Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 984
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Siden denne rivotril debatten har gått i årevis nå så lurer jeg på om det kan være aktuelt å spleise på en EC test.

En moderator eller trusted member kan holde bitcoinen til vi når målet, så er ihvertfall jeg villig til å kjøpe noen som kan sendes til labtest. Dette bør ikke gjøres bare en gang, men helst fra flere personer rundt om i landet, og spesielt med glass som har forskjellig utløpsdato/batch.


Dette er en debatt som blir dratt opp hver eneste gang man snakker med en som har rivotril som frokost og middag, og ALLE har sine meninger. Hvis man hadde klart å fått til et par EC tester av forskjellige batcher så ville det gitt en pekepinn på hvorvidt pillene inneholder riktig virkestoff og i hvilke mengder. Personlig tenker jeg at alt man får i glass er såpass gjennomført at det ville vært lættis å skippe clonazepam for ymse rc benzo. Mulig jeg er godtroende, men har lest mye om xanax markedet i utlandet hvor slike prøver ofte blir tatt. Det drøyeste jeg har sett er 5mg Alprazolam i en pille som ser identisk ut til en 2mg. Livsfarlig for en nybegynner!


Uansett, hadde vært trivelig å sjekket forskjellige batcher som går omkring for virkestoff og mengde, er vi nok folk som gidder så koster det oss så og si ingenting. Jeg ber ikke om å være han som samler inn coins fra folk, men det finnes veldig mange her inne som kan ta seg av det om det er interessant. Håper ideen faller i smak, rivotril og valium er de eneste jeg ikke bruker selv, men er lidenskapelig opptatt av benzo generelt så kaster gjerne noen kroner på noen forsøk
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Crowfounding er jo et fint konsept men er ikke dette et forum for debatt også rusmidler hvor man debatterer og deler opplysninger?
Om dette prosjektet skal startes blir jo dette et slags kjemisk laboratorium og er det meningen med Freak.no?
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Du har et godt poeng, men personlig mener jeg at det kunne vært et friskt pust å gjennomføre noe slikt men det spørs om interessen er der. Det blir ikke mange kroner per person, og det er nok mange som har typ 30kr i bitcoin de aldri kommer til å bruke som kanskje ser på det som et morsomt prosjekt. Jeg mener at opplysningene slike tester er verdig en diskusjon, og da er jo begge kriteriene i boks =)

Jeg tror de aller fleste som kjøper illegale rivotril hadde satt pris på en slik dugnad, men det er vell helst for spesielt interesserte, samtidig ville det jo på en måte bekreftet/avkreftet den evige diskusjonen som alle pilleknaskere elsker å ha rett i. Det ville jo ikke gitt noen fasitsvar, og partier med piller kommer og går, men hadde man utført for eksempel 4 tester over en periode og alle inneholdt korrekt mengde, eller alle inneholdt variende mengde, virkestoff ol. Er man litt smånaiv så kan man jo gå ut i fra at de fleste pillene holder god kvalitet, eller omvendt basert på resultatene.

Det går også an å få tester utført gratis, husker ikke hvor(reddit, avengers eller noe mener jeg å huske), har sett flere tråder hvor det blir delt ut kupongkoder for å få testet det gratis.

Mulig det finnes andre stoffer som hadde vært mer aktuelle, men pulver og krystaller, hasj og weed varierer alt for mye til at det skal ha noen hensikt ved seg, rivotril derimot, der finner du den samme pillen på kryss og tvers over hele landet, andre alternativer som også kan være passende?


Med alt det sagt, dette er kun for morro og intensjonen er ikke å bruke eventuelle resultater som en fasit, men etter 10 år med samme diskusjonene om ‘norske’ vs utenlandske rivo hadde det vært morsomt med noe annet en han som spiser et glass i uken med innebygd gc/ms i leveren som syntes syntes disse var svakere enn de forrige og norske slår utenlandske, noen funker ikke og listen fortsetter. Jeg er sikker på det har blitt et par døgn med diskutering av dette etter noen år med bekjente som spiser benzo til frokost, middag og kvelds.


Beklager for et rotete innlegg, kjenner det begynner å bli leggetid!
EZtest du mener?

Isåfall slår de kun ut dersom det er et benzodiazepin.
Vil tro man får et positivt utslag på div RC, som f.eks clonazolam, og er derfor kun nyttig for å se om de inneholder noe annet enn bindemiddel.