjellape Vis innlegg
Viss vi skal gå inn på intelektuelle ting som musikktalent og dagens mainstream så er det bare å gi opp

Ylvis hadde jo aldri trodd han skulle bli kjent i America med den køddesangen der.
Vis hele sitatet...
Ylvis er ingen han. De er to brødre.

Hvis dette er et seriøst forsøk på en remix.....Try harder.
Sist endret av Juliaan; 10. november 2013 kl. 00:04.
Kp fra meg.

Bra jobba.
Jeg lager musikk som er mere seriøst en dette.. orginal låta i seg selv er jo ikke så veldig seriøs.. så det var mitt utgangspunkt i denne remixen også. Synes den ble "morro" tøff. At noen ikke liker den er helt ok. men jeg personlig synes denne ble bra
Sitat av Juliaan Vis innlegg
Ylvis er ingen han. De er to brødre.

Hvis dette er et seriøst forsøk på en remix.....Try harder.
Vis hele sitatet...
Har ingen interesse av å høre på Ylvis, viste ikke dem var brødre engang, har ikke hørt sangen som ble postet her engang! Folk må gjerne lage musikk, men jeg synest det som blir kvalifisert som god musikk med dagens nyskapende intelekt blir for lite satt på prøve. Takk gud for IDOL
Sitat av fjellape Vis innlegg
Har ingen interesse av å høre på Ylvis, viste ikke dem var brødre engang, har ikke hørt sangen som ble postet her engang! Folk må gjerne lage musikk, men jeg synest det som blir kvalifisert som god musikk med dagens nyskapende intelekt blir for lite satt på prøve. Takk gud for IDOL
Vis hele sitatet...
Du trenger ikke være rakettforsker for å vite hvem Ylvis er. De fleste vet hvem det er i Norge, bare å komme ut av hulen en gang iblant.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Du trenger ikke være rakettforsker for å vite hvem Ylvis er. De fleste vet hvem det er i Norge, bare å komme ut av hulen en gang iblant.
Vis hele sitatet...
Hører på "Musikk" og slår ikke hodet i veggen i værste flatfylla menst jeg prøver å le til torsdagsklubben på tv2
Sitat av fjellape Vis innlegg
Hører på "Musikk" og slår ikke hodet i veggen i værste flatfylla menst jeg prøver å le til torsdagsklubben på tv2
Vis hele sitatet...
Nei men de er utrolig mye i media, spesielt etter The Fox. Jeg har sett på programmet dems 1 gang og det var The Fox episoden, men har hørt om dem lenge før det.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Nei men de er utrolig mye i media, spesielt etter The Fox. Jeg har sett på programmet dems 1 gang og det var The Fox episoden, men har hørt om dem lenge før det.
Vis hele sitatet...
hehe der må jo være noe metaforisk bak Ylvis- the fox
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av EspenaJ Vis innlegg
jeg klarte og lure en venn av meg til og synge noen snutter av ylvis..

hva synes dere om remixen ?
Link: http://www.youtube.com/watch?v=xBl_2VGP0Z8
Vis hele sitatet...
Ikke veldig bra! Men stå på, så blir det bedre
Det er svært hard og stygg lyd på miksen din. Synes han synger bedre enn du mikser for å være ærlig, alt for mye som lager lyd i 2k-4k regionen.