Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 13438
Hei!
Jeg har snakket med noen, de sier at man kan printe ut en logo, også kan man ta et strykejern til å "feste" logoen på jakka??
jeg tror man kunne kjøpe slike papir/ark på ClasOhlson?
Men jeg er alltså ikke sikker!
Jeg vil gjerne ha en logo på jakka mi!
er det noen som har vært oppe i noe lignene??

Takker for alle svar!
Du kan kjøpe slik på Clas ja. Først printer du logoen på et ark. Etterpå varmer opp stedet på jakken der du skal ha logoen med et strykejern og legger arket på plass. Bruk sterk vame her. Stryk deretter over arket med SVAK varme. Riv bort papiret på arket og logoen har festet seg. Capish!
Sist endret av reklame; 7. november 2009 kl. 17:26.
vet du hvor jeg kan finne dette på nettsiden til ClasOhlson??
Det har jeg faktisk en tro på at du klarer selv. Det kalles forøvrig "transferpapir". You go girl.
hehe, Tusen Takk! =)

Jeg kan desverre ikke finne det på clasohlson! -.-
http://www.clasohlson.no/Product/Pro...x?id=135137887 dette skal funke på bomullsklær ihvertfall.
Sist endret av SemiColon; 7. november 2009 kl. 17:38.
funker den på vanilge T-shorter??
Sitat av microen Vis innlegg
funker den på vanilge T-shorter??
Vis hele sitatet...
Den funker på bomull. Så da spørs det om du definerer "vanlige T-skjorter" som bomullsinnholdig. De fleste er vel det.
Bare husk at bildet må speilvendes før du skriver det ut. Jeg har brukt det til små og store trykk på mange forskjellige T-skjorter og det holder overraskende lenge til å være så billig og enkelt.
microen: jeg vil tro du sliter litt hvis det er ei jakke av kunstige fibrer (type boblejakke), de har en tendens til å smelte veldig lett
hmm, jeg kan godt ha det på en genser, men jeg ville gjerne hatt det på en jakke
hvis det er en genser eller jakke, så skal jeg ikke vaske den....
Sitat av microen Vis innlegg
hmm, jeg kan godt ha det på en genser, men jeg ville gjerne hatt det på en jakke
hvis det er en genser eller jakke, så skal jeg ikke vaske den....
Vis hele sitatet...
Vasker du ikke genserene dine? :O
jojo, men ikke hvis logoen detter av!! jeg skal ha den som en "kjørejakke"
Tror nok at hvis du bare følger reklame sin oppskrift skal det gå deg godt.
Vi tro at de tåler en vask eller to, og skal du uansett ha det som ei kjørejakke gjør det jo ingen ting om trykket ikke tåler så mange runder i maskinen
Sist endret av trauMa; 7. november 2009 kl. 18:48.
Jeg har vasket T-skjortene som jeg har trykt på mange ganger på 60 grader, trykket holder seg ganske fint i 10-15 vask og så begynner det å blekne.
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Ang det Leiha sa om å printe det ut speilvendt, jeg har ikke brukt akkurat det merket Clas Ohlson selger, men er vel samme greia.

I hvert fall, med de jeg har brukt, så er det en type beregnet på hvite tskjorter hvor man må printe ut trykket sitt speilvendt, og en type beregnet på farger som man ikke skal ta speilvendt.

I mine tilfeller sto dette klart spesifisert i bruksanvisningen, kjekt å sjekke før du setter i gang sånn at du ikke ender om med et speilvendt trykk.
Et kjapt tips ang. slike stryke-på-løsninger:

Det finnes to forskjellige varianter, med litt forskjellige fordeler og ulemper. Den ene typen er gjennomsiktig, og funker best på lyse klær, siden også det du skriver ut vil bli delvis gjennomsiktig. Å bruke denne på f.ex. en svart genser vil funke veldig dårlig. Den andre typen er hvit, ikke gjennomsiktig, og vil dermed funke også på mørke klær, men til gjengjeld må du enten skjære veldig nøyaktig bort alt overflødig hvitt (før du stryker på selvsagt), eller så vil du få hvite områder rundt det du har skrevet ut.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Yep, trykket fader etter endel vask. Bruker du varmepresser derimot blir det bra som faen.